5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

samen sporočil: 342
[comteo]
> [FIN-311684]
> Nekateri so še vedno prepričani, da bo polnjenje električnega avtomobila poceni, ne zavedajoč se, da bo država ob zmanjšanju izplena iz davkov, trošarin in drugih dajatev za javnosektorske parazite iz prodanega bencina in nafte, s temi davki obremenila elektriko na avtopolnilnicah tako, da bo ta račun v višini 829 evrov verjetno v prihodnosti dvakrat višji.

Ne da bo (je) poceni, ampak boš dobil plačano, ko boš imel avto priklopljen na polnilnico.

Drago je pri Petrolu, drugih naftnih trgovcih, ker bi oni rajši nafto prodajali.
Žalostno je, da EU financira naftne trgovce, ki se redno prijavljajo na razpise za polnilnice, a njihov namen je jasen in razumljiv - upočasniti razvoj elektro mobilnosti.

S prehodom vseh avtov v SLO na elektriko (5 do maks 10 let) bo država prihranila nekje 3 milijarde € letno (zdravje/bolezni/smrti, CO2/klimatske spremembe, hrup, barvanje tunelov in protihrupne ograje, vpliv na naravo, odpadki......) tudi ob izgubi 0,9 milijard od trošarin na naftne derivate. Zato EU drvi v elektro mobilnost. 2 milijarde, kolko letno gre v "Dubai" bo ostalo doma - v žepih uporabnikov - kar pomeni večja gospodarska rast in več delovnih mest.
Država ne rabi dvigovat davke, prispevke, trošarine, da ji ostane veliko dodatnih milijard s prehodom na električno mobilnost.

ZAkaj pravim, da boš dobil plačanoza uproabo polnilnice? Ker bo avto sodeloval v zagotavljanju stavilnosti in kvalitete električnige omrežaj in je pri tem skoraj nepogrešljivi člen v prihodnosti. To se plačuje že danes (recimo sekundarna frekvenčna ergulacija).
Brez zamere ampak vec kot očitno si druzboslovec.
Too good to be true!