Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Razmislek ob začetku šolskega leta, da se ne bi učili zgolj za ocene
Strani: 1
sporočil: 28
Hmmm. Kaj pa če bi se začeli pogovarjati o učinkovitosti lastne
vzgoje. Npr. o tem, da (svoje) otroke naučimo, da (za začetek) sami
pospravijo za seboj, nato pa nadaljujemo s tem, da jih naučimo
pometati po stanovanju, sesati, pripraviti in pospraviti posodo in
pribor za kosilo. Da jih naučimo, da si sami pripravijo obleko in
čevlje za naslenji dan. Nato lahko nadaljujemo s tem, da jih
naučimo samostojno pripraviti osnovne jedi. Za tiste, ki bi radi po
tem koraku še vedno spreminjali šolski sistem predlagam, da (svoje)
otroke naučijo, da gredo samostojno v trgovino in prinesejo iz nje
pet stvari (brez listka ali mobitela ) in da gredo peš v šolo, ki
je oddaljena več kot sto metrov. Tiste starše, ki vzgajajo otroke
tako, kot je zgoraj opisano verjetno ne skrbi šolski sistem, ker so
svojim otrokom dali več kot jim lahko dajo učitelji v šoli; naučili
so jih delovnih navad...
sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 03.09.2019 15:19
... Ravnateljica Osnovne šole Savsko naselje je v intervjuju za
RTV Slovenija na začetku letošnjih poletnih počitnic povedala, da
je bilo povprečje ocen v lanskem šolskem letu na njihovi šoli 4,32.
A to ni zunajserijski uspeh izjemne šole. ...... eh, seveda to ni zunajserijski uspeh izjemne šole, ampak je to posledica butaste Pahorjeve parole, češ da mora Slovenija biti družba znanja, potem pa učitelji z nerealnimi ocenami kar tekmujejo med sabo, da bi dosegli ta cilj, ki z realnim življenjem - lahko preštejmo diplomirane kelnerce - nima nobene zveze ...
sporočil: 48.253
Diagnoza je zelo verjetno napacna.
Ljudje so popizdili na cisto in vse vec starsev se uci z otroci. Jaz si tega ne morem predstavljati, NIKOLI, ampak zares NIKOLI se starsi niso ucili z mano. pa sem bil odlicnjak skozi osnovno solo in vecino srednje sole.
Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.
To je katastrofa, ker so s tem sprozili podganjo dirko proti dnu. Otrok, ki se uci popolnoma sam, in ZNA za pet, bo utopljen v mnozici vrstnikov, ki jih starsi spravijo do petic. To se nikoli in nikakor ne bi smelo dogajati. S tem najbolj talentirane otroke najbolj oskodujemo. Tega je bilo sicer nekaj malega ze v mojih casih (desetletja nazaj), sedaj pa je stvar absolutno eksplodirala.
Se huje je, ker potem ucitelji, ce hocejo spraviti ocene na silo v Gaussa, dejansko nesorazmerno kaznujejo dobre ucence, ki jim starsi ne pomagajo - in morajo potem za pomoc tudi oni gnjaviti starse. To je naravnost noro.
Potem ni cudno da so na koncu rezultati eksternega preverjanja taksni kot so, ko se pokazejo dejanski rezultati. Obvezno bi vsa solska preverjanja znanja morala biti izvedena na taksen nacin, da se popolnoma iznici vpliv starsev.
Seveda verjamem da bi potem bil jok in stok, ker dejansko starsi sedaj mislijo, da bodo s tem, da delajo z otrokom, ali celo namesto otroka, ga spravili "visje". Pa to ni res. Sebi delajo utvaro, starsem sposobnih otrok pa probleme.
V koncni fazi mi to gre na zivce, ker bi rad da se bo v soli moj otrok ucil sam in sam kaj dosegel. Ampak ce bodo ostali starsi delali s svojimi otroki, bom moral tudi jaz. Ampak skoda je izgzbljenega casa starsev za to!
Ljudje so popizdili na cisto in vse vec starsev se uci z otroci. Jaz si tega ne morem predstavljati, NIKOLI, ampak zares NIKOLI se starsi niso ucili z mano. pa sem bil odlicnjak skozi osnovno solo in vecino srednje sole.
Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.
To je katastrofa, ker so s tem sprozili podganjo dirko proti dnu. Otrok, ki se uci popolnoma sam, in ZNA za pet, bo utopljen v mnozici vrstnikov, ki jih starsi spravijo do petic. To se nikoli in nikakor ne bi smelo dogajati. S tem najbolj talentirane otroke najbolj oskodujemo. Tega je bilo sicer nekaj malega ze v mojih casih (desetletja nazaj), sedaj pa je stvar absolutno eksplodirala.
