Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek (V ŽIVO) Uradno: Adria Airways vložila predlog za stečaj in je že brez operativne licence
Strani: 1 2
sporočil: 48.253
Denar, ki so ga nakazali petrolu, bo le stezka pokril sest letov na
destinacije IN nazaj. No, nekaj malega so verjetno z vcerajsnjim
carterjem iz Pariza zasluzili... vsaj natankali so ga lahko v
parizu do polnega na racun kaksnega drugega dobavitelja, ki se ni
zaprl pipice :))
sporočil: 70
[bc123a]Glede na to da po podatkih wiki gre v airbusa cca 25k litrov goriva v CRJ pa okol 20k in če je kerozin po recimo okroglo 1 eur je,.. 10-20.000 eur lih za nekje 40-80% polnjenje enega tanka airbusa :) vglavnem to je že smešno
Denar, ki so ga nakazali petrolu, bo le stezka pokril sest letov na destinacije IN
sporočil: 967
Letalo je bilo natankano v LJU s strani Petrola.Tudi odbojkarji so
bili zelo zadovoljni ,da se jih ni mrcvarilo okoli po
letališčih.Adria je zakon.
sporočil: 501
Čaki no, šlo je za čarter, ki ga je, kot sem razumel, najela Palma.
Je pač najela Adrio, lahko bi, kot že n-krat, kogar koli drugega.
Sploh za let iz Pariza.
sporočil: 967
Ja ,če nimaš letala v Ljubljani se prelet tudi plača in potem je to
močno dražje kot sedaj.
sporočil: 501
Ja, v vsakem primeru je šel v eno stran prazen. S tem, da se v
parizu tare potensialnih ponudnikov.
sporočil: 48.253
[0302TROBI]Airbusov nimajo vec. Sicer je poraba goriva pri Ryanairu 3 litre na sedez na 100 km. Tako "po studentsko" bi se dalo spraviti te tri avione v zrak, za nazaj pa bo nabirka :)
> [bc123a]
> Denar, ki so ga nakazali petrolu, bo le stezka pokril sest letov na destinacije IN
Glede na to da po podatkih wiki gre v airbusa cca 25k litrov goriva v CRJ pa okol 20k in če je kerozin po recimo okroglo 1 eur je,.. 10-20.000 eur lih za nekje 40-80% polnjenje enega tanka airbusa :) vglavnem to je že smešno
Me zanima ali jim bo CAA gledala skozi prste, ko bodo tankali "po studentsko". Sploh oni let v Bruselj bo zabava...
sporočil: 48.253
[rame]Povej to 10.000 potnikom ki imajo zaradi "zakon adrie" katastrofalne probleme ze cel teden.
Letalo je bilo natankano v LJU s strani Petrola.Tudi odbojkarji so bili zelo zadovoljni ,da se jih ni mrcvarilo okoli po letališčih.Adria je zakon.
Pa seveda, ta let je bil cisto slovenski. Palma najela avion in verjetno placala kerozin, adria je dovolila avion uporabljati, piloti so pa solidarno zastonj leteli (tole zadnje so dejansko novinarji zapisali).
Skratka, tako slovensko da bolj ne bi moglo biti. Dobrososedska pomoc, prakticno, oziroma "Letalska druzba Mladinskih delovnih brigad".
Samo cakamo lahko da ob teh manevrih in malverzacijah prvi dol pade.
sporočil: 360
Adrie v sedanji formi, z 558 preplačanimi zaposlenimi država
Slovenije res ne potrebuje. Družba, ki letno pridela več mio €
izgube, pač ni za podpirat. Pika. Ob tem je pa vsako delovno mesto
preplačano za 30-50 % napram primerljivim enakim delovnim mestom v
ostalih slo podjetjih. Vleči to agonijo v nedogled, kot smo jo pri
Peku, Muri,... pa tudi nima smisla. Stečaj in naj vozijo tuji
prevozniki, ki so vsi mnogo cenejši od Adrie.
sporočil: 48.253
[rame]To mislis, adriino vodstvo uziva v nesreci 10.000 potnikov, ki so jih pustili na tleh in se vmes obnasali cigansko z prepoznimi odpovedmi letov?
Pač eni uživate v nesreči drugih.Saj v Sloveniji je to pogosta bolezen.
Stvar s tem nabiranjem drobiza za kerozin postaja ze resno nevarna, tudi iz varnostnega stalisca. Pa upam da so avione dobro zavarovali, da ne bo po 1 tedenskem postanku kaksnih pticjih gnezd v motorjih in osjih gnezd v pitotovih ceveh...
sporočil: 117
Ne razumem zakaj sploh sestanek z vlado, kaj se ima vlada za
vmešavat? Rabote pri cenah zdravil, rabote pri infrastrukturnih
projektih, rabote na javnih razpisih na celi črti, sedaj še pa
tole...opcija, da država prevzame Adrio za 1 Eur in vse pufe, ki so
lahko od 100-200 Mio Eur. A nam ga je vsem utrgalo? Narod se pa
krega Janša gor, Kučan dol...vedno sem trdil,, da sta to dva
najboljša prijatelja. Deli in vladaj.
sporočil: 117
Nisem razumel SDS, ko so klicali trojko, danes z žalostjo
ugotavljam, da so imeli prav. Pa sem anti janšist do amena.
