Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Koliko dražji bo drugi tir? Bratuškova: Dejstvo je, da so gradbena dela zdaj dražja
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2787943] 08.08.19 17:16
Če lahko Kitajci delajo na evropskem projektu most na Pelješac, pa še na hrvaških železnicah, ni hudir, da ne bodo tle tudi kmalu.
Ali potrebujemo drugi tir danes ali čez 10 let? No, tudi čez 10 let bo ok, nič pretresljivega se ne bo zgdoilo vmes niti za državo niti za Luko, le cena bo namesto 1,4 mlrd 900 mio eur.
Zakaj pa danes ne dajo projekta enemu na ključ ali pač ga delijo na recimo 4 segmente? Zakaj ga je treba drobiti na 110 razpisov? Odgovor je jasen, le Bratuškova se spreneveda, da ga ne pozna...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2787943
Strani: 1
[#2788114] 09.08.19 18:11 · odgovor na: (# 2787943)
[]
Najceneje je, da ta projekt že danes ustavijo in ga zaženejo če nekaj let, ko bodo kitajska gradbena podjetja vajena poslovanja na Balkanu in bodo ponudila ceno na ključ 900 mio eur.
Če lahko Kitajci delajo na evropskem projektu most na Pelješac, pa še na hrvaških železnicah, ni hudir, da ne bodo tle tudi kmalu.
A si že kdaj prebral kaj o tem, da je EU globoko nezadovoljna z izbiro Kitajcev. Končno je večinski financer parv EU. In kakor sem prebral, www.dnevnik.si/1042893717 znajo imeti Krote še velike težave pri financiranju cest do mostu na Pelješač, pojavljajo se celo dvomi ali bodo ceste zgrajene do končanja mostu. Vsekakor menda EU pripravlja spremembo pogojev za razpise, ki jih (so)financira.
Ali potrebujemo drugi tir danes ali čez 10 let? No, tudi čez 10 let bo ok, nič pretresljivega se ne bo zgdoilo vmes niti za državo niti za Luko, le cena bo namesto 1,4 mlrd 900 mio eur.
No če ga potrebujemo čez deset let ni več dosti časa za mečkanje....
To je pa povezano z nekompetencami slovenskih gradbenikov, nobenden nima referenc za kopanja tunelov! Torej jim dajmo vsaj to, kar znajo delati. Mogoče veš, da ima domače gradbeništvo veliki multiplikativni učinek na BDP države, tuje pa precej manj. Kakor sem slišal iz hišnih virov, uvažajo Kitajci vse pilote za most direktno iz Kitajske... Po mojem je dokaj modro dati domačim čim več dela. Tujci se boda pa mastili kasneje pri glavnih delih.
Zakaj pa danes ne dajo projekta enemu na ključ ali pač ga delijo na recimo 4 segmente? Zakaj ga je treba drobiti na 110 razpisov? Odgovor je jasen, le Bratuškova se spreneveda, da ga ne pozna...
Strani: 1