5 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
3 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
3 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
6 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
7 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
7 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
7 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zakaj v denarnicah bolj ne občutimo rasti BDP?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[1011Arist]
Ker vidim, da ni odziva na pojasnilo zakaj je metodologija napačna z matematičnimi argumetni, bom isto zadevo prikazal še fizikalno: razpoložljivi dohodek je hitrost, vsota razpoložljive dohodka v obdobju pa je pot.

Če se odpravite iz Ljubljane na obalo in imate vi in prijatelji na začetku hitrost 100km/h,
potem pa vi peljete bolj tekoče, prijatelj pa je zastal v zastoju in je vozil nekaj časa samo 50km/h. Vi ste malo pospešili in točno po eni uri vožnje vozite 110km/h in ste že v Kopru, prijatelj pa želi nadoknaditi zastoj in točno po eni uri vozi 130km/h nahaj pa se v Sežani 20 km za vami.
Sedaj pa poglejte skrajno neumen sklep, ki ga ta metodologija da:
Prijatelj je uspešnejši, ker točno po eni uri vozi 130 vi pa 110.
Dejansko pa je prijatelj 20 km poti za vami!!!
Rezultat primerjave hitrosti po eni uri je sicer resnično dejstvo, a nam nič ne pove o tem koliko cilja smo dosegli.

Samo to mi v tem lepo obrazloženem primeru ni jasno, kako se je znašel v Sežani, če je šel iz Ljubljane na obalo?