Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

orbita sporočil: 214
Začasni podatki so bili ustvarjeni z namenom, da evropske vlade v vmesnem obdobju do popolne veljave WLTP leta 2021 prilagodijo davčne lestvice za avtomobile, da se vozila ne bi podražila. V EU se že lani zapisali priporočilo evropskim vladam, a slovenska se nanj ni odzvala.
Ne štekam? Če prav razumem so nove meritve posledica goljufanja proizvajalcev. Zdaj, ko naj bi jih pravilno izmerili, je pa treba spremeniti DVM, da bodo še vedno plačevali tolk kot prej, ko so goljufali?! In to je naročila EU?! Zakaj raje ni pustila, da so še naprej goljufali?!

Po moje, Miloš, si si tole mal zmislu...

o.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2793495

Strani: 1

anon-201836 sporočil: 312
[orbita]
> Začasni podatki so bili ustvarjeni z namenom, da evropske vlade v vmesnem obdobju do popolne veljave WLTP leta 2021 prilagodijo davčne lestvice za avtomobile, da se vozila ne bi podražila. V EU se že lani zapisali priporočilo evropskim vladam, a slovenska se nanj ni odzvala.

Ne štekam? Če prav razumem so nove meritve posledica goljufanja proizvajalcev. Zdaj, ko naj bi jih pravilno izmerili, je pa treba spremeniti DVM, da bodo še vedno plačevali tolk kot prej, ko so goljufali?! In to je naročila EU?! Zakaj raje ni pustila, da so še naprej goljufali?!

Po moje, Miloš, si si tole mal zmislu...

o.
Tukaj sta dva faktorja, en je bil protokol po katerem so merili izpuste in je bil predpisan s strani regulatorja. To da ta protokol ni bil reprezentativen za dejansko uporabo ni bila krivda na strani proizvajalca ampak je bila krivda na strani regulatorja. Goljufanje proizvajalcev je bilo samo takrat, ko so v vozila vgradili naprave ki so med protokolom preverjanja spreminjale režim delovanja motorja in dodatno maskirale izpuste vozil. Avtomobili naenkrat ne onesnažujejo več, samo novi protokoli se naj bi približali izpustov dejanske uporabe.

Strani: 1