Posekali bi javni sektor, in preden bi v zadnjih 5 letih sami
zapravili 30 Mrd, bi nam prej poturili za 30 Mrd kreditov. Bi jih
vsaj imeli s čem plačati, država bi bila pa "spucana". Danes pa
rabimo več, denar pa zapravljen. Luda kuča.
sporočil: 13.641
[rame]Hvala za to. Ker meni se tudi Adria smili.
Pač eni uživate v nesreči drugih.Saj v Sloveniji je to pogosta bolezen.
Zato ji ne težim za odpovedane lete prejšnji teden, ne težim, da mi vrnejo kupnino, ne težim da mi plačajo odškodnino, tudi za nekaj letov pred tem jim ne težim za vračilo kupnine in odškodnine. Ma šenkam jim tega jurja pa pol.
Še več. Vidim, da za jutrišnje lete piše Brez posebnosti in še naprej prodajajo, ma super, bom nabavil.
ker...Adria je zakon.
sporočil: 13.641
[bc123a]Mi smo more krvi prolili za bratstvo i jedinstvo ...
Skratka, tako slovensko da bolj ne bi moglo biti. Dobrososedska pomoc, prakticno, oziroma "Letalska druzba Mladinskih delovnih brigad".
Samo cakamo lahko da ob teh manevrih in malverzacijah prvi dol pade.
I nećemo nikome dozvoliti da na dira i da ruje iznutra, da se ruši Adrio.
sporočil: 30.415
[XNIKOX]Eni npr. prof. Damijan in nekatere vladajoče stranke obravnajo Adrio kot alkoholika, ki ima mačka in bi zdravili le tega mačka. Samo bolezen, ki je naredila 100 milijonske težave in je neozdravljiva preprosto ignorirajo. Skupaj z Adriinimi (slovenskimi?) lastniki v manični depresiji oz. bipolarni motnji ne dovolijo ali popolnoma ignorirajo tuje prevoznike, ki želijo prevzeti in stabilizirati slovenske povezave s svetom.
Adrie v sedanji formi, z 558 preplačanimi zaposlenimi država Slovenije res ne potrebuje. Družba, ki letno pridela več mio € izgube, pač ni za podpirat. Pika. Ob tem je pa vsako delovno mesto preplačano za 30-50 % napram primerljivim enakim delovnim mestom v ostalih slo podjetjih. Vleči to agonijo v nedogled, kot smo jo pri Peku, Muri,... pa tudi nima smisla. Stečaj in naj vozijo tuji prevozniki, ki so vsi mnogo cenejši od Adrie.
Upajmo, da jih bo Šarec ignoriral in pustil Adriino likvidacijo v stečaju in seveda Nove Adrie ne bo ustanavljal, ker se bo ta Nova Adria kmalu postarala in postala stara Adria. Vse kaže, da nas bodo tuji prevozniki prav lepo in cenejše kot Adria povezovali s svetom.
sporočil: 70
Tole samo kliče po nesreči,.....jaz že zaradi tega ne bi letel z
Adrio,...
in izjave tipa Tajnikar: Adria je tu da ponuja lete, ne da dela profit,...res ne vem kaj naj si mislim o "top ekonomistu" druzga kot da je ostal v letu 1982,....
in izjave tipa Tajnikar: Adria je tu da ponuja lete, ne da dela profit,...res ne vem kaj naj si mislim o "top ekonomistu" druzga kot da je ostal v letu 1982,....
sporočil: 2.379
Zadnja sprememba: PetraS 30.09.2019 11:21
Palma je uradni prevoznik reprezentance. za let v Pariz je najela
Carpatair. če drži, da je posadka letela zastonj, je to manjši
strošek za Palmo
sporočil: 30.415
[0302TROBI]Pri ekonomskih profesorjih na Ekonomski fakulteti npr. Tajnikarju, Damijanu, ...je problem v nepoznavanju matematičnih financ, ker se finančna matematika poučuje in študira na Fakulteti za matematiko in fiziko. Na EF se želijo ukvarjati le z realno, trdo ekonomijo kar pa brez poznavanja finančne matematike ni nič drugega kot igra sleparij, ki velikokrat povzroča kolektivno samoprevaro.
Tole samo kliče po nesreči,.....jaz že zaradi tega ne bi letel z Adrio,...
in izjave tipa Tajnikar: Adria je tu da ponuja lete, ne da dela profit,...res ne vem kaj naj si mislim o "top ekonomistu" druzga kot da je ostal v letu 1982,....
