Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kakšen šolski sistem bi potrebovala Slovenija

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2817667] 19.02.20 17:23
Odgovori   +    18
Kako pomembno je pomnjenje, spomin, ucenje na pamet pove dejstvo, da je konce vsega, ko cloveka sreca demenca in se ne more spomniti tega, pa onega. Pa tudi jezikov se ni mogoce uciti brez pomnjenja. Ni vprasanje pomnjenja in spomina. To je sine qua non. Vprasanje je samo:KAJ pomniti.Ko sedes za racunalnik, pa se ne spomnis, kaj moras aktivirati.to tudi racunalnik nic ne pomaga. URJENJE spomina je ABECEDA. Kdor ima dober spomin, lahko uspe, kdor ga nima, ne more. Tako enostavno je to.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2818047] 22.02.20 10:29
Odgovori   +    0
Za začetek bi v osnovni šoli morali ukiniti znanja preteklosti kot so fizika, kemija, biologija, zgodovina, zemljepisje pa še kaj. Namesto vsega tega bi imeli enega univerzalnega polihistorskega učitelja, ki bi eno uro na teden vodil otroke po internetu, wikipediji...Otroke je treba učit za prihodnje življenje, saj npr. od zapletenih kemičnih formul nimajo nič in jih takoj pozabijo, podobno kot egiptovske faraone ali francoske Luje.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2818056] 22.02.20 11:59 · odgovor na: (#2818052)
Odgovori   +    0
[rename]
> [FIN-311684]
> Za začetek bi v osnovni šoli morali ukiniti znanja preteklosti kot so fizika, kemija, biologija, zgodovina, zemljepisje pa še kaj. Namesto vsega tega bi imeli enega univerzalnega polihistorskega učitelja, ki bi eno uro na teden vodil otroke po internetu, wikipediji...Otroke je treba učit za prihodnje življenje, saj npr. od zapletenih kemičnih formul nimajo nič in jih takoj pozabijo, podobno kot egiptovske faraone ali francoske Luje.

S tem se pa ne strinjam.
Predmetnik bazicnih znanj so se vedno matematika, fizika, kemija....tudi zgodovina in zemljepis.
No ja, nekaj temeljnega znanja je potrebno dobiti, da ne bi nekdo mislil, da je vse kar je podobno vodi za spit, npr. žveplena kislina za akumulatorje. V mojih časih smo se štiri leta učili kemijo, zapletene kemične strukture, formule...Gre za šolski čas, ki je omejen in bo potrebno nekom kašno šolsko uro odvzeti in je bolj življenskim predmetom dati.
Spremeniti pa bi morali sistem, nacin ucenja....kot avtor clanka ugotavlja, je ex-chatedra prazgodovinski dinozaver.
Npr. kot študij na daljavo.

Kako to storiti, je pa seveda vprasanje za ...za milijardo, saj so generacije in generacije uciteljev-profesorjev, ki ne znajo drugace...in velika vecina tudi nima zelje in motiva to spremeniti.
Zaradi večnega Nadministra za izobževanje Štruklja, bo Slovenija zadnja država v EU, ki bo spremenila ta neživljenski in za otroke škodljivi sistem
Kljuc za to so lahko samo starsi, ki bi to zahtevali (jasno, utopija), vendar iz te moke ne bo kruha, saj je curriculum uzakonjen...zakone pa spreminjao taisti solski birokrati....zacaran krog, ki pa ga morda lahko preseka privatizacija, ko bi bile najboljse sole temu primerno nagrajene, ucitelji placani, itd....ampak tu spet trcimo v paradigmo - sola mora biti zastonj (pa ni vazno koliko to stane)....
Ocenjuje se, da cc. 55% Slovencev voli leve vlade. Za njih in njihovo izvoljeno politiko je vsa vsa država skupaj z javnim šolstvom navaden peskovnik ali plen s katerim politika prosto razpolaga in vsi tisti volivci z upokojenci vred mislijo, da jim bo nekaj kapnilo z bogate "leve" mize pa jim razen višjih davkov in dražjega življenja ne kapne nič.

Strani: 1