Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Adria: Piloti ne bodo stavkali
Strani: 1
sporočil: 14.456
Dodajajo pa, da bodo "redne in čarterske polete opravili po predvidenem voznem redu"...... in v skladu z uveljavljenimi običaji firme. :-P
sporočil: 48.253
Meni je bilo absolutno nenormalno, da kdo za Adrio sploh se leti.
Baje imajo nadpovprecne place za to panogo, in bi pri drugih
letalsih druzbah (pilotov primanjkuje!) dobili manj. No, potem mi
pa je absolutno nenormalno, da sploh strajkajo.
sporočil: 13.528
[bc123a]Važen je predvsem relativen občutek pravičnosti. Pilot se primerja z zdravnikom, top pravnikom ali key account salesmanom. In v tej primerjavi zasluži verjetno manj.
Meni je bilo absolutno nenormalno, da kdo za Adrio sploh se leti. Baje imajo nadpovprecne place za to panogo, in bi pri drugih letalsih druzbah (pilotov primanjkuje!) dobili manj. No, potem mi pa je absolutno nenormalno, da sploh strajkajo.
sporočil: 13.629
[bc123a]Ce sem prav seznanjen, imajo piloti in kabinsko osebje nadpovprečne prihodke, vendar ne zaradi osnovnih plac, ampak ker so stalno na limitu dovoljene količine dela.
Meni je bilo absolutno nenormalno, da kdo za Adrio sploh se leti. Baje imajo nadpovprecne place za to panogo, in bi pri drugih letalsih druzbah (pilotov primanjkuje!) dobili manj. No, potem mi pa je absolutno nenormalno, da sploh strajkajo.
Poleg tega so zaradi posojanja letal in ekip drugim druzbam precej vec odsotni od doma. Ce letijo recimo na relaciji München - Wroclaw, kot sem z njimi enkrat letel (twitter.com/gustlovi...0258?s=09) preživijo vecino delovnega casa v tujini in po hotelih, stran od druzin...
Kar naceloma niso pričakovali ob zaposlitvi.
Ce prav razumem problem...
Zoprno je, ker bi strajk prispeval k dokoncni potopitvi firme. Kabinsko osebje bi brez vecjih tezav dobilo nove sluzbe, vendar v tujini, kar pomeni stalno prebivališče v tujini, torej točno tisto, kar je tudi eden od problemov.
sporočil: 48.253
[Gustl]No, se pravi iz ljubljane letijo drugi wetleasani avioni, slovenske avione pa wetleasajo izven slovenije? Ce bodo crknili, bodo crknili zaradi taksne neumne strategije...
> [bc123a]
> Meni je bilo absolutno nenormalno, da kdo za Adrio sploh se leti. Baje imajo nadpovprecne place za to panogo, in bi pri drugih letalsih druzbah (pilotov primanjkuje!) dobili manj. No, potem mi pa je absolutno nenormalno, da sploh strajkajo.
Ce sem prav seznanjen, imajo piloti in kabinsko osebje nadpovprečne prihodke, vendar ne zaradi osnovnih plac, ampak ker so stalno na limitu dovoljene količine dela.
Poleg tega so zaradi posojanja letal in ekip drugim druzbam precej vec odsotni od doma. Ce letijo recimo na relaciji München - Wroclaw, kot sem z njimi enkrat letel (twitter.com/gustlovi...0258?s=09) preživijo vecino delovnega casa v tujini in po hotelih, stran od druzin...
Kar naceloma niso pričakovali ob zaposlitvi.
Ce prav razumem problem...
Zoprno je, ker bi strajk prispeval k dokoncni potopitvi firme. Kabinsko osebje bi brez vecjih tezav dobilo nove sluzbe, vendar v tujini, kar pomeni stalno prebivališče v tujini, torej točno tisto, kar je tudi eden od problemov.
sporočil: 48.253
[rename]Nekdaj so velik del flote bili samo airbusi, niso valda vsi tisti ze v penziji? In tudi te canadaire mora nekdo pilotirati, ce gredo avioni drugam, bodo ravno tako rabili pilote, in ce ni drugih avionov, ni tudi drugih pilotov.
Tudi s sluzbami ni ravno enostavno; imajo licence samo za Canadeaire... teh pa tudi ni ravno veliko zunaj.
presolanje pilota na airbus stane tja do 50k$; ajde stevke z ustreznimi atributi bi se verjetno lazje ‘presolale’....ampak, kot pravis - to bi pomenilo selitev v tujino.
Dvomim da je presolanje iz canadaira na airbus tako drago, ce je v evropi solanje iz nula do pilota od 80-120K.
www.flightdeckfriend...s-a-pilot/
Pa tudi ce bi bilo 50K, to po moje ni niti pol bruto stroskov dela za eno leto, ob pomanjkanju pilotov to delodajalec pokrije.
sporočil: 48.253
[rename]Po moje pac placajo, ce pilota dovolj rabijo, kaj da ne. Se ryanair jim placuje, s tem da imajo potem 5 letno obveznost delati pri njih, ce sem prav razumel.
Cifro 50k imam v spominu od kolega, pilota....ne trdim, da sem si prav zapomnil, ampak tega letalske druzbe ne refundirajo, ker jim ni treba.
Canadairovi piloti so slabo iskani; ne verjamem, da se je to kaj spremenilo.
Glede tvojega cenika zgoraj: 120k funtov je ene 150k$....in ce pogledas tisti “part time” za 40k funtov...mojih 50k$ je pa ene 30k funtov.... po mojem si nisem narobe zapomnil....bom pa vprasal kolega ob priliki....pred leti vem, da je razlagal, da je preveliko tveganje; da tudi ni garancije, da bi dobil stalno sluzbo v EVropi....da pa v Avstralijo ali Emirate ne gre (familija).
Bolj je problem po moje to, da ne glede na tipl letala/certifikata ki ga imajo, v nobenem primeru ne bi bila ljubljana vec njihova baza, to pa pomeni da tudi ce bi se uspeli z delodajalcem zmeniti za letenje na linijah v LJ, bi tu lahko samo pomahali domacim in leteli nazaj.
Strani: 1