Se huje je, ker potem ucitelji, ce hocejo spraviti ocene na silo v Gaussa, dejansko nesorazmerno kaznujejo dobre ucence, ki jim starsi ne pomagajo - in morajo potem za pomoc tudi oni gnjaviti starse. To je naravnost noro.
Potem ni cudno da so na koncu rezultati eksternega preverjanja taksni kot so, ko se pokazejo dejanski rezultati. Obvezno bi vsa solska preverjanja znanja morala biti izvedena na taksen nacin, da se popolnoma iznici vpliv starsev.
Seveda verjamem da bi potem bil jok in stok, ker dejansko starsi sedaj mislijo, da bodo s tem, da delajo z otrokom, ali celo namesto otroka, ga spravili "visje". Pa to ni res. Sebi delajo utvaro, starsem sposobnih otrok pa probleme.
V koncni fazi mi to gre na zivce, ker bi rad da se bo v soli moj otrok ucil sam in sam kaj dosegel. Ampak ce bodo ostali starsi delali s svojimi otroki, bom moral tudi jaz. Ampak skoda je izgzbljenega casa starsev za to!
sporočil: 400
"Izobrazba je izjemno pomembna in prepričan sem, da če deluje
šolstvo, rešimo veliko večino socialnih vprašanj."
Obenem pa pustimo vse tisoče zakonov takšnih kot so, da torej še naprej omogočajo visoko stopnjo korupcije? Ne.
Edino kar bo rešilo 'socialna vprašanja' bo deregulacija gospodarstva. In to korenita.
Obenem pa pustimo vse tisoče zakonov takšnih kot so, da torej še naprej omogočajo visoko stopnjo korupcije? Ne.
Edino kar bo rešilo 'socialna vprašanja' bo deregulacija gospodarstva. In to korenita.
sporočil: 27.173
[bc123a]ja sej, what would be the point then :)
Ljudje so popizdili na cisto in vse vec starsev se uci z otroci. Jaz si tega ne morem predstavljati, NIKOLI, ampak zares NIKOLI se starsi niso ucili z mano. pa sem bil odlicnjak skozi osnovno solo in vecino srednje sole.
Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.ha cuj.
nase opazanje je bilo, da se v soli ne naucijo pol kurca nic (povprecna ocena pa skozi leta skoraj linearno raste).
in da ce doma gremo skozi ucbenik, je nenadoma pa vse ok.
sporočil: 48.253
ha cuj.Uciteljico za pred zid, kaj naj recem. Ne govorim o enkrat skozi ucbenik, jezus :)
nase opazanje je bilo, da se v soli ne naucijo pol kurca nic (povprecna ocena pa skozi leta skoraj linearno raste).
in da ce doma gremo skozi ucbenik, je nenadoma pa vse ok.
Sem pa slisal ze za zgodbe ob katerih ... ne vem, no... recimo, otrok dokazano s tezavami, od zacetka OS naprej, starsi tega nocejo sprejeti. Mat ostane doma z njim in se uci, uci, uci. Cele popoldneve, cele dneve. Z vpisom v ustrezno srednjo solo nekako tudi to naredi, seveda, z obseznim ucenjem doma. Potem gre na faks, in mat se bo z njim se za faks ucila.
Mislim, whats the point? Clovek nikoli ne bo imel normalne sluzbe, razen ce bo z materjo doma popoldneve svoje delo opravljal.
sporočil: 27.173
[bc123a]ne gre kot splosni pristop, jih bo zmanjkalo :)
> in da ce doma gremo skozi ucbenik, je nenadoma pa vse ok.
Uciteljico za pred zid, kaj naj recem.
sporočil: 130
[bc123a]
Diagnoza je zelo verjetno napacna.
Ljudje so popizdili na cisto in vse vec starsev se uci z otroci. Jaz si tega ne morem predstavljati, NIKOLI, ampak zares NIKOLI se starsi niso ucili z mano. pa sem bil odlicnjak skozi osnovno solo in vecino srednje sole.
Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.
To je katastrofa, ker so s tem sprozili podganjo dirko proti dnu. Otrok, ki se uci popolnoma sam, in ZNA za pet, bo utopljen v mnozici vrstnikov, ki jih starsi spravijo do petic. To se nikoli in nikakor ne bi smelo dogajati. S tem najbolj talentirane otroke najbolj oskodujemo. Tega je bilo sicer nekaj malega ze v mojih casih (desetletja nazaj), sedaj pa je stvar absolutno eksplodirala.
