Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

MarijanMacek sporočil: 2.252
Zadnja sprememba: MarijanMacek 13.08.2019 10:27
[FIN-454644]
Uporabnikom. Potnikom. Ladijski promet/kontejnerski se bolj onesnazuje, pa ukinimo se tovor. Ladje. Mentaliteta avtistov, ki se fokusira na drevo in ne vidi gozda. Celostno je treba gledati.
Uporabnikom in potnikom do neke mere res koristi, kakor je nekoč avtomibil bil nadvse koristna stvar, dandanes pa se ga v mnogih velikih mestih, metripolitanskih področjih branijo. Ni več koristen, temveč moteč. In letalski promet je bil koristen, dokler ni začel preračšati neke meje sprejemljiosti. Danes je pa v Evropi velik problem prezasedenost neba. Ko se pa enkrat ceste zabašejo, ko ni več prostora na nebu je pač potrebno ukrepati in najti nekaj boljšega. In hitre železnice so nadvse primeren substitut za letalski promet do nekje 500-750 km. Z letalo se res frči 800 km/h, z vlakom pa 200-350 km/h, toda večino časa potniki izgubena letališčih in oti na njih, medtem ko hitri vlak pripelje iz centra v center, kjer se pač dela biznis, razen če smatraš, da je najvčji biznis nekje v rovtah, kjer naš petrček nekaj štanca in je sila pomemben ud naše ekonomije....

Da bi pa ladijski promet bolj onesnaževal? Daj malo premisli koliko kontejnerjev pelje ladja in koliko letalo. In pomisli koliko kontejnerjev prevaža ladja, Emma Maersk, poglej en.wikipedia.org/wik..._transport sledi neizprosno dejstvo, da ladja za prevoz TEU (povprečna masa 14.000 kg, potnik s prtljago 100 kg) porabi 151x manj energije an 100 km. In ti o velikem onesnaževanju. Res je precej onesnaževana z nečistim gorivom, toda 151 kratna boljša učinkovitos za enak prevoz pove vse.

Sicer, si se že pomiril da taxa v angleščini ni nujno samo davek, kakor omrežnine in podobno niso davki, ampak služijo financiranju prenosnega omrežja. kdo ti pa brani plačevati električni račun, odklopi se iz omrežja n si sveti ponoči s sončno energijo?