20 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
36 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
50 min
Odstopil šef T-2 1
1 ura
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
3 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
4 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
4 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
4 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
5 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
7 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
10 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
10 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
16 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
17 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 7

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Kaže, da poleg Adrie tudi Wizzair pričakuje subvencijo države za vzdrževanje zgubarskih linij v Bruselj. Če bo Adria opravljala pomembno javno službo prevoza potnikov po zraku in dobila denar od države, zakaj ga ne bi dobili tudi mi, razmišljajo v Wizzairu.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2789709

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
[FIN-311684]
Kaže, da poleg Adrie tudi Wizzair pričakuje subvencijo države za vzdrževanje zgubarskih linij v Bruselj. Če bo Adria opravljala pomembno javno službo prevoza potnikov po zraku in dobila denar od države, zakaj ga ne bi dobili tudi mi, razmišljajo v Wizzairu.
To je povsem običajna praksa vseh nizkocenovnikov. Najprej subvencija da sploh pridejo v neke rovte, potem pa še subvencije če linije niso rentabilne. Bi bilo pa za slovenski turizem morda smotrno, da se v Ljubljano da prileteti še od kod drugod kot iz Prištine.

Strani: 1