Strani: 1 2

Nikec3 sporočil: 1.203
[#2785627] 25.07.19 21:54
Odgovori   +    5
Konstantno mešanje moči in energije (kW in kWh), dela članek neberljiv. Bo potrebno nazaj v osnovno šolo.
sopranos sporočil: 11.404
[#2785630] 25.07.19 22:44
Odgovori   +    8
A nima Tesla skoraj 600 km dosega? Audi pa samo 320,to se mi zdi prevelika razlika. In to je kao avto, ki je v celoti prilagojen elektriki. Pri več kot milijardi eur, ki jih v Sloveniji obrne skupina VW, bi lahko zgradili tudi mrežo hitrih polnilnic. 100 metrov stran od Merkurja je Vrtač, a tam nimajo polnilnice?
Nikec3 sporočil: 1.203
[#2785631] 25.07.19 22:45 · odgovor na: sopranos (#2785630)
Odgovori   +    3
Je možno. Audi je pač drek, ki drugega razen "premium občutka" v notranjosti nima. Tesla Model X je konnkretno bolj učinkovit od te jajce.
sopranos sporočil: 11.404
[#2785633] 25.07.19 23:07 · odgovor na: Nikec3 (#2785631)
Odgovori   +    3
[Nikec3]
Je možno. Audi je pač drek, ki drugega razen "premium občutka" v notranjosti nima. Tesla Model X je konnkretno bolj učinkovit od te jajce.
Ja, samo to potem ljudem težko prodaš, da si šel resno v elektriko, če imaš v tehničnem in praktičnem smislu tako inferioren produkt. Saj folk je malo ubrisan, ampak če je doseg 2x manjši pa težko zgodbo prodaš. Sploh v luči dejstva, da je polnjenje in doseg ena največjih težav EV. Kot bi rekel, da kupuješ klimo, pa da klima A hladi tudi pri 50 stopinjah, klima B pa neha delati ko je zunaj več kot 30 stopinj. Itak da ni variante, da boš klimo B kupil, tudi, če je malo cenejša.
0126Bacis sporočil: 3.010
[#2785639] 26.07.19 06:39 · odgovor na: Nikec3 (#2785627)
Odgovori   +    6
[Nikec3]
Konstantno mešanje moči in energije (kW in kWh), dela članek neberljiv. Bo potrebno nazaj v osnovno šolo.
Ni edini na Financah.
(Zato pa je članek zaklenjnen)
anon-479146 sporočil: 49
[#2785643] 26.07.19 07:04 · odgovor na: Nikec3 (#2785631)
Odgovori   +    6
čas vnosa: 26.07.19 06:03
[Nikec3]
Je možno. Audi je pač drek, ki drugega razen "premium občutka" v notranjosti nima. Tesla Model X je konnkretno bolj učinkovit od te jajce.
tesla je ponzi shema, ki se bo zelo zelo kmalu sesula.....američani jo imenujejo "cash burning company" dokazano pa je že, da je povprečna tesla/električni avtomobil okolju bolj obremenjujoč, kot povprečen TDI motor.....ampak, sklenimo krog, primimo se za roke in upajmo, da bo kdo res tako neumen in spustil velikega brata v svoj avtomobil
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2785648] 26.07.19 07:37 · odgovor na: anon-479146 (#2785643)
Odgovori   +    3
[generacijaID]
> [Nikec3]
> Je možno. Audi je pač drek, ki drugega razen "premium občutka" v notranjosti nima. Tesla Model X je konnkretno bolj učinkovit od te jajce.

