Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.964
1. Dostopnih cest do mostu Peljšeac ne delajo Kitajci, ampak Hrvati in Bosanski Srbi - aka prjatu Dodika, zato je slednji sedaj indiferenten do "mejnega" vprašanja na morju v zvezi z mostom Pelješac...

2. Drugi tir se zgradi recimo, ajd, v 5 ali 6 letih. Če naredimo 3 ključne razpise na začetku leta 2022, ko bo globoka kriza in tako pomagamo slovenskemu BDP ter pustimo, da si kolač 1 mlrd eur razdelijo Kitajci, še kdo od tujcev in naši vrli gradbinci... pri čemer lahko Kitajci uvažajo pilote in ostalo iz Kitajske (če le material izpolnjuje konstrukcijske standarde), drugo pa delajo preko firme v Slo in plačujejo davke tu.... vse to je za narodni blagor OK. In Luka Koper nič hudega ne zamudi.

3. Učinek na BDP in omejitev glavnice in dodatnih stroškov zadolževanja - obresti? Beri zgoraj.

4. Našo državno oblast ne vodijo razumni ljudje, ki bi znali za mizo reševati problemov. Topolko in Bratuškova z nevednim Šarcem (prej Cerarjem) pač niso garant, da se stvari izpeljejo vsem v prid... torej tudi državljanom v prid, ki želijo, da končna cena nikoli ne preseže 1 mlrd eur (ali 900 mio, če se da manj)... in da se gradi morda v času krize.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2788165

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[]
1. Dostopnih cest do mostu Peljšeac ne delajo Kitajci, ampak Hrvati in Bosanski Srbi - aka prjatu Dodika, zato je slednji sedaj indiferenten do "mejnega" vprašanja na morju v zvezi z mostom Pelješac...
Pišeš nekaj na pamet. Poglejmo resnico (www.24sata.hr/news/p...nci-641553 26.7.2019)

Hrvatske ceste (HC) u petak su odlučile da stonsku obilaznicu, poddionice Sparagovići – Prapratno i Prapratno – Doli gradi grčki Avax, koji je dao ponudu od 511,5 milijuna kuna, a dionicu Duboka - Sparagovići, Strabag, čija ponuda iznosi 478,3 milijuna kuna. Poddionica Sparagovići – Prapratno i Prapratno – Doli čini rugi, južni dio pristupnih cesta Pelješkom mostu, dužine 18 kilometara, a vrijednost radova bila je procijenjena na 449,1 milijun kuna bez PDV-a. Na tom javnom natječaju, koji je bio raspisan lanjskog prosinca, uz Avax je sudjelovao i austrijski Strabag, čija ponuda je iznosila 569,3 milijuna kuna bez PDV-a. Avaxovu ponudu u HC-u su ocijenili ekonomski najpovoljnijom. Strabag ima pravo podnijeti žalbu na tu odluku o odabiru.
Sam sem se o problematiki gradnje skliceval na slovenski Dnevnik.

Strani: 1