Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-130001 sporočil: 34
Ne, niso zajebale, ker ne smejo naročiti, da ne bi ostalo! Enako kot s kruhom.
Ne gre za neustavljivo željo po bruhanju, gre za željo po razumevanju sistema - kaj je krivo, da se dogajajo določene stvari, ki pač niso tako zelo normalne in ugodne. Ali ni že malo preveč sistemsko, da kar v treh trgovinah iste verige "šparajo" in se jim ne da prodajat svojega cajtnga? Ne glede na to, kaj bi bil njihov strateški interes. Laščani so zajebali tudi lastni strateški interes, ko se pri trženju pijač, npr. "nacionalne" Radenske obnašajo kot kekci, pustili so Coca-coli, da si prisvoji franšize v strateških lokalih, kjer navaden državljan ne more več dobiti svoje "bibite nazionale", tržijo jo z angleškimi in francoskimi slogani in to v Sloveniji, mislim, koja globalizacija, to je še slabše kot v Jugi.
Trženje naj bi bilo načeoma zasnovano na kupčevem ugodju, ne na zajebavanju njegovih navad in če vodstvo tega ne zmore regulirati in je tak kiks odvisen od odločitev nekih prodajalk, je pač nekaj narobe z organizacijo.
Ko kdo zapiše, da kupec ni idiot, ker zna primerjat cene, odgovarjam (in to resnično ni le moje mnenje), da iz nas trgovska mreža s tako strategijo dela idoite, saj je popolnoma neobčutljiva za potencial raznolikosti, izvirnosti in kvalitete izdelkov. Vse bolj pač spominja na albance na tržnici. In je še kako odgovorna za to, da se kvaliteta življenja neopazno slabša. Žal.
Res, ne mi prosim govorit, da vse to ni stvar strategije.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 281313

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253

spebaca je napisal(a):
Ne, niso zajebale, ker ne smejo naročiti, da ne bi ostalo! Enako kot s kruhom.
Seveda, ker se je mercator ocitno sedaj, ko so ga diskontarji s svojo ultraucinkovito verigo nabav, dobav in prodaje pojebali odspredaj in odzadaj, koncno odlocil, da bo racionaliziral zadeve. Mislim, mene je skoraj kap, ko sem slisal, kako se roba dobavlja v mercator... vem za na primer kekse ... uvoznik lepo nalozi tiste skatle v avto na sedezu svoje firme,  oz svojem  skladiscu (recimo v Ljubljani, ne gre za sleper, malo vecji kombi), potem pa z njimi obrede mercatorjeve trgovine po pol slovenije in v vsaki pusti nekaj skatel keksov. Ob taksnem razmetavanju ni cudno, da so dragi, neucinkoviti in nekonkurencni.

Diskontarji, kolikor vem, v centralnih skladiscih nalozijo kompletno posiljko za trgovino, in z enim tovornjakom odpelajo vse artikle iz centralnega skladisca v trgovine. Zakaj tega ne more poceti trgovec ki ima v sloveniji nekaj sto (!!  ali celo vec kot tisoc?) poslovalnic, mi ne bo nikoli jasno.
bc123a sporočil: 48.253

spebaca je napisal(a):
Laščani so zajebali tudi lastni strateški interes, ko se pri trženju pijač, npr. "nacionalne" Radenske obnašajo kot kekci, pustili so Coca-coli, da si prisvoji franšize v strateških lokalih, kjer navaden državljan ne more več dobiti svoje "bibite nazionale",

A to ti ni padlo na pamet da se slovenci poserjejo na svojo "bibito nazionale" in da je cocacola pac z razlogom najpopularnejsa pijaca na svetu?

Jaz osebno imam poln kufer ko me kdo posilje s kaksno cockto z argumentom "boljsa je, ker je domaca". fuj. ce hocem sipek, si kupim sipkov caj, samo prosim ne zaliti moje inteligence s tem da je pijaca, ki je nastala v revni socialisticni jugoslaviji, kjer niti denarja za klon cole ni bilo, boljsa od cocacole.

Za razliko od tebe jaz gledam na to pozitivno, koncno, KONCNO se tale drzava malo normalizira. Ce lasko, radenska in fructal ne morejo konkurirati uvozenim izdelkom s ceno in kvaliteto, potem naj pocrkajo. Ne pa dami tam lokalni ostir prodaja nacionalni interes po zasoljeni ceni v kozarcu, in brez konkurence.

Strani: 1