Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kren sporočil: 1.899
»Inovatorjev nihče ne mara. To je cena inovacije. Gre za spremembe, ki jih večina ljudi ne razume. Takrat res veš, da si inovativen,« je pojasnil Anglero in predstavil zgodbo Steva Sassona, inženirja v družbi Kodak, ki je leta 1975 razvil digitalno kamero, a mu nihče od nadrejenih v podjetju ni želel prisluhniti.
Valjda mu nihče v podjetju, ki je izdelovalo fotografske filme ni želel prisluhniti, ker je digitalna kamera pokopala fotografski film.

To je približno tako, kot da bi inženir v tovarni toaletnega papirja razvil wc školjko, ki opere rit brez toaletnega papirja.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2793298

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 2.670
Embrace the new or die. Danes je: KODAK - WHO? Lahko bi pa imeli neulovljiv naskok. Tudi sam sem visel nekaj let na izdelku ki smo ga delali 40 let, nato zacel z drugim, z boljsim zasluzkom. Stari izdelek je ze cez nekaj let odplul v zgodovino....
FIN-209516 sporočil: 535
[kren]
> »Inovatorjev nihče ne mara. To je cena inovacije. Gre za spremembe, ki jih večina ljudi ne razume. Takrat res veš, da si inovativen,« je pojasnil Anglero in predstavil zgodbo Steva Sassona, inženirja v družbi Kodak, ki je leta 1975 razvil digitalno kamero, a mu nihče od nadrejenih v podjetju ni želel prisluhniti.

Valjda mu nihče v podjetju, ki je izdelovalo fotografske filme ni želel prisluhniti, ker je digitalna kamera pokopala fotografski film.
Gotovo je potrebno veliko denarja na banki in vizje vodstva, da ubiješ "cash cow" produkt in ga zamenjaš z inovacijo.
Eden redkih takih primerov je Jobs, ki je to naredil kar dvakrat - prvič ko je z Mac-om ubil Apple II, in drugič ko je z Iphonom ubil Ipad.

Ravno zato večino disrupcij naredijo startupi in ne podjetja s tradicijo in solidnim denarnim tokom. Don't rock to boat!

Strani: 1