Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Koliko dražji bo drugi tir? Bratuškova: Dejstvo je, da so gradbena dela zdaj dražja
Strani: 1
sporočil: 30.415
Bratuškova je svojo sposobnost pokazala dvakrat, prvič, ko je kot
premierka z državnimi milijardami reševala državne banke tako, da
danes pet let kasneje Slovenija nima več državnih bank, drugič, v
"komisarskem " nastopu v evroparlamentu kje je bila neumna,
površna, nestrokovna, negotova, bedasta, ponavljajoča, omejena,
nespametna, izmikajoča, butasta, norčava, burkasta, avšasta,
prismojena, pobedastela, čenčurasta, hempasta...Doma smo od sramote
pod mizo lezli, ko smo jo poslušali...S takšno ministrico bo cena
drugega tira vsaj dve milijardi.
sporočil: 5.616
[FIN-311684]Še bol pa je butast Šarec k jo je potegnu na to mesto kot bi imel v ekipi igralce za zabijanje avtogolov in to je v sloveniji folklora da jih imamo več za zabijanje lastnih golov
Bratuškova je svojo sposobnost pokazala dvakrat, prvič, ko je kot premierka z državnimi milijardami reševala državne banke tako, da danes pet let kasneje Slovenija nima več državnih bank, drugič, v "komisarskem " nastopu v evroparlamentu kje je bila neumna, površna, nestrokovna, negotova, bedasta, ponavljajoča, omejena, nespametna, izmikajoča, butasta, norčava, burkasta, avšasta, prismojena, pobedastela, čenčurasta, hempasta...Doma smo od sramote pod mizo lezli, ko smo jo poslušali...S takšno ministrico bo cena drugega tira vsaj dve milijardi.
sporočil: 7.958
Najceneje je, da ta projekt že danes ustavijo in ga zaženejo če
nekaj let, ko bodo kitajska gradbena podjetja vajena poslovanja na
Balkanu in bodo ponudila ceno na ključ 900 mio eur.
Če lahko Kitajci delajo na evropskem projektu most na Pelješac, pa še na hrvaških železnicah, ni hudir, da ne bodo tle tudi kmalu.
Ali potrebujemo drugi tir danes ali čez 10 let? No, tudi čez 10 let bo ok, nič pretresljivega se ne bo zgdoilo vmes niti za državo niti za Luko, le cena bo namesto 1,4 mlrd 900 mio eur.
Zakaj pa danes ne dajo projekta enemu na ključ ali pač ga delijo na recimo 4 segmente? Zakaj ga je treba drobiti na 110 razpisov? Odgovor je jasen, le Bratuškova se spreneveda, da ga ne pozna...
Če lahko Kitajci delajo na evropskem projektu most na Pelješac, pa še na hrvaških železnicah, ni hudir, da ne bodo tle tudi kmalu.
Ali potrebujemo drugi tir danes ali čez 10 let? No, tudi čez 10 let bo ok, nič pretresljivega se ne bo zgdoilo vmes niti za državo niti za Luko, le cena bo namesto 1,4 mlrd 900 mio eur.
Zakaj pa danes ne dajo projekta enemu na ključ ali pač ga delijo na recimo 4 segmente? Zakaj ga je treba drobiti na 110 razpisov? Odgovor je jasen, le Bratuškova se spreneveda, da ga ne pozna...
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 08.08.2019 17:35
[rename]Hudo je, da kot premierka ni razumela, da je čas denar in je delovala brezčasovno ter cvilila več časa potrebujemo, več časa potrebujemo kot, da denar ni čas, podobno deluje danes pri drugem tiru, čas za njo nima nobene vrednosti, sicer roko na srce tudi za druge zaposlene v javnem sektorju je čas brez vrednosti...v tem času pa se drugi tir draži in draži.
Pozabil,si se na njen intervju, ko je bila premiejka....vi dont nid mani, vi dzst nid tajm....ko je imela plonk listek skrit na mizi....
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 08.08.2019 20:51
To sporočilo je izbrisal avtor (09.08.2019 04:59)
sporočil: 4.311
Zadnja sprememba: anon-178149 09.08.2019 18:13
[]
Najceneje je, da ta projekt že danes ustavijo in ga zaženejo če nekaj let, ko bodo kitajska gradbena podjetja vajena poslovanja na Balkanu in bodo ponudila ceno na ključ 900 mio eur.
Če lahko Kitajci delajo na evropskem projektu most na Pelješac, pa še na hrvaških železnicah, ni hudir, da ne bodo tle tudi kmalu.
A si že kdaj prebral kaj o tem, da je EU globoko nezadovoljna z izbiro Kitajcev. Končno je večinski financer parv EU. In kakor sem prebral, www.dnevnik.si/1042893717 znajo imeti Krote še velike težave pri financiranju cest do mostu na Pelješač, pojavljajo se celo dvomi ali bodo ceste zgrajene do končanja mostu. Vsekakor menda EU pripravlja spremembo pogojev za razpise, ki jih (so)financira.
Ali potrebujemo drugi tir danes ali čez 10 let? No, tudi čez 10 let bo ok, nič pretresljivega se ne bo zgdoilo vmes niti za državo niti za Luko, le cena bo namesto 1,4 mlrd 900 mio eur.
No če ga potrebujemo čez deset let ni več dosti časa za mečkanje....
To je pa povezano z nekompetencami slovenskih gradbenikov, nobenden nima referenc za kopanja tunelov! Torej jim dajmo vsaj to, kar znajo delati. Mogoče veš, da ima domače gradbeništvo veliki multiplikativni učinek na BDP države, tuje pa precej manj. Kakor sem slišal iz hišnih virov, uvažajo Kitajci vse pilote za most direktno iz Kitajske... Po mojem je dokaj modro dati domačim čim več dela. Tujci se boda pa mastili kasneje pri glavnih delih.
