Strani: 1

dz1975 sporočil: 2.264
[#2793485] 12.09.19 06:19
Odgovori   +    4
Ali to pomeni odpravo obdavčitve goriv? Dobro da se kaj podobnega ne spomnijo še pri el. aparatih; davek od 20% do 100% odvisno koliko imajo nominalno porabo.
Itak je pa vse skupaj kretensko: super športni avto je v Slo. obdavčen 40+%, četudi naredi mogoče samo (par) 1,000 km letno in pri tem ustvari manj izustov kot twingo, ki na leto prevozi 20,000 km.
moon sporočil: 1.623
[#2793486] 12.09.19 06:23 · odgovor na: dz1975 (#2793485)
Odgovori   +    3
[dz1975]
Ali to pomeni odpravo obdavčitve goriv? Dobro da se kaj podobnega ne spomnijo še pri el. aparatih; davek od 20% do 100% odvisno koliko imajo nominalno porabo.
Itak je pa vse skupaj kretensko: super športni avto je v Slo. obdavčen 40+%, četudi naredi mogoče samo (par) 1,000 km letno in pri tem ustvari manj izustov kot twingo, ki na leto prevozi 20,000 km.
Povprecen voznik Porscheja 911 naredi letno cca 4000 km...
orbita sporočil: 214
[#2793495] 12.09.19 07:54
Odgovori   +    4
Začasni podatki so bili ustvarjeni z namenom, da evropske vlade v vmesnem obdobju do popolne veljave WLTP leta 2021 prilagodijo davčne lestvice za avtomobile, da se vozila ne bi podražila. V EU se že lani zapisali priporočilo evropskim vladam, a slovenska se nanj ni odzvala.
Ne štekam? Če prav razumem so nove meritve posledica goljufanja proizvajalcev. Zdaj, ko naj bi jih pravilno izmerili, je pa treba spremeniti DVM, da bodo še vedno plačevali tolk kot prej, ko so goljufali?! In to je naročila EU?! Zakaj raje ni pustila, da so še naprej goljufali?!

Po moje, Miloš, si si tole mal zmislu...

o.
anon-201836 sporočil: 312
[#2793560] 12.09.19 11:17 · odgovor na: orbita (#2793495)
Odgovori   +    1
[orbita]
> Začasni podatki so bili ustvarjeni z namenom, da evropske vlade v vmesnem obdobju do popolne veljave WLTP leta 2021 prilagodijo davčne lestvice za avtomobile, da se vozila ne bi podražila. V EU se že lani zapisali priporočilo evropskim vladam, a slovenska se nanj ni odzvala.

Ne štekam? Če prav razumem so nove meritve posledica goljufanja proizvajalcev. Zdaj, ko naj bi jih pravilno izmerili, je pa treba spremeniti DVM, da bodo še vedno plačevali tolk kot prej, ko so goljufali?! In to je naročila EU?! Zakaj raje ni pustila, da so še naprej goljufali?!

Po moje, Miloš, si si tole mal zmislu...

o.
Tukaj sta dva faktorja, en je bil protokol po katerem so merili izpuste in je bil predpisan s strani regulatorja. To da ta protokol ni bil reprezentativen za dejansko uporabo ni bila krivda na strani proizvajalca ampak je bila krivda na strani regulatorja. Goljufanje proizvajalcev je bilo samo takrat, ko so v vozila vgradili naprave ki so med protokolom preverjanja spreminjale režim delovanja motorja in dodatno maskirale izpuste vozil. Avtomobili naenkrat ne onesnažujejo več, samo novi protokoli se naj bi približali izpustov dejanske uporabe.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2793570] 12.09.19 11:49 · odgovor na: anon-201836 (#2793560)
Odgovori   +    0
[pesfrdaman]
> [orbita]
> > Začasni podatki so bili ustvarjeni z namenom, da evropske vlade v vmesnem obdobju do popolne veljave WLTP leta 2021 prilagodijo davčne lestvice za avtomobile, da se vozila ne bi podražila. V EU se že lani zapisali priporočilo evropskim vladam, a slovenska se nanj ni odzvala.
>
> Ne štekam? Če prav razumem so nove meritve posledica goljufanja proizvajalcev. Zdaj, ko naj bi jih pravilno izmerili, je pa treba spremeniti DVM, da bodo še vedno plačevali tolk kot prej, ko so goljufali?! In to je naročila EU?! Zakaj raje ni pustila, da so še naprej goljufali?!
>
> Po moje, Miloš, si si tole mal zmislu...
>
> o.

