1 ura
Kako visoke dividende bodo letos izplačale banke v Sloveniji?
1 ura
Cinkarna: Dividendo bomo predlagali, 17. maja bo znano, kolikšno 2
1 ura
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 9
2 uri
Dubaj: po besnem deževju in poplavah na cestah vlada prometni kaos, na letališču zastoji
2 uri
Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024
2 uri
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
3 ure
S kozmetiko nad vrste
3 ure
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 3
3 ure
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
4 ure
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 2
4 ure
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2) 1
4 ure
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
4 ure
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 2
4 ure
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 4
4 ure
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
4 ure
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
5 ur
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
5 ur
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
5 ur
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
5 ur
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

dani14 sporočil: 6.657

spebaca je napisal(a):
Mercator je žal postal kupcu relativno neprijazen. Uvedba "strateškega" projekta prodaje sadja in zelenjave "5 na dan" je uvedla preprodajanje robe tretjerazredne kvalitete, ki v trgovinah še zelena gnije pred očmi kupcev, slovenskega porekla skoraj ni. Če primerjamo ta za prehrambeno kulturo popolnoma nezdravi projekt (morda je kriva menjava z evropskim trgom?)s prej uvedeno blagovno znamko bioproizvodov Mercator, ne vem, kaj naj si mislim. mercatorjeve trgovke same potrdijo, da določenih vrst kruha (prav tako slovenskih pekarn), ko tudi še mnogih drugih izdelkov, po katerih je povpraševanje, ne morejo imeti več na policah zaradi "strategije". "Če mene vprašate, nismo več v Sloveniji" citiram izjavo ene od njih. Vodstvo jih je na neformalne načine prisilo, da so se odpovedale stavki. Zadnjič smo morali obrsti štiri prodajalne v vrsti, ker zaradi "strategije" v prvih treh štiri ure pred zaprtjem niso več imeli osrednjega časopisa Delo (da o ostalih ne govorim). Vendar se kupec ob tem, ko vidi, kako nemočne so na njegove zahteve trgovke, počuti, da je na isti barki z njimi. Toliko o uspešni strategiji! Poglejte prosim tudi malo pod preprogo, ne samo buljit v številke!!! Vsaka stvar ima namreč tudi svoje posledice in če bo kapitalizem postal preveč nasilen, se bo izrodil ravno tako kot prejšnji sistemi.

Debeljak je kriv, ker je zmanjkalo hišnega glasila? Si pomislil, da so zajebale taiste trgovke, s katerimi si v isti barki? Trgovke naročajo robo, ne Žigec.

Zberi se, nato bruhaj, če že imaš neustavljivo željo po bruhanju.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 281258

Strani: 1

anon-130001 sporočil: 34
Ne, niso zajebale, ker ne smejo naročiti, da ne bi ostalo! Enako kot s kruhom.
Ne gre za neustavljivo željo po bruhanju, gre za željo po razumevanju sistema - kaj je krivo, da se dogajajo določene stvari, ki pač niso tako zelo normalne in ugodne. Ali ni že malo preveč sistemsko, da kar v treh trgovinah iste verige "šparajo" in se jim ne da prodajat svojega cajtnga? Ne glede na to, kaj bi bil njihov strateški interes. Laščani so zajebali tudi lastni strateški interes, ko se pri trženju pijač, npr. "nacionalne" Radenske obnašajo kot kekci, pustili so Coca-coli, da si prisvoji franšize v strateških lokalih, kjer navaden državljan ne more več dobiti svoje "bibite nazionale", tržijo jo z angleškimi in francoskimi slogani in to v Sloveniji, mislim, koja globalizacija, to je še slabše kot v Jugi.
Trženje naj bi bilo načeoma zasnovano na kupčevem ugodju, ne na zajebavanju njegovih navad in če vodstvo tega ne zmore regulirati in je tak kiks odvisen od odločitev nekih prodajalk, je pač nekaj narobe z organizacijo.
Ko kdo zapiše, da kupec ni idiot, ker zna primerjat cene, odgovarjam (in to resnično ni le moje mnenje), da iz nas trgovska mreža s tako strategijo dela idoite, saj je popolnoma neobčutljiva za potencial raznolikosti, izvirnosti in kvalitete izdelkov. Vse bolj pač spominja na albance na tržnici. In je še kako odgovorna za to, da se kvaliteta življenja neopazno slabša. Žal.
Res, ne mi prosim govorit, da vse to ni stvar strategije.

Strani: 1