Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Korazijan sporočil: 233
Nujno je samo, da uporabniki placajo dejanske stroske prevoza, skupaj z ddv na vozovnice in davki na kerozin, tako kot to velja za druge vrste prevoza. Plus ekološka taksa. Ne vidim razloga, zakaj bi bile letalske vozovnice edina izjema v sistemu ddv na svetu. Plačujemo ddv na knjige, zdravila, otrosko hrano, za letenje pa ne.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2788555

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 7.687
Kaj pa visoke letaliske takse? Nizkocenovniki letijo na oddaljena letalisca, ker imajonizjo takso.Nizje dajatve, lepse zivljenje za potrosnika.Positive thinking!
FIN-454644 sporočil: 7.687
Skratka: pozgati je treba letalstvo do tal. Kaj to potegne za sabo? Ne poznam zakonodaje, ampak recimo da letalske druzbe kupujejo kerozin po grosisticni ceni. Recimo, da se je letalski promet/razvoj turizma subvencioniralo na nacin, da so bili oprosceni ddv. Freqent flyer je vedno zbiral tocke/milje tako kot pri Mercatorju clan nabira tocke. Zdaj pa naj bi ga strafali. To res lahko predlagajo samo pacienti. Ki jim je treba ustanoviti ministrstva s katerih bodo ljudjem omejevali svobodo potovanja z letalom. Bolniki so, ampak nasedati se jim ne sme. Utisati jih je treba s kritiko. Racionalno kritiko na iracionalne predloge. Nasi Adrii tudi vse bonitete niso pomagale. Crkuje. Ker smo tako prekleto sposobni.

Strani: 1