Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električni citroën ami za 6.900 evrov bo za las zgrešil subvencije Eko sklada
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 1.301
[Avto]
Tema: Električni citroën ami za 6.900 evrov bo za las zgrešil subvencije Eko sklada
[#2819870] 01.03.20 14:34 · odgovor na: (# 2819838)
[#2819870] 01.03.20 14:34 · odgovor na: (# 2819838)
sej tudi ni namenjen temu, da bi se z njim kej posebej izpostavljal
prometu... to je mestno vzilce za miljonska in večmiljonska
mesta.... to pr nas u u "ruralno-primestni Janeziji" nima smisla.
pr nas, če se pogovarjamo o malih električarjih, ma smisel Zoe, pa
e-208 in podobno, kar lahko služi kot drugi avto v familiji in
povsem zadovoljivo služi potrebi običajne dnevne migracije
"individualna hiška-služba z razdalje 15-30km", ki slovenclnom
predstavlja ultimativni wet dream!
osebno zelo lajkam koncept... se mi zelo dopade ideja vzilca, narejenega iz čim manj sestavnih delov, ki pašejo na vse strani vozila ki ga je tako lažje, ceneje proizvajat, kot tudi vzdževat. za avtek je tako treba delat samo ena vrata, namesto dvojih, en blatnik namesto štirih, en odbijač namesto dveh, eno trikotasto bočno okno, eno "haubo/pokrov zadnega dela", itd...
odlična je tudi ideja popolne in bazične enostavnosti sistemov, ki se enostavno nadgrajuje s sodobno tehnologijo, zato mi je žal, da niso realizirali ideje iz koncepta Ami, da se pametni telefon pretvori v "onboard" kompjuter vozila, vključno s tem, da rata "hedap displej instrument tabla"...
v glavnem... vozilce je polno super idej in novih pristopov k individualni urbani mobilnosti... ne razumem pa zakaj za boga so ga izdelali tako, da zgleda "prestižno in kvalitetno" na nivoju kinder-egg igračke?!
osebno zelo lajkam koncept... se mi zelo dopade ideja vzilca, narejenega iz čim manj sestavnih delov, ki pašejo na vse strani vozila ki ga je tako lažje, ceneje proizvajat, kot tudi vzdževat. za avtek je tako treba delat samo ena vrata, namesto dvojih, en blatnik namesto štirih, en odbijač namesto dveh, eno trikotasto bočno okno, eno "haubo/pokrov zadnega dela", itd...
odlična je tudi ideja popolne in bazične enostavnosti sistemov, ki se enostavno nadgrajuje s sodobno tehnologijo, zato mi je žal, da niso realizirali ideje iz koncepta Ami, da se pametni telefon pretvori v "onboard" kompjuter vozila, vključno s tem, da rata "hedap displej instrument tabla"...
v glavnem... vozilce je polno super idej in novih pristopov k individualni urbani mobilnosti... ne razumem pa zakaj za boga so ga izdelali tako, da zgleda "prestižno in kvalitetno" na nivoju kinder-egg igračke?!