Slovenska ekonomska teorija ni racionalno upravljanje z redkimi viri, kar se najlepše vidi v primeru Adrie v katero bi Damijan (verjetno tudi Tajnikar) zabil 100 milijonov za zadovoljitev potreb, ki nam jih bodo lepo zadovoljili tuji prevozniki. Ekonomija, ki želi zabiti 100 milijonov v nekaj česar sploh ne potrebuješ je samoprevara in sleparija.
sporočil: 1.900
[XNIKOX]To je verjetno glavni problem Adrie.
Adrie v sedanji formi, z 558 preplačanimi zaposlenimi država Slovenije res ne potrebuje. Družba, ki letno pridela več mio € izgube, pač ni za podpirat. Pika. Ob tem je pa vsako delovno mesto preplačano za 30-50 % napram primerljivim enakim delovnim mestom v ostalih slo podjetjih. Vleči to agonijo v nedogled, kot smo jo pri Peku, Muri,... pa tudi nima smisla. Stečaj in naj vozijo tuji prevozniki, ki so vsi mnogo cenejši od Adrie.
Za firmo te velikosti bi verjetno rabili po 2 posadki za vsako letalo + 1 sposobnega in spodobnega managerja + 1 tajnico + 1 fikus. Potem bi bila zadeva konkurenčna.
Ko gledamo po TV razne ameriške mikro prevoznike, so še bolj zoptimizirani in je ponavadi kar ustanovitelj hkrati pilot in manager, zravfen ima pa še par posadk za druga letala. Tudi to se je že videlo, da so piloti pilotirali in upravljali potnike in šraufali sedeže (sicer ne ob istem času), ampak to je morda že res preveč ostro.
sporočil: 48.253
[PetraS]ja, saj sva pri istih cifrah. Pac odvisno kako dalec gre. Ne vem ce bo danasnji let v Bruselj uspel priti nazaj...
men so viri iz aviacije rekli, da porabi za cca 2 do 3 tisoč evrov goriva na let
sporočil: 48.253
[PetraS]Cak, avion ki je letel (govorimo o vcerajsnjem poznem letu), je bil adriin, registracija AFA, ki ze nekaj dni ni bil v zraku. Sem sel prav gledat posnetke sprejema da sem videl registracijo. Se pravi je potem carpatair wetleasal adrio ali kako? (ponavadi je adria wetleasala carpatairove fokkerje).
Palma je uradni prevoznik reprezentance. za let v Pariz je najela Carpatair. če drži, da je posadka letela zastonj, je to manjši strošek za Palmo
sporočil: 11.408
Kaj pa te pravljice, ki jih širijo nekateri zaposleni? Da so uspeli
znižati dolg za ne vem koliko, da imajo dogovore o dolgoročnem
poslovnem sodelovanju, da imajo tujega partnerja, da se bo sedanji
lastnik odrekel lastništvu za en evro itd.
Prej ne bu ne mu od njih, sedaj bi se pa kar čez noč vse rešilo. Prej so bili 20 let v težavah in jih niso rešili, sedaj pa kar z eno horuk akcijo v nekaj dneh. Meni je to neresno.
Prej ne bu ne mu od njih, sedaj bi se pa kar čez noč vse rešilo. Prej so bili 20 let v težavah in jih niso rešili, sedaj pa kar z eno horuk akcijo v nekaj dneh. Meni je to neresno.
sporočil: 48.253
[0430ABAKU]Mislim da imajo recimo 5 primarnih destinacij, kamor bi morali leteti res veckrat na dan (Bruselj - to je ziher krava molznica, FRA, MUC in VIE zaradi povezav). Potem pa se sekundarne, ki bi jih dobili tako, da bi zaokrozili recimo vsako drugo voznjo. Recimo vsak drugi MUC zavije se v Zurich, vsak drugi VIE gre se do prage, itd.
Za firmo te velikosti bi verjetno rabili po 2 posadki za vsako letalo + 1 sposobnega in spodobnega managerja + 1 tajnico + 1 fikus. Potem bi bila zadeva konkurenčna.
Za to bi bilo dovolj 6-8 avionov, posadk bi pa vednarle rabil enih 30. (60 pilotov plus rezervo). Pa avioni bi morali biti moderni propelerski ATR, za te razdalje so bolj ucinkoviti.
sporočil: 70
Zadnja sprememba: 0302TROBI 30.09.2019 12:47
Realna ocena za rešit Adrio je bilo že povedano je 200 mio:100 za nakup rabljene flote (najemodajalci poberejo vse če nimaš lastne flote)
80 za poplačilo kreditov
20 za pokriti letošnjo in lansko izgubo in zagonski kapital za kajpavem prvo leto
S tem da bi obdržali vse slabe prakse, preobsežno birokracijo, vse nerentabilne linije, drage karte in nevzdržen poslovni model,...kar pomeni še vedno letno izgubo kajpavem 5 mio?,....torej 200mio + 5 mio vsako leto v Adrio samo da nudi drage lete z Brnika?!
Strani: 1 2