Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.823
[Troublemaker]
Kar še naprej kupujte te avte, njihova cena bo brez dvoma vključevala "škodo", ki jo bodo morali plačati v obliki kazni. Kazni so še prenizke: ko so bili v dilemi, kako naprej, so se odločili goljufati, namesto da bi opozorili na svetovni problem nedoseganja zahtevane čistosti auto izpuha. Je brkati mož to dobro vedel in pravočasno odšel z vrha Daimlerja z nepredstavljivo visoko odpravnino in penzijo?

Vendar pa ob teh problemih ostaja vprašanje, kako naprej, brez odgovora. Kje so zdaj tiste famozne Hidriine svečke? Je kaj manj izpustov z njimi?

Evropske direktive so postavile očitno previsoke zahteve, ki jih tudi najbolj razviti proizvajalci kot je Daimler, ne morejo doseči. V takšnih primerih bi bilo pričakovati prožnost EU odločevalcev, najverjetneje s časovnim zamikom za iste cilje? Ali pa je vse skupaj en velik nateg vladajočih posrancev v EU in lokalnih parlamentov, da pridobijo samo več denarja v erar v obliki raznih kazni, kar gre le njim v prid? Za njihovo lagodno življenje z veliko beneficijami in izjemami.
Fizikalne zakonitosti se ne da odpraviti z glasovanjem.

Pa še to....Tehnično je marsikaj mogoče, vprašanje je.če so kupci to pripravljeni in zmožni plačat.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2788494

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
Ko izvolis TAKE primerke kot sedijo danes v EU parlamentu, bodo kmalu zahtevali 150% izkoristek.
Ko sem predocil termodinamiko motorja nasi carovnici je bil odgovor: Se boste inzenirji ze cesa spomnili. In takih bebcev je Bruselj naloudan do roba.

Pocasi zacenjam iskat dizel agregat srednje moci, da bom lahko pozimi delal. Razpad omrezja je samo se "kdaj", ne "ce".

Ko bo EU totalno v kurcu na vec podrocjih, bodo z neko magijo spet krivi v US.

Strani: 1