Tukaj sta dva faktorja, en je bil protokol po katerem so merili izpuste in je bil predpisan s strani regulatorja. To da ta protokol ni bil reprezentativen za dejansko uporabo ni bila krivda na strani proizvajalca ampak je bila krivda na strani regulatorja. Goljufanje proizvajalcev je bilo samo takrat, ko so v vozila vgradili naprave ki so med protokolom preverjanja spreminjale režim delovanja motorja in dodatno maskirale izpuste vozil. Avtomobili naenkrat ne onesnažujejo več, samo novi protokoli se naj bi približali izpustov dejanske uporabe.
Po moje regulator dela že naslednjo "napako", k bo v naslednji krizi dvojno udarila v hrbet. Po nujnosti vpeljave električnih in PHEV vozil opredeljujuejo in posredno napeljujejo proizvajalce, da za znižanje nivoja izpustov šteje model vozil in ne njihova proizvodna količina. Pomeni, da je dovolj, da imajo v ponudbi električno in/ali PHEV izvedbo modela. In ima model znižan nivo izpustov zrecimo 170g na 150g, cela flota pa recimo 125g. V resnici pa prodajo 1000 vozil z izpustom 170g in recimo 10 vozil z manj kot 100g izpusta. Pomeni da za izboljšanje okolja niso naredili kaj posebnega, za razvoj in uvedbo tehnologije pa so porabili ogromna sredstava, in morajo lagati (že zaradi regulatorja, dejansko pa z dogovorom) koliko manj njihova vozila onesnažujejo okolje. Torej najprej zamuja regulator, malo več proizvajalec, največ pa država, ki samo kasira in kadar ji gre novost v nos, se spolh ne odzove, samo nekaj momlja. Da ne rečem, da še subvenionira nemške delavcde, ne naših. Naše samo za avte iz Revoza. Vedno in vse pa plača kupec. Ve se kdo koga.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2793589] 12.09.19 12:45 · odgovor na: moon (#2793486)
Odgovori   +    1
[moon]
> [dz1975]
> Ali to pomeni odpravo obdavčitve goriv? Dobro da se kaj podobnega ne spomnijo še pri el. aparatih; davek od 20% do 100% odvisno koliko imajo nominalno porabo.
> Itak je pa vse skupaj kretensko: super športni avto je v Slo. obdavčen 40+%, četudi naredi mogoče samo (par) 1,000 km letno in pri tem ustvari manj izustov kot twingo, ki na leto prevozi 20,000 km.

Povprecen voznik Porscheja 911 naredi letno cca 4000 km...
Tako in tako je obdavčeno gorivo z vsemi možnimi in nemožnimi davki in taksami. Tu se poraba in km upoštevajo.
Vseeno so mogoče tudi prestižnejši avtomobili pretirano obdavčeni, ampak jaz bi najprej znižal takse na gorivo. Neracionalno je namreč množično proizvajati in kupovati močne in drage avtomobile. Po drugi strani namreč lahko pogledamo okoljski odtis na prevožen km. Kako je ta za Porscheja visok, če prevozi 4000km letno, za cliota pa nizek, če jih prevozi 20 000.
anon-201836 sporočil: 312
[#2793605] 12.09.19 13:45 · odgovor na: anon-93129 (#2793570)
Odgovori   +    4
[Mleben]
> [pesfrdaman]
> > [orbita]
> > > Začasni podatki so bili ustvarjeni z namenom, da evropske vlade v vmesnem obdobju do popolne veljave WLTP leta 2021 prilagodijo davčne lestvice za avtomobile, da se vozila ne bi podražila. V EU se že lani zapisali priporočilo evropskim vladam, a slovenska se nanj ni odzvala.
> >
> > Ne štekam? Če prav razumem so nove meritve posledica goljufanja proizvajalcev. Zdaj, ko naj bi jih pravilno izmerili, je pa treba spremeniti DVM, da bodo še vedno plačevali tolk kot prej, ko so goljufali?! In to je naročila EU?! Zakaj raje ni pustila, da so še naprej goljufali?!
> >
> > Po moje, Miloš, si si tole mal zmislu...
> >
> > o.
>
> Tukaj sta dva faktorja, en je bil protokol po katerem so merili izpuste in je bil predpisan s strani regulatorja. To da ta protokol ni bil reprezentativen za dejansko uporabo ni bila krivda na strani proizvajalca ampak je bila krivda na strani regulatorja. Goljufanje proizvajalcev je bilo samo takrat, ko so v vozila vgradili naprave ki so med protokolom preverjanja spreminjale režim delovanja motorja in dodatno maskirale izpuste vozil. Avtomobili naenkrat ne onesnažujejo več, samo novi protokoli se naj bi približali izpustov dejanske uporabe.

Po moje regulator dela že naslednjo "napako", k bo v naslednji krizi dvojno udarila v hrbet. Po nujnosti vpeljave električnih in PHEV vozil opredeljujuejo in posredno napeljujejo proizvajalce, da za znižanje nivoja izpustov šteje model vozil in ne njihova proizvodna količina. Pomeni, da je dovolj, da imajo v ponudbi električno in/ali PHEV izvedbo modela. In ima model znižan nivo izpustov zrecimo 170g na 150g, cela flota pa recimo 125g. V resnici pa prodajo 1000 vozil z izpustom 170g in recimo 10 vozil z manj kot 100g izpusta. Pomeni da za izboljšanje okolja niso naredili kaj posebnega, za razvoj in uvedbo tehnologije pa so porabili ogromna sredstava, in morajo lagati (že zaradi regulatorja, dejansko pa z dogovorom) koliko manj njihova vozila onesnažujejo okolje. Torej najprej zamuja regulator, malo več proizvajalec, največ pa država, ki samo kasira in kadar ji gre novost v nos, se spolh ne odzove, samo nekaj momlja. Da ne rečem, da še subvenionira nemške delavcde, ne naših. Naše samo za avte iz Revoza. Vedno in vse pa plača kupec. Ve se kdo koga.

Seveda, največja svinjarija eko vozil je samo papirnata dislokacija co2 izpusta iz transportnega v energetski sektor.

Strani: 1