Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2791838] 02.09.19 15:07 · odgovor na: pobalin (#2791827)
Odgovori   +    1
Taglavna hišna furija je ravnokar objavila zaklenjen članek z zanimivim naslovom "Če je »green« nemški Obrovac, smo obsojeni na populiste",
www.finance.si/89520...-populiste

ki se mi zdi fino izhodišče, da opozorim na še eno blatno zgodbo himnično opevane Moje Dežele pridnih rok... ter blatnodolskega sprenevedanja, laži in intrig na področju varovanja okolja, reciklaže itn. Dva iz skupine paradnikov paradržavnega Telekoma oz. njegovega brezplačnika sta iz blata izkopala zgodbo o grozečem šlusu za eksport MojeDeželnega odpadnega blata iz čistilnih naprav.
Medtem ko se že dalj časa spopadamo s težavami na področju odpadne embalaže, ki se kopiči v zbirnih centrih, in nevarnih odpadkov, ki smo jih po zaprtju obratov prisiljeni voziti v tujino, se bomo v kratkem očitno utapljali tudi v komunalnem blatu.
Slovenska komunalna podjetja, ki pri prečiščevanju odpadne vode na leto ustvarijo okoli 80 tisoč ton blata, veliko večino pa ga izvozijo v sežig ali kompostiranje v sosednje države, bi lahko imela že čez nekaj mesecev velike težave, kam z njim.
Na Madžarskem je namreč v zadnjih tednih izbruhnila afera. Domača javnost je tudi po zaslugi opozicije izvedela, da je Madžarska postala evropsko stranišče. V javnosti so začele krožiti fotografije kolon tovornjakov, polnih blata, ki čez mejo prihajajo na Madžarsko in ga odlagajo na najmanj dveh lokacijah blizu Budimpešte.
siol.net/novice/slov...ato-506094
In tako pada še ena vrsta potemkinovskih kulis idilične zelene Moje Dežele na sončni strani Alp, kjer priden narod pridno rešuje vse svoje odpadne probleme z marljivim ločenim zbiranjem in vestnim recikliranjem. Prvič sem hvaležen Orbanu in Šiju Džinu Pingu, da sta kar sta. Ker dokler razvajenemu, napihnjenemu pamžu nekdo ne reče "dost mam", bo ta lepo umit, lepo oblečen in na prečko počesan pamž svojo svinjarijo metal čez plot in obenem kričal, kako čist da je.

Sem ljudomrzen čistun? Morda. Ampak taki pridemo na vrsto, ko se razpočijo mehurji laži in hipokrizije, o katerih ni od razvpitih eko-oko čistunov slišati niti besede. Točno na to (me) opominja naslov glavne furije Delavskega doma.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2791838

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2791871] 02.09.19 18:28 · odgovor na: pobalin (#2791838)
Odgovori   +    0
Naj k tezi o "nemškem Obrovcu" dodam predrzno tezo o Brexitu kot "porazu Boudice". Poročilo o vplivu brezkompromisnega Brexita na avtomobilsko industrijo Brexitanije nakazuje precej klavrno podobo, kot bi se obetala repriza dolge agonije British Leylanda v zadnji fazi njegove kronične bolezni, ki je NHS ni znal/mogel ozdraviti.
Highlighted by GlobalData's report, 'Brexit's Impact on UK Auto', no-deal UK-EU trade arrangements would greatly increase the financial burden faced by the UK's automotive businesses. Report writer Ian Henry, Director of AutoAnalysis and Visiting Professor in Automotive Business Strategy at Birmingham City University's Centre for Brexit Studies, comments: "Regulatory alignment with the EU must be maintained if UK manufacturers wish to export their cars overseas, with exports predicted to represent almost 85% of the expected GBP4bn bill. A no-deal Brexit will see costs such as GBP700m for low-volume manufacturers' exports, vehicle companies' components and engine exports; and GBP2,700m for exported cars or LCVs."
Additionally, the report claims that the free flow of data and talent between companies must be upheld if UK manufacturers want to remain internationally competitive.
Henry continued: "The UK Government may like to talk about the opportunities open to the UK economy after Brexit, but it is difficult to see what these are. The Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT) has described Brexit's impact on the automotive manufacturing industry as 'like death by a thousand cuts'. It is very difficult to argue against this view."
Calum MacRae, Director of Automotive Product Development at GlobalData, added: "Under a no-deal Brexit, the model makes it clear that the UK automotive industry's current structure is not sustainable. With the potential for the UK industry to hollow out, the costs of a no deal will no longer be contained to just the automotive players but ripple through the value chain causing widespread economic and social disruption due to the sector's high economic multiplier effect."
www.just-auto.com/ne...90531.aspx

Strani: 1