Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317971 sporočil: 768
To sporočilo je izbrisal avtor (03.08.2020 00:44)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2787892

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
[FIN-209516]
Če že toliko govorimo o pogonu, bi lahko povedali tudi kaj o porabi. Po možnosti WLTP.
Pa da ne bo slučajno mestna emisija 0, ker vozi na elektriko :-)
Čeprav je princip enak kot pri popolnoma električnih vozilih - gre za to da emisije premanemo drugam - enkrat v TEŠ, pri hibridu pa v izvenmestno vožnjo.
To je vseskup mal oslova senca - ce ma avto 800 kil in ga vozimo samo ko moramo, je lahko tut stari atmosferski 2.0 bencinar in ne bo panike z emisijami. Ce ima pa 2,5 tone in se z njim pederisimo naokoli za vsak drek, imamo pa ogromne emisije, ne glede na teoretsko ucinkovitost avta.

Ampak ce hibrid koristi zaviranje za filanje baterij je to energija, ki sicer gre v nic - avtocestna voznja zaradi teze baterije ni tako bistveno bolj potrosna, da bi lahko rekel da "se tja prenese"?


---------

Ce res hocemo spuscati manj emisij, morajo bit energenti - bencin, nafta, kurilno olje, whatever... 10 eur po litru. Uvoz na crno kazniv kot da gre za orozje ali mamila, prehod meje s polnim keslom goriva tarifa 500 eur, elektrika pa obdavcena da bo cca 5x drazja kot sedaj, torej za varcne ki zdaj placujejo 20 bo 100, za zapravljivce ki zdaj placajo 100 bo pa 500.

Potem bojo mobilni in na toplem pac bogati, (in bodo v Sloveniji se vedno dobro ziveli,) govedina pa bo pac sla na avtobus ali bicikl, doma pa bojo bunde nosili in popravljali izolacijo. Nazaj v nizkoogljicni raj!

Medtem bo Indija vsak mesec nafukala za eno slovenijo novih Indijcev, ki bodo fosilce kurili namesto nas. Pac budale in butale morajo izumret, ce nimajo boljse uporabnosti za kakega gospodarja.

Strani: 1