Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj se kupci luksuznih limuzin in SUV presedajo v potniške dostavnike?
Strani: 1
sporočil: 7.929
No, raje vidim, da se na cestah vozi več teh cm3 podhranjenih in
varčnih enoprostorcev kot pa raznih SUV "živali" s 3000 in več cm3
kapacitetami motorja in ekstra porabo ter izpusti.
Ampak tudi tak VW T6 v realnosti ni ravno eko. Bluzenje, da se bodo ljudje z njim vozili le po AC, je bluzenje. Če ga ljudje kupijo, se z njim vozijo mainly urbano, in potem je tu vsaj 190 g CO2 / km hitro tle.
Tale pravi kot da vozniki kupimo avto le za AC in vožnjo enakomernih 110 km/h. Po taki logiki bo dizel še dolgo med nami. No, če ga še malo izboljšajo, potem naj bo. Mene sam razvoj ne moti.
Ampak tudi tak VW T6 v realnosti ni ravno eko. Bluzenje, da se bodo ljudje z njim vozili le po AC, je bluzenje. Če ga ljudje kupijo, se z njim vozijo mainly urbano, in potem je tu vsaj 190 g CO2 / km hitro tle.
Tale pravi kot da vozniki kupimo avto le za AC in vožnjo enakomernih 110 km/h. Po taki logiki bo dizel še dolgo med nami. No, če ga še malo izboljšajo, potem naj bo. Mene sam razvoj ne moti.
sporočil: 10
čas vnosa: 08.09.19 20:49
Primer : aktualni model Opel Zafire je enoprostorec, novi model pa
bo mali potniški dostavnik.
In tako kupec pač nima več izbire, jaz bi ponovno kupil enoprostorca, pa novih takorekoč ni več, ker so proizvajalci vse zamenjali s SUV-i, ki so kar precej dražji, po prostornosti pa niso ravno zgled.
In tako kupec pač nima več izbire, jaz bi ponovno kupil enoprostorca, pa novih takorekoč ni več, ker so proizvajalci vse zamenjali s SUV-i, ki so kar precej dražji, po prostornosti pa niso ravno zgled.
sporočil: 6.570
[prazenzep2]Pravijo, da kupci ne maramo več enoprostorcev.
In tako kupec pač nima več izbire, jaz bi ponovno kupil enoprostorca, pa novih takorekoč ni več, ker so proizvajalci vse zamenjali s SUV-i...
Valjda sva midva za časom.
Nama bodo predlagali lojtrski voz.
sporočil: 1.028
Mi bi imeli enoprostorca, pa jih ne delajo več. Sploh takih z
drsnimi vrati. Nam ne ostane drugega, kot da gledamo tudi potniške
dostavnike.
sporočil: 3.976
[]
No, raje vidim, da se na cestah vozi več teh cm3 podhranjenih in varčnih enoprostorcev kot pa raznih SUV "živali" s 3000 in več cm3 kapacitetami motorja in ekstra porabo ter izpusti.
Ampak tudi tak VW T6 v realnosti ni ravno eko. Bluzenje, da se bodo ljudje z njim vozili le po AC, je bluzenje. Če ga ljudje kupijo, se z njim vozijo mainly urbano, in potem je tu vsaj 190 g CO2 / km hitro tle.
Ne morem verjeti, da se še najdejo glupe ovce, ki še vedno verjamejo za lase privlečenim pravljicam o CO2 in "izpustih". Jaz bi takim bebcem vzel opravilno sposobnost. Za kozlat.
sporočil: 3.976
[bambino]Seveda jih še delajo. VW Sharan oziroma njegov dvojček Seat Alhambra. Res pa sta verjetno tadva "the only game in town"...
Mi bi imeli enoprostorca, pa jih ne delajo več. Sploh takih z drsnimi vrati.
sporočil: 1.028
Sosednji članek piše, da je upadla prodaja (npr. Lancia Voyager,
Chrysler Voyager, Kia Carnival, Toyota Siena, Honda Oddisey), saj
jih ni mogoče kupiti v Sloveniji, EU.
Pričakoval bi, da bi tudi Škoda imela verzijo Sharana in Alhambre.
Po moje je to zunanji znak demografskega zatona Francije, Italije in vzhodne Evrope. Vladarji z denarjem so bizmarkovi upokojenci s težavami v križu, ki raje višje sedijo. Z viška bolje vidijo generacijo, ki jim plačuje pay as you go pokojnine. Pa še bolj varne se počutijo, ko jih na avtocestah prehitevajo kolone potniško tovornih dostavnikov s prikolicami in romunskimi, .... tablicami.
Pričakoval bi, da bi tudi Škoda imela verzijo Sharana in Alhambre.
Po moje je to zunanji znak demografskega zatona Francije, Italije in vzhodne Evrope. Vladarji z denarjem so bizmarkovi upokojenci s težavami v križu, ki raje višje sedijo. Z viška bolje vidijo generacijo, ki jim plačuje pay as you go pokojnine. Pa še bolj varne se počutijo, ko jih na avtocestah prehitevajo kolone potniško tovornih dostavnikov s prikolicami in romunskimi, .... tablicami.
sporočil: 6.715
[kren]Med Zafiro in Capturjem je zelo malo razlike (je Reanult višji). Pa je Captur na občutno večjih (višjih) kolesih.
Saj v enoprostorcu tudi višje sediš.
sporočil: 6.715
[kren]Ja, samo Sharan so pa že velike "gare"... Praktično prevelik za povprečno slo družino.
Hotel sem povedat, da v enoprostorcih tipa Sharan ne sediš nižje, kot v SUVih.
sporočil: 7.327
[philips]Odvisno od tega, koliko psov ima povprečna SLO družina. Otrok že dolgo nima kaj dosti.
Ja, samo Sharan so pa že velike "gare"... Praktično prevelik za povprečno slo družino.
sporočil: 1.214
saj najbrž lahko naredijo kukr čistega dizla. samo pol k počasi
crkne EGR, pa se zamaši DPF, pa se shehka SW, ki nadzira ad
blue.... pol maš pa štinktir na 4. potenco!
dokler države in proizvajalci tega ne bojo preprečli, tolk časa glasujem proti dizlu. še zlasti v mestih. spet prihaja čas, ko bojo sosedje laufal svoje najljubše traktorje zjutraj na parkingih, zrak bo pa tak, da boš mislu, da kugllogarje dihaš :(
dokler države in proizvajalci tega ne bojo preprečli, tolk časa glasujem proti dizlu. še zlasti v mestih. spet prihaja čas, ko bojo sosedje laufal svoje najljubše traktorje zjutraj na parkingih, zrak bo pa tak, da boš mislu, da kugllogarje dihaš :(
sporočil: 7.929
Čaki, a ti slučajno zame praviš, da sem bebec in glupa ovca? Ali to
kar nekam v tjavdan praviš? Tega nisem razumel.
sporočil: 117
Po terencu, potniškem kombiju 2x, sem pristal na Peugeot Partner
Tepee. Po moje najbolj optimalen avto na ceno, prostornost, poraba
in vzdrževanje. NI pa za špananje pred kafičim.
sporočil: 2.568
[matjazfinance]Na trgu pa že toliko časa (9 let), da ju je čas čisto povozil. O prenovi pa ne duha ne sluha ali še bolje o nasledniku.
> [bambino]
> Mi bi imeli enoprostorca, pa jih ne delajo več. Sploh takih z drsnimi vrati.
Seveda jih še delajo. VW Sharan oziroma njegov dvojček Seat Alhambra. Res pa sta verjetno tadva "the only game in town"...
Strani: 1