9 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
4 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
7 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gogi1 sporočil: 5.314
Kot je v ponedeljkovem govoru v Frankfurtu dejal Spohr, "edinstvena vojna za čim nižje cene" krajših poletov, ki sta ji bila to poletje priča avstrijski in nemški trg, ni prava pot za razvoj letalske industrije.
Seveda je. Ryanair ima čez 400 letal in 13.000 zaposlenih, Lufthansa pa 700 letal in 135.000 zaposlenih. Naj zmagajo tisti, ki znajo delati učinkovito.
Poudaril je, da se pri Lufthansi zavedajo svoje odgovornosti v boju proti podnebnim spremembam in nenehno vlagajo v nova, učinkovitejša letala.
Ni videti. Od 296 letal skupno imajo 32 strahovito potratnih a340, 32 strahovito potratnih b747 in niti enega B777, ki je od velikih letal najbolj ekonomičen, kar verjetno ve tudi LH, zato ima 20 naročenih. Tudi B787 nimajo niti enega (20 naročenih), čeprav je bil po prihodu kar nekaj let najbolj ekonomičen v svojem razredu, zdaj je to A350.