Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 3.008
1.
Vsaka dobra inovacija mora prehoditi trnovo pot dokazovanja, da obrodi sadove. (Trnovo v smislu prepričevanja drugih ljudi in stres testov inovacje)

2.
Ni vsaka inovacija pametna ali celo koristna inovacija. V večini primerov je to le plod domišljije inovatorja, v realnosti pa nima želenih (naprednih) učinkov.

3.
Dobra inovacija potrebuje dobre sodelavce (na različnih pdoročjih realizacije produkta). Če jih inovator ne spoštuje, tudi ne bo nič iz vsega skupaj. (Kar nekaj inovatorjev meni, da zmorejo 70% sami, od inovacije do produkcije in prodaje. In tu potem pride do znanega recepta: neuspeh)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2793295

Strani: 1

kren sporočil: 1.899
Zadnja sprememba: kren 11.09.2019 08:33
[]
Ni vsaka inovacija pametna ali celo koristna inovacija. V večini primerov je to le plod domišljije inovatorja, v realnosti pa nima želenih (naprednih) učinkov.
Lahko je nekoristna tudi, če ima napredne učinke... pa je nihče noče kupit. Koristna je samo inovacija, ki kupcem (in prodajalcem) nudi dodano vrednost, skratka, ki se prodaja in prinaša profit.
usimoncic sporočil: 3.436
Zadnja sprememba: usimoncic 11.09.2019 09:41
Ja, ja, to je vse res. Še največji problem je pa management, ki na R&D pogosto gleda kot na hlapce. Sploh farmacija - doma in po svetu - je notorična po takem obnašanju do izumiteljev. Poglejmo primer doma: Slovensko farmacevtsko podjetje tolče rekrdne dobičke, ker se je izkazalo, da imajo konkurenčni proizvajalci težave z genotoksičnimi nečistočami v neki zdravilni učinkovini. Management se tolče po prsih, izplačuje nesramno visoke nagrade, niti z eno besedo pa ne omenijo, da je nek njihov kemik razvil sintezni postopek, pri katerem te genotoksične nečistoče ne nastajajo. In svojim inovatorjem dajejo nagrade za patente, ki se merijo s tri, kvečjemu štirimestnimi številkami.

Strani: 1