3 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
32 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
48 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
1 ura
Odstopil šef T-2 1
1 ura
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
3 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
4 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
4 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
5 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
7 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
10 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
10 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
17 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
[FIN-311684]
Nekateri so še vedno prepričani, da bo polnjenje električnega avtomobila poceni, ne zavedajoč se, da bo država ob zmanjšanju izplena iz davkov, trošarin in drugih dajatev za javnosektorske parazite iz prodanega bencina in nafte, s temi davki obremenila elektriko na avtopolnilnicah tako, da bo ta račun v višini 829 evrov verjetno v prihodnosti dvakrat višji.
Ne da bo (je) poceni, ampak boš dobil plačano, ko boš imel avto priklopljen na polnilnico.

Drago je pri Petrolu, drugih naftnih trgovcih, ker bi oni rajši nafto prodajali.
Žalostno je, da EU financira naftne trgovce, ki se redno prijavljajo na razpise za polnilnice, a njihov namen je jasen in razumljiv - upočasniti razvoj elektro mobilnosti.

S prehodom vseh avtov v SLO na elektriko (5 do maks 10 let) bo država prihranila nekje 3 milijarde € letno (zdravje/bolezni/smrti, CO2/klimatske spremembe, hrup, barvanje tunelov in protihrupne ograje, vpliv na naravo, odpadki......) tudi ob izgubi 0,9 milijard od trošarin na naftne derivate. Zato EU drvi v elektro mobilnost. 2 milijarde, kolko letno gre v "Dubai" bo ostalo doma - v žepih uporabnikov - kar pomeni večja gospodarska rast in več delovnih mest.
Država ne rabi dvigovat davke, prispevke, trošarine, da ji ostane veliko dodatnih milijard s prehodom na električno mobilnost.

ZAkaj pravim, da boš dobil plačanoza uproabo polnilnice? Ker bo avto sodeloval v zagotavljanju stavilnosti in kvalitete električnige omrežaj in je pri tem skoraj nepogrešljivi člen v prihodnosti. To se plačuje že danes (recimo sekundarna frekvenčna ergulacija).