Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PyotrNovak sporočil: 5.775
Logika pa tiho sedi v kotu in joka, kot običajno pri tebi.
KDO drugi pa spravi tako proizvodnjo ELEKTRIČNIH avtomobilov skupaj?
Ko je Toyota začela v Fremontu, je bila proizvodnja BENCINSKIH AVOTMOBILOV znana od 1914.
Pazi da se ti tvoji slmanati možje ne vnamejo, boš ostal brez komentarjev.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2790288

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[PyotrNovak]
Logika pa tiho sedi v kotu in joka, kot običajno pri tebi.
KDO drugi pa spravi tako proizvodnjo ELEKTRIČNIH avtomobilov skupaj?
Ko je Toyota začela v Fremontu, je bila proizvodnja BENCINSKIH AVOTMOBILOV znana od 1914.
Pazi da se ti tvoji slmanati možje ne vnamejo, boš ostal brez komentarjev.
In v čem, razen pogonskem sklopu se lektrični avto razlikuje od avta s "klasičnim" pogonom. V nobenem primeru sestavljalnica ne izdeluje pogonskega sklopa, le sestavlja določene segmente v bolj ali manj organizirani obliki. In če te muči vstavljanje armaturne plošče v karoserijo, potem pač ne znaš delati avtomobilov racionalno. Kar je novega je le izdelava določene količine baterij, toda o tem se razmišlja preden se napovedujejo fantastične številke.

A se slučajno spomniš, kakšna je usoda hyperloop projekta, za katerega mu je Trump že dal dovoljenje za izgradnjo (za kar sicer ni pristojen). In menda so ga odprli 10. decembra lani. Hudič je le, da o tem nihče nič ne ve (no menda so zgrdaili kakšno miljo dolg tunel za prevoz z avtomobili ali prevoz avtomobilov). Pa menda delajo tudi v Franciji, phys.org/news/2018-1...eiled.html pogajajo se s Slovaško vlado, eu.usatoday.com/stor.../84137224/ etc....

No mogoče bo SpaceX bolj uspešna firma, pa vendar skoraj sigurno ne bo ponesla ljudi na Luno v dveh letih, kakor je obljublja fantast, time.com/5628572/elo...n-landing/

Strani: 1