Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[bc123a]
Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.
Nekateri ocitno ne razumete dobro, zakaj sem tole spisal, ker niste prebrali podatkov iz clanka, ki (po omembi tega da je povprecna ocena v OS 4.4 ali nekaj podobnega) pravi:
Toda Državni izpitni center je za isto šolsko leto objavil rezultate nacionalnega preverjanja znanja naših osnovnošolcev. Rezultati v devetem razredu: pri slovenščini je bilo povprečje 26,7 točke od 55, torej 48,5 odstotka, pri matematiki pa 25,5 točke od 50 možnih, torej 51,1 odstotka. Povprečje preostalih predmetov se je gibalo med 63,3 odstotka (fizika) in 49,8 odstotka (likovna umetnost).
Torej, starsi in otroci se skupaj piflajo dalec nad to, kar so otroci dejansko zmozni. Na eksternih testih, ki zajemajo precej daljse obdobje ce prav vem, in se zanje enostavno ne mores "nauciti" na tak nacin pa potem pride katastrofa, ki predstavlja realne ocene.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2792141

Strani: 1

anon-285005 sporočil: 130
Jaz pa pravim, da si napacno diagnozo postavil. Imho je razlog to, da so testi in zahtevan nivo znanja taki, da bi naj vsi bili zmozni dobiti 5, ce se le ucijo. Skratka enakost pri ocenah ne glede na razlike pri sposobosti in delovnih navadah.

Recimo linerno funkcijo so fuknili ven iz programa os,ker je prezahtevna. In kao niso vsi zmozni kuzit y=kx+n. Mi smo to imeli v 7 razredu.

Potem pogledas uciteljski kader, ti je hitro vse jasno. 3 in 4 v os in potem PA, pa danes gorece zagovornice skinjavanja zahtevnosti os.

Dobis tocno to kar pise v clanku. In neizobrazeno populacijo.

Strani: 1