Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Maticek]
zamanj se jeziš, niso trgovci tisti, ki so privedli do tega, ampak potrošniki! trgovci se le prilagajajo... tako kot reklame, misliš da je oglaševalcem v veselje plačevati miljone za oglaševanje? radi bi ta denar prišparali, ampak tisti, ki so preveč šparali na reklamah, so že propadli ali pa komaj životarijo. nič ni naključno, vse to kar gledamo je samo odsev psihe homo sapiensa!
Tako. Ce ovca hoce avto za 9.99 eur, ga bi marketing gotovo ponudil.

Meni je bizarno kako ful folka po 100 letih obstoja avtomobilizma se vedno pricakuje, da "avto mora delat, jaz bom pa olje in filtre menjaval".

Ja fuk za bozjo voljo, no. Jaz ne poznam avta, ki ob vzdrzevanju ne bi letel 300, 400, 500 tisoc kilometrov. Od fiat punta do mercedes E. Seveda si tacas menjal pol avta, stvari se premikajo, trenje, vreme, zob casa, celo nepremicno bajto je treba v 10 letih vzdrzevat.

Bolj ko je avto kompleksen in drazji ko so sistemi v njem, vecji bodo stroski vzdrzevanja - hkrati pa je bolj uzitkarsko vozit se v taki posasti. Vsake toliko se avtu lahko primeri tudi okvara, ki "je ni vredno popravljati" - denimo odpoved cvt menjalnika ali resna okvara dizelskega motorja na dovolj starem avtu.

Pa se dva taka komada srecata pri dovolj velikem ali dovolj poceni handlarju, iz njiju nastane en, odpotuje malo juznije, in laufa naprej se par sto tisoc kilometrov.

Tukaj v srednjeangleskem islamabadu taksisti vozijo Priuse. Ocitno po mestu to bremzanje z baterijo res daje rezultate pri porabi, in toyota je ta voz naredila prakticen za sraufanje. In pravijo da ko je baterija fuc, vrzes noter novo za 4 jurje, ali refurbishano za dva jurja, in si dober za naslednjih 200.000 km.

Enkrat sem se peljal s taksistom v mercedes e, 600.000 km. Je rekel "lej jaz sem v avtu 10 ur na dan, in je res fajn. Ko se kaj pokvari, moj mustafa to posraufa, pa gremo dalje."