Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-130001 sporočil: 34
Ne, niso zajebale, ker ne smejo naročiti, da ne bi ostalo! Enako kot s kruhom.
Ne gre za neustavljivo željo po bruhanju, gre za željo po razumevanju sistema - kaj je krivo, da se dogajajo določene stvari, ki pač niso tako zelo normalne in ugodne. Ali ni že malo preveč sistemsko, da kar v treh trgovinah iste verige "šparajo" in se jim ne da prodajat svojega cajtnga? Ne glede na to, kaj bi bil njihov strateški interes. Laščani so zajebali tudi lastni strateški interes, ko se pri trženju pijač, npr. "nacionalne" Radenske obnašajo kot kekci, pustili so Coca-coli, da si prisvoji franšize v strateških lokalih, kjer navaden državljan ne more več dobiti svoje "bibite nazionale", tržijo jo z angleškimi in francoskimi slogani in to v Sloveniji, mislim, koja globalizacija, to je še slabše kot v Jugi.
Trženje naj bi bilo načeoma zasnovano na kupčevem ugodju, ne na zajebavanju njegovih navad in če vodstvo tega ne zmore regulirati in je tak kiks odvisen od odločitev nekih prodajalk, je pač nekaj narobe z organizacijo.
Ko kdo zapiše, da kupec ni idiot, ker zna primerjat cene, odgovarjam (in to resnično ni le moje mnenje), da iz nas trgovska mreža s tako strategijo dela idoite, saj je popolnoma neobčutljiva za potencial raznolikosti, izvirnosti in kvalitete izdelkov. Vse bolj pač spominja na albance na tržnici. In je še kako odgovorna za to, da se kvaliteta življenja neopazno slabša. Žal.
Res, ne mi prosim govorit, da vse to ni stvar strategije.