Se huje je, ker potem ucitelji, ce hocejo spraviti ocene na silo v Gaussa, dejansko nesorazmerno kaznujejo dobre ucence, ki jim starsi ne pomagajo - in morajo potem za pomoc tudi oni gnjaviti starse. To je naravnost noro.
Potem ni cudno da so na koncu rezultati eksternega preverjanja taksni kot so, ko se pokazejo dejanski rezultati. Obvezno bi vsa solska preverjanja znanja morala biti izvedena na taksen nacin, da se popolnoma iznici vpliv starsev.
Seveda verjamem da bi potem bil jok in stok, ker dejansko starsi sedaj mislijo, da bodo s tem, da delajo z otrokom, ali celo namesto otroka, ga spravili "visje". Pa to ni res. Sebi delajo utvaro, starsem sposobnih otrok pa probleme.
V koncni fazi mi to gre na zivce, ker bi rad da se bo v soli moj otrok ucil sam in sam kaj dosegel. Ampak ce bodo ostali starsi delali s svojimi otroki, bom moral tudi jaz. Ampak skoda je izgzbljenega casa starsev za to!
Ne vem kje ti zivis, ampak to kar ti opisujes je full dalec od realnosti, vsaj kar se tice mulcev in starsev, ki jih jaz poznam.
sporočil: 48.253
[bc123a]Nekateri ocitno ne razumete dobro, zakaj sem tole spisal, ker niste prebrali podatkov iz clanka, ki (po omembi tega da je povprecna ocena v OS 4.4 ali nekaj podobnega) pravi:
Problem je v tem, da starsi s tem svoje otroke dvigajo nad nivo ki so ga sposobni otroci doseci. Otroka, ki realisticno sam s svojim trudom pride do tri, oni "naucijo" za pet! Zato pa imamo potem v bistvu v osnovni soli tekmovanje med starsi, ocena ni odraz znanja ucenca, ampak truda, ki ga v njegovo znanje vlozijo starsi.
Toda Državni izpitni center je za isto šolsko leto objavil rezultate nacionalnega preverjanja znanja naših osnovnošolcev. Rezultati v devetem razredu: pri slovenščini je bilo povprečje 26,7 točke od 55, torej 48,5 odstotka, pri matematiki pa 25,5 točke od 50 možnih, torej 51,1 odstotka. Povprečje preostalih predmetov se je gibalo med 63,3 odstotka (fizika) in 49,8 odstotka (likovna umetnost).Torej, starsi in otroci se skupaj piflajo dalec nad to, kar so otroci dejansko zmozni. Na eksternih testih, ki zajemajo precej daljse obdobje ce prav vem, in se zanje enostavno ne mores "nauciti" na tak nacin pa potem pride katastrofa, ki predstavlja realne ocene.
sporočil: 130
Jaz pa pravim, da si napacno diagnozo postavil. Imho je razlog to,
da so testi in zahtevan nivo znanja taki, da bi naj vsi bili zmozni
dobiti 5, ce se le ucijo. Skratka enakost pri ocenah ne glede na
razlike pri sposobosti in delovnih navadah.
Recimo linerno funkcijo so fuknili ven iz programa os,ker je prezahtevna. In kao niso vsi zmozni kuzit y=kx+n. Mi smo to imeli v 7 razredu.
Potem pogledas uciteljski kader, ti je hitro vse jasno. 3 in 4 v os in potem PA, pa danes gorece zagovornice skinjavanja zahtevnosti os.
Dobis tocno to kar pise v clanku. In neizobrazeno populacijo.
Recimo linerno funkcijo so fuknili ven iz programa os,ker je prezahtevna. In kao niso vsi zmozni kuzit y=kx+n. Mi smo to imeli v 7 razredu.
Potem pogledas uciteljski kader, ti je hitro vse jasno. 3 in 4 v os in potem PA, pa danes gorece zagovornice skinjavanja zahtevnosti os.
Dobis tocno to kar pise v clanku. In neizobrazeno populacijo.
sporočil: 30.415
Poglejmo kako je ustavni pravnik - ustavnik Teršek zavrnil vabilo
ministra Pikala v komisijo, ki želi manipulirati z vsebino odločbe
ustavnega sodišča o financiranju zasebnega šolstva:
www.domovina.je/dr-a...ne-drzave/
Strani: 1