Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tektonski premiki pri Ferrariju: elektrika in štirikolesni pogon
Strani: 1
sporočil: 7.959
Aha, ko bodo baterije prazne (ker pač se očitno hitro praznijo in
nimajo rekuperacije iz bencinskega agregata), bo avto vozil zgolj
na zadnji pogon in dodatno obtežen popil še več kot le klasični
bencinar.
Hej, Ferrari naredite hibrida kot ga delata Toyota, Lexus, Honda ali pa raje tega priključnika izpustite iz meglice, saj je utvara o Eco tle v tem avtu najbolj očitna.
V bistvu je razmerje prenosa moči med prvi in zadnji par koles v najboljšem delujočem stanju 10% : 90%, tako da je to bolj korekcijski faktor, če je podlaga bolj spolzka... ampak veselja je tu bolj malo, kajti več bi ga bilo z 270 kg lažjim vozilom, pogonom zgolj na zadnji par koles in istim bencinskim agregatom.
Torej tudi Ferrari se gre peska v oči.
Hej, Ferrari naredite hibrida kot ga delata Toyota, Lexus, Honda ali pa raje tega priključnika izpustite iz meglice, saj je utvara o Eco tle v tem avtu najbolj očitna.
V bistvu je razmerje prenosa moči med prvi in zadnji par koles v najboljšem delujočem stanju 10% : 90%, tako da je to bolj korekcijski faktor, če je podlaga bolj spolzka... ampak veselja je tu bolj malo, kajti več bi ga bilo z 270 kg lažjim vozilom, pogonom zgolj na zadnji par koles in istim bencinskim agregatom.
Torej tudi Ferrari se gre peska v oči.
sporočil: 2.117
[]Torej je edina preostala realna razlaga samo še razkazovalna vožnja bogataškega (?) najemnika po mestih.
Aha, ko bodo baterije prazne (ker pač se očitno hitro praznijo in nimajo rekuperacije iz bencinskega agregata), bo avto vozil zgolj na zadnji pogon in dodatno obtežen popil še več kot le klasični bencinar.
Hej, Ferrari naredite hibrida kot ga delata Toyota, Lexus, Honda ali pa raje tega priključnika izpustite iz meglice, saj je utvara o Eco tle v tem avtu najbolj očitna.
V bistvu je razmerje prenosa moči med prvi in zadnji par koles v najboljšem delujočem stanju 10% : 90%, tako da je to bolj korekcijski faktor, če je podlaga bolj spolzka... ampak veselja je tu bolj malo, kajti več bi ga bilo z 270 kg lažjim vozilom, pogonom zgolj na zadnji par koles in istim bencinskim agregatom.
Torej tudi Ferrari se gre peska v oči.
sporočil: 7.959
Mah, ne to. Piše naj na avtu Eco... zato da ga spuste (tihega na
elektriko) v eco središče mesta, kjer bo zakurblal bencinsko mrcino
in pokazal vsem, kaj pomeni 400 g CO2 / km, ko ga bo pritisnil na
gas. (Poglej one pozerje iz Monaca, kjer je to ritual.)
Strani: 1