Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ulrich Zorin, Dars: Darsovi podatki so ob delavnikih boljši od Googlovih
Strani: 1
sporočil: 7.967
Vozim se že čez 25 let po Slo AC in nisem opazil, da so kaki
Darsovi prijemi omogočili večjo pretočnost prometa.
Ko bi lahko delali tretji pas, so postavljali protihrupne ograje. Tedaj, 10 let nazaj, so zapravljali denar za študije o protihrupnih ograjah in o dokazovanju, kako tretjega pasu ne potrebujemo.
Tudi ta sistem informiranja bo še zmeraj slabši od aplikacije AMZS in Google Map.
Pozimi bodo slabo opremljeni kamioni še zmeraj delali štalo na AC, zlasti Primorki.
Sam sem zelo kritičen do Darsa, do DRI, itd... edina uteha jim je, da tudi drugod po EU so zastoji in je stanje informiranja preko državnih upraviteljev en podoben šmorn.
In v uteho jim je lahko, da vsi vemo, da imamo na naših dvopasovnicah že skoraj toliko prometa kot v Nemčiji na tripasovnici.
Še zmeraj pa nimamo 150 km hitrih cest na drugih trasah (do Koroška, do Jelšan, do Bele krajine, mimo Ce in skozi Posavje, mimo Kp do Dragonje...).
150 x 8 mio / km = 1,2 mlrd eur. Po moje je teh 150 km HC mnogo bolj potrebnih kot pa drugi tir. In kaj je Dars tle naredil v zadnjih 15 letih? Kuratz od ovce.
Ko bi lahko delali tretji pas, so postavljali protihrupne ograje. Tedaj, 10 let nazaj, so zapravljali denar za študije o protihrupnih ograjah in o dokazovanju, kako tretjega pasu ne potrebujemo.
Tudi ta sistem informiranja bo še zmeraj slabši od aplikacije AMZS in Google Map.
Pozimi bodo slabo opremljeni kamioni še zmeraj delali štalo na AC, zlasti Primorki.
Sam sem zelo kritičen do Darsa, do DRI, itd... edina uteha jim je, da tudi drugod po EU so zastoji in je stanje informiranja preko državnih upraviteljev en podoben šmorn.
In v uteho jim je lahko, da vsi vemo, da imamo na naših dvopasovnicah že skoraj toliko prometa kot v Nemčiji na tripasovnici.
Še zmeraj pa nimamo 150 km hitrih cest na drugih trasah (do Koroška, do Jelšan, do Bele krajine, mimo Ce in skozi Posavje, mimo Kp do Dragonje...).
150 x 8 mio / km = 1,2 mlrd eur. Po moje je teh 150 km HC mnogo bolj potrebnih kot pa drugi tir. In kaj je Dars tle naredil v zadnjih 15 letih? Kuratz od ovce.
sporočil: 13.629
[]Tezko to opazovat, ker kolicina prometa ni konstanta.
Vozim se že čez 25 let po Slo AC in nisem opazil, da so kaki Darsovi prijemi omogočili večjo pretočnost prometa.
sporočil: 30.415
[]Slovenska država oz. plenilska politika, ki se vsakih 4. leta zamenja na oblasti ni sposobna gospodarjenja z ničemer. Veliko denarja se porabi za nič. Zakaj sploh imamo Dars? Za politične zaposlitve in za odlaganje odsluženih ter zaslužnih kadrov. Kje je rešitev? Poiščimo tujega koncesionarja za avtoceste in izbrišimo Dars iz poslovnega registra. V Avstriji je cena letne vinjete za avtoceste 89,20 EUR, v Švici 40,00 CHF, na Češkem 60 evrov...Že iz teh cen je vidno, da bi npr. avstrijski koncesionar naših avtocest bil prava dodana vrednost, sicer bi z likvidacijo Dars že veliko dobili.
150 x 8 mio / km = 1,2 mlrd eur. Po moje je teh 150 km HC mnogo bolj potrebnih kot pa drugi tir. In kaj je Dars tle naredil v zadnjih 15 letih? Kuratz od ovce.
sporočil: 5.623
Če ne stojihš na primorki, stojiš na štajerki, potem če ne druzga
pred karavankam, va zadnjem času pa tud na dolenjki če ti uspe vse
to zvozit stojiš pa na eni od obvoznic v glavnem DARS rešuje zagate
z obveščanjem in ne z operacionalizacijo pretočnosti cest.
sporočil: 1
Ti k si tolk razgledan o cenah vinjet, potem ves da se v avstriji
skoraj vsak viadukt in predor dodatno placata ob vsakem prehodu?
Nemorte vse na pamet govorit, brez da se dejabsko vsedete v avto in
preverite to roznato sliko cest v tujini. Pelji se na dunaj ko je
koncnica, al pa v salzburg. Pa bos potlej videl kaj je guzva pa
kolk se stoji, k ti 5 pasov nic ne pomaga. #slovencelj
Strani: 1