Mercator je žal postal kupcu relativno neprijazen. Uvedba
"strateškega" projekta prodaje sadja in zelenjave "5 na dan" je
uvedla preprodajanje robe tretjerazredne kvalitete, ki v trgovinah
še zelena gnije pred očmi kupcev, slovenskega porekla skoraj ni. Če
primerjamo ta za prehrambeno kulturo popolnoma nezdravi projekt
(morda je kriva menjava z evropskim trgom?)s prej uvedeno blagovno
znamko bioproizvodov Mercator, ne vem, kaj naj si mislim.
mercatorjeve trgovke same potrdijo, da določenih vrst kruha (prav
tako slovenskih pekarn), ko tudi še mnogih drugih izdelkov, po
katerih je povpraševanje, ne morejo imeti več na policah zaradi
"strategije". "Če mene vprašate, nismo več v Sloveniji" citiram
izjavo ene od njih. Vodstvo jih je na neformalne načine prisilo, da
so se odpovedale stavki. Zadnjič smo morali obrsti štiri prodajalne
v vrsti, ker zaradi "strategije" v prvih treh štiri ure pred
zaprtjem niso več imeli osrednjega časopisa Delo (da o ostalih ne
govorim). Vendar se kupec ob tem, ko vidi, kako nemočne so na
njegove zahteve trgovke, počuti, da je na isti barki z njimi.
Toliko o uspešni strategiji! Poglejte prosim tudi malo pod
preprogo, ne samo buljit v številke!!! Vsaka stvar ima namreč tudi
svoje posledice in če bo kapitalizem postal preveč
nasilen, se bo izrodil ravno tako kot prejšnji sistemi.