Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Zadnja sprememba: sopranos 06.09.2019 15:22
Sedaj je že vse prepozno. Verjetno je bilo prepozno že takrat, ko so v igro stopili Nemci.

Ker že takrat bi morali več milijonov EUR vložiti v firmo in se iti resno prestrukturiranje. Ne pa prenos znamke iz levega v desni žep in nazaj. Ker to so samo računovodske teleovadbe, ki nimajo nobene veze s samim poslovanjem firme.

Ampak saj vidimo kako so se Nemci tega lotili - po principu dokler bo šlo, bo šlo. Važno je, da mi spravimo ven vsaj toliko denarja, kot smo ga vložili ter še neko premijo. Ta cilj so dosegli. Vse ostalo je bolj kot ne predstava za javnost.

Tukaj na forumu smo vedeli, da bo zadeva crknila že vsaj 2 leti nazaj. Poznavalci še bistveno dlje. Jaz se čudim folku, ki je tako pogumen, da kupi karto pri Adrii. Mislim, sedaj so že res vsi mediji poročali o hudih težavah, odpovedih itd., a eni še kar kupujejo. Ne moreš verjeti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2792568

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[sopranos]

Tukaj na forumu smo vedeli, da bo zadeva crknila že vsaj 2 leti nazaj. Poznavalci še bistveno dlje. Jaz se čudim folku, ki je tako pogumen, da kupi karto pri Adrii. Mislim, sedaj so že res vsi mediji poročali o hudih težavah, odpovedih itd., a eni še kar kupujejo. Ne moreš verjeti.
Zdi se, da so Nemci bili prepričani ali jih je nekdo prepričeval npr. Tajnikar ali "najnoveši" Damijan "Še Uganda bo oživela svojo letalsko družbo. Kaj pa Slovenija Adrio Airways?" damijan.org/2019/09/...o-airways/ da bo slovenska država vložila v Adrio npr. 100 milijonov, ker jo bo kot npr. slovenske železnice razvrstila med javne službe z neomejeno podporo države, saj Slovenci moramo leteti iz Brnika ne glede na ceno.

Strani: 1