Zakaj pa danes ne dajo projekta enemu na ključ ali pač ga delijo na recimo 4 segmente? Zakaj ga je treba drobiti na 110 razpisov? Odgovor je jasen, le Bratuškova se spreneveda, da ga ne pozna...
sporočil: 7.958
1. Dostopnih cest do mostu Peljšeac ne delajo Kitajci, ampak Hrvati
in Bosanski Srbi - aka prjatu Dodika, zato je slednji sedaj
indiferenten do "mejnega" vprašanja na morju v zvezi z mostom
Pelješac...
2. Drugi tir se zgradi recimo, ajd, v 5 ali 6 letih. Če naredimo 3 ključne razpise na začetku leta 2022, ko bo globoka kriza in tako pomagamo slovenskemu BDP ter pustimo, da si kolač 1 mlrd eur razdelijo Kitajci, še kdo od tujcev in naši vrli gradbinci... pri čemer lahko Kitajci uvažajo pilote in ostalo iz Kitajske (če le material izpolnjuje konstrukcijske standarde), drugo pa delajo preko firme v Slo in plačujejo davke tu.... vse to je za narodni blagor OK. In Luka Koper nič hudega ne zamudi.
3. Učinek na BDP in omejitev glavnice in dodatnih stroškov zadolževanja - obresti? Beri zgoraj.
4. Našo državno oblast ne vodijo razumni ljudje, ki bi znali za mizo reševati problemov. Topolko in Bratuškova z nevednim Šarcem (prej Cerarjem) pač niso garant, da se stvari izpeljejo vsem v prid... torej tudi državljanom v prid, ki želijo, da končna cena nikoli ne preseže 1 mlrd eur (ali 900 mio, če se da manj)... in da se gradi morda v času krize.
2. Drugi tir se zgradi recimo, ajd, v 5 ali 6 letih. Če naredimo 3 ključne razpise na začetku leta 2022, ko bo globoka kriza in tako pomagamo slovenskemu BDP ter pustimo, da si kolač 1 mlrd eur razdelijo Kitajci, še kdo od tujcev in naši vrli gradbinci... pri čemer lahko Kitajci uvažajo pilote in ostalo iz Kitajske (če le material izpolnjuje konstrukcijske standarde), drugo pa delajo preko firme v Slo in plačujejo davke tu.... vse to je za narodni blagor OK. In Luka Koper nič hudega ne zamudi.
3. Učinek na BDP in omejitev glavnice in dodatnih stroškov zadolževanja - obresti? Beri zgoraj.
4. Našo državno oblast ne vodijo razumni ljudje, ki bi znali za mizo reševati problemov. Topolko in Bratuškova z nevednim Šarcem (prej Cerarjem) pač niso garant, da se stvari izpeljejo vsem v prid... torej tudi državljanom v prid, ki želijo, da končna cena nikoli ne preseže 1 mlrd eur (ali 900 mio, če se da manj)... in da se gradi morda v času krize.
sporočil: 4.311
[]Pišeš nekaj na pamet. Poglejmo resnico (www.24sata.hr/news/p...nci-641553 26.7.2019)
1. Dostopnih cest do mostu Peljšeac ne delajo Kitajci, ampak Hrvati in Bosanski Srbi - aka prjatu Dodika, zato je slednji sedaj indiferenten do "mejnega" vprašanja na morju v zvezi z mostom Pelješac...
Sam sem se o problematiki gradnje skliceval na slovenski Dnevnik.
Hrvatske ceste (HC) u petak su odlučile da stonsku obilaznicu, poddionice Sparagovići – Prapratno i Prapratno – Doli gradi grčki Avax, koji je dao ponudu od 511,5 milijuna kuna, a dionicu Duboka - Sparagovići, Strabag, čija ponuda iznosi 478,3 milijuna kuna. Poddionica Sparagovići – Prapratno i Prapratno – Doli čini rugi, južni dio pristupnih cesta Pelješkom mostu, dužine 18 kilometara, a vrijednost radova bila je procijenjena na 449,1 milijun kuna bez PDV-a. Na tom javnom natječaju, koji je bio raspisan lanjskog prosinca, uz Avax je sudjelovao i austrijski Strabag, čija ponuda je iznosila 569,3 milijuna kuna bez PDV-a. Avaxovu ponudu u HC-u su ocijenili ekonomski najpovoljnijom. Strabag ima pravo podnijeti žalbu na tu odluku o odabiru.
sporočil: 7.958
Najnižjo ponudbo je imel Integral od Dodika, pa so ga Hrvati
nategnili:
theworldnews.net/ba-...iz-laktasa
Nisem bil daleč od resnice, pa tudi je mogoče še zmeraj, da bo Integral podizvajalec Strabagu ali Avaxu (slednjemu čisto mogoče, ker Grkov za delat nimajo, torej, bodo najemali tuje firme... pravoslavno seveda bosanske Srbe).
(Zato se Dodik še ne buni, ker Integral bo še lepše kot glavni izvajalec služil kot podizvajalec... who knows... we'll see)
theworldnews.net/ba-...iz-laktasa
Nisem bil daleč od resnice, pa tudi je mogoče še zmeraj, da bo Integral podizvajalec Strabagu ali Avaxu (slednjemu čisto mogoče, ker Grkov za delat nimajo, torej, bodo najemali tuje firme... pravoslavno seveda bosanske Srbe).
(Zato se Dodik še ne buni, ker Integral bo še lepše kot glavni izvajalec služil kot podizvajalec... who knows... we'll see)
Strani: 1