Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2792481] 06.09.19 08:03
Odgovori   +    18
Sicer v zadnje čase ne potujem z letalom, če pa bi, bi se Adrie izogibal v širokem loku. Podjetje je preprosto fuč.
rame sporočil: 958
[#2792489] 06.09.19 09:12 · odgovor na: anon-317028 (#2792481)
Odgovori   +    1
Kako to veš,da je podjetje fuč.Jaz vidim ,da normalno funkcionira.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2792490] 06.09.19 09:23 · odgovor na: rame (#2792489)
Odgovori   +    15
[rame]
Kako to veš,da je podjetje fuč.Jaz vidim ,da normalno funkcionira.
A je tebi to normalno funkcioniranje kar piše v članku? Če misliš da je, potem leti z Adrio, jaz ne bom, saj želim pravočasno odleteti in prileteti, in ne razmišljati, če bo ali ne bo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2792491] 06.09.19 09:40
Odgovori   +    10
Rubež letala za 250 evrov... na kaj že to spominja? Aja, na rubež hiše kroničnega dolžnika Vaskrsića.
ter napovedali izvršbo nad stvarmi in denarjem, ki so bili na letalu (denimo prodajne artikle, ki je za prodajo v brezcarinski letalski prodaji), če bi se osebje upiralo, pa bi zasegli celo letalo.
Brezcarinska letalska prodaja na letu Dunaj-Ljubljana? Res sem prestar in preveč za zapečkom, da ne vem nič o tem. Kolikor znam nemško, je v originalu gotovina od prodaje pijač in djutifri robe omenjena kot splošen primer, kako poteka tak rubež majhne vrednosti. Če denarja ni ali če bi se posadka upirala takemu rubežu, bi pa lahko zasegli celo letalo.
Bei Pfändungen werden primär Bargeld, etwa durch Dutyfree- oder Spirituosenverkäufe gepfändet, wie auch sonstiges Eigentum der Airline, was sich dann aber erst unmittelbar vor Ort zeigt. Sollte nichts pfändbar sein oder es seitens der Crew Widerstände geben, hat der Gerichtsvollzieher angekündigt, dass er das gesamte Flugzeug pfänden könnte.
Mislim, da je skrajni čas, da to Adrio transformirajo v Adria Holding d.o.o., Adria Naložbe d.o.o. in Adria Inženiring d.o.o., potem bo šlo kot po maslu. #zaokrog30MEURluknjepress
dronyx sporočil: 4.602
[#2792494] 06.09.19 09:55
Odgovori   +    10
Včasih so letala zarubili kar sredi leta, ampak temu so takrat rekli potem ugrabitev.
bc123a sporočil: 48.253
[#2792520] 06.09.19 11:43 · odgovor na: rame (#2792489)
Odgovori   +    9
[rame]
Kako to veš,da je podjetje fuč.Jaz vidim ,da normalno funkcionira.
Normalno funkcionira, ko jih cakajo rubezniki na drugi strani, ki bi jim rubili robo?
abrame sporočil: 1.628
[#2792582] 06.09.19 16:33
Odgovori   +    7
Nazadnje sem letel z njimi marca lani. Sicer mi je njihov uradnik an okencu, potem ko je šlo res vse narobe, dal tiskovino o pravicah potnikov in po pravilno vodenem pritožbnem zahtevku sem dobil primerno odškodnino. Vseeno po tem dogodku in vsem kar vidim spotoma, na destinacijo kamor redno potujem odtlej koristim usluge trenutno nepremagljivega konkurenta. Nižja cena, boljša usluga, ni več dileme.
rame sporočil: 958
[#2792588] 06.09.19 17:21 · odgovor na: bc123a (#2792520)
Odgovori   +    0
Ali pisanju novinarjev vse verjameš ? Novice morajo biti negativne ,da se lepo bere.
rame sporočil: 958
[#2792589] 06.09.19 17:24 · odgovor na: (#2792502)
Odgovori   +    0
Mogoče malo razmisli o razmajanih letalih.Letala je vzdrževala do konca avgusta Adria tehnika.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2792590] 06.09.19 17:27 · odgovor na: anon-317028 (#2792490)
Odgovori   +    6
Ni problem samo pravočasen odlet ali prilet. ampak se vprašaš, če ne "šparajo" tudi na vzdrževanju in obveznih servisih itd.
Piloti in osebje naj bi bili prvi. ki bi se uprli takšnemu početju. Pa se?
abrame sporočil: 1.628
[#2792605] 06.09.19 19:19 · odgovor na: anon-299030 (#2792590)
Odgovori   +    1
Protokoli javnega letalskega prometa so sistematična in precizna zadeva, s katero se v Evropi ni igrati. Ostalo so usmrajeni sedeži in vidne pritikline. Navsezadnje je letalski promet najvarnejša oblika potovanja, kar se tiče normalne statistike.
bc123a sporočil: 48.253
[#2792614] 06.09.19 19:39 · odgovor na: rame (#2792588)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bc123a 06.09.2019 19:40
[rame]
Ali pisanju novinarjev vse verjameš ? Novice morajo biti negativne ,da se lepo bere.
Podatki izvirajo tudi iz press releasea firme, ki opravlja te izterjave, in ne verjamem, da bi lagali - ocitno tudi piloti wetleasanega aviona niso upali tvegati. bajdvej, ta ista firma je tudi docakala bolgarski avion leta 2019 in ga za kratek cas zaplenila, dokler bolgari niso placali. Tako, da ja, verjamem.

Predvsem je bizarno, da se tako dolgo pozvizgajo na pravnomocne sodbe da morajo placati povsem upravicene in z uredbo EU dolocene odskodnine, da nekdo res poslje rubeznika na letalisce. Kaksna blamaza. Sicer pa slisim, da nekateri ze cakajo na odskodnine ze vec kot leto. Gustl ima dva taksna zahtevka v obdelavi, ce razumem.

To pozvizganje dejansko pomeni da dobesedno praskajo vsak evro skup da lahko letijo.
Gustl sporočil: 13.625
[#2792650] 07.09.19 09:52 · odgovor na: bc123a (#2792614)
Odgovori   +    3
[bc123a]
Sicer pa slisim, da nekateri ze cakajo na odskodnine ze vec kot leto. Gustl ima dva taksna zahtevka v obdelavi, ce razumem.
Dva od Adrie, en Lot, en Nordica. Pa vavcer za 100 EUR od AirBerlin, ce kdo rabi, pa ček za cca 200 eur od neke X letalske druzbe, ki ga lahko unovčim samo na Y banki v Londonu pa vedno, ko sem tam, pozabim.

Sem pa nasel na letališču v Copenhagenu dobre vietnamske sendviče...malo za tolazbo :)

Strani: 1