17 min
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 1
22 min
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
25 min
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 ura
Ko se upokoji vodja gradnje
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 3
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
3 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
4 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 1
4 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
5 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
5 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
6 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
6 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
6 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
7 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2790094] 23.08.19 07:39
Odgovori   +    7
Aha, ko bodo baterije prazne (ker pač se očitno hitro praznijo in nimajo rekuperacije iz bencinskega agregata), bo avto vozil zgolj na zadnji pogon in dodatno obtežen popil še več kot le klasični bencinar.

Hej, Ferrari naredite hibrida kot ga delata Toyota, Lexus, Honda ali pa raje tega priključnika izpustite iz meglice, saj je utvara o Eco tle v tem avtu najbolj očitna.

V bistvu je razmerje prenosa moči med prvi in zadnji par koles v najboljšem delujočem stanju 10% : 90%, tako da je to bolj korekcijski faktor, če je podlaga bolj spolzka... ampak veselja je tu bolj malo, kajti več bi ga bilo z 270 kg lažjim vozilom, pogonom zgolj na zadnji par koles in istim bencinskim agregatom.

Torej tudi Ferrari se gre peska v oči.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2790099] 23.08.19 07:55 · odgovor na: FIN-379669 (#2790094)
Odgovori   +    4
[]
Aha, ko bodo baterije prazne (ker pač se očitno hitro praznijo in nimajo rekuperacije iz bencinskega agregata), bo avto vozil zgolj na zadnji pogon in dodatno obtežen popil še več kot le klasični bencinar.

Hej, Ferrari naredite hibrida kot ga delata Toyota, Lexus, Honda ali pa raje tega priključnika izpustite iz meglice, saj je utvara o Eco tle v tem avtu najbolj očitna.

V bistvu je razmerje prenosa moči med prvi in zadnji par koles v najboljšem delujočem stanju 10% : 90%, tako da je to bolj korekcijski faktor, če je podlaga bolj spolzka... ampak veselja je tu bolj malo, kajti več bi ga bilo z 270 kg lažjim vozilom, pogonom zgolj na zadnji par koles in istim bencinskim agregatom.

Torej tudi Ferrari se gre peska v oči.
Torej je edina preostala realna razlaga samo še razkazovalna vožnja bogataškega (?) najemnika po mestih.
FIN-379669 sporočil: 7.959
[#2790104] 23.08.19 08:02 · odgovor na: anon-93129 (#2790099)
Odgovori   +    6
Mah, ne to. Piše naj na avtu Eco... zato da ga spuste (tihega na elektriko) v eco središče mesta, kjer bo zakurblal bencinsko mrcino in pokazal vsem, kaj pomeni 400 g CO2 / km, ko ga bo pritisnil na gas. (Poglej one pozerje iz Monaca, kjer je to ritual.)

Strani: 1