tesla je ponzi shema, ki se bo zelo zelo kmalu sesula.....američani jo imenujejo "cash burning company" dokazano pa je že, da je povprečna tesla/električni avtomobil okolju bolj obremenjujoč, kot povprečen TDI motor.....ampak, sklenimo krog, primimo se za roke in upajmo, da bo kdo res tako neumen in spustil velikega brata v svoj avtomobil
Zato ne čudi da je zanimanje v ZDA za novo bencinsko V8 Corveto večje. Ha!
milos9 sporočil: 1.044
[#2785650] 26.07.19 07:58 · odgovor na: sopranos (#2785630)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: milos9 26.07.2019 08:11
Teslin doseg je okoli 500 km po EPA normah, audijev 400 km merjen po ciklu WLTP
milos9 sporočil: 1.044
[#2785651] 26.07.19 07:58 · odgovor na: sopranos (#2785630)
Odgovori   +    1
Sem preveril, še mesec dni ne bo delovala
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2785656] 26.07.19 08:14
Odgovori   +    6
Pa to resno mislijo s tem kablom pod pokrovom motorja?
Nekdo meter petdeset, v obleki, v dežju?
sopranos sporočil: 11.404
[#2785661] 26.07.19 08:40 · odgovor na: milos9 (#2785650)
Odgovori   +    5
[milos9]
Teslin doseg je okoli 500 km po EPA normah, audijev 400 km merjen po ciklu WLTP
Sem šel malo pogledat na forume, pravijo, da s Teslo 100D naredijo skoraj 500 km če vozijo okoli 100 km na uro. Se mi zdi, da nas bodo s tem dosegom spet isto okoli vozili kot so nas pri ICE vozilih.
sopranos sporočil: 11.404
[#2785662] 26.07.19 08:43 · odgovor na: (#2785637)
Odgovori   +    1
[alek14]
Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.
Na forumih so ljudje, ki so vozniki Tesle 100D trdili da prevozijo okoli 480 km, če vozijo o ko do 100 km na uro. Da bi pa sam to testiral pa nisem, tako da se lahko zanašam samo na zapise drugih.
sopranos sporočil: 11.404
[#2785663] 26.07.19 08:47 · odgovor na: milos9 (#2785651)
Odgovori   +    1
[milos9]
Sem preveril, še mesec dni ne bo delovala
No, jo bodo pa vsaj postavili. Tudi to je nekaj. Če imaš tako mrežo salonov kot jih ima VW skupina, je najmanj kar lahko narediš, da postaviš lovsod polnilnico.
anon-421915 sporočil: 111
[#2785669] 26.07.19 09:18 · odgovor na: sopranos (#2785662)
Odgovori   +    14
Visek inteligence. Kupis avto za cca 100K EUR in se vozis 100 km/h.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2785672] 26.07.19 09:25 · odgovor na: anon-421915 (#2785669)
Odgovori   +    12
[miranbr]
Visek inteligence. Kupis avto za cca 100K EUR in se vozis 100 km/h.
In zraven še treses, kdaj bo zmanjkalo letrke.

Rotfl, kakšni užitki.
anon-447401 sporočil: 293
[#2785673] 26.07.19 09:26 · odgovor na: anon-421915 (#2785669)
Odgovori   +    0
[miranbr]
Visek inteligence. Kupis avto za cca 100K EUR in se vozis 100 km/h.
Smisel dragega avta je, da ti drugi zavidajo. Da ti lahko zavideja, te pa morajo videti v avtu. Torej moraš voziti počasi, se razkazovati in uživati ob pogledo na občudovalce. Za dirkanje pa ne potrebuješ dragega avta. Biti mora le hiter.
Če pa misliš, da te bo še tako napredna tehnika zaščitila, ko se boš z 200 km/h zaletel v kakšno drevo pa s tem le kažeš svojo inteligenco.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2785674] 26.07.19 09:31 · odgovor na: anon-447401 (#2785673)
Odgovori   +    3
Smisel dragega avta je, da ti drugi zavidajo.
Lol. Kdo mu bo pa zavidal to električno skropucalo. In oprosti, voziti manj kot 120 na ac v dobrih vremenskih pogojih je idiotizem.
anon-116402 sporočil: 4.340
[#2785675] 26.07.19 09:42 · odgovor na: sopranos (#2785662)
Odgovori   +    5
[sopranos]
> [alek14]
> Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.

Na forumih so ljudje, ki so vozniki Tesle 100D trdili da prevozijo okoli 480 km, če vozijo o ko do 100 km na uro. Da bi pa sam to testiral pa nisem, tako da se lahko zanašam samo na zapise drugih.
Glede na to, da ti pri električnih avtih raste poraba hitreje kot s kvadratom hitrosti, je doseg 250 km pri 130km/h kar optimistična ocena, pri 150 km/h pa mogoče 200 km. Zato so premium električni avti OK za ZDA, kjer je itak večinoma omejitev na 120 km/h ali manj, pa vsi se je držijo, v Evropi je pa zadeva malce drugačna.
velikipok sporočil: 1.340
[#2785681] 26.07.19 09:58 · odgovor na: sopranos (#2785661)
Odgovori   +    7
čas vnosa: 26.07.19 08:50
Nehajmo glumiti gljivo, je alek14 povedal resnico:
Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.
Sem večkrat vozil Teslo S s 85kWh in je točno to kar piše alek14, za 250km dosega moraš biti kar prijazen z avtomobilo, mnogo bolj kot s pripadajočim dizlom/bencincem.
Zame do k...a neuporabno!
Razen za postavljanje in prestavljanje po LJ kafičih. Kar je pa tako pretežni del dela lastnikov novodobnih elektrificiranih kočij.
abojanec sporočil: 2
[#2785683] 26.07.19 10:02
Odgovori   +    5
Za nasmejat - test vožnje e-trona od ZG - Split - ZG.
Ravno za petek ...

zadarski.slobodnadal...-na-startu
anon-95084 sporočil: 2.286
[#2785684] 26.07.19 10:03 · odgovor na: velikipok (#2785681)
Odgovori   +    3
[velikipok]
Nehajmo glumiti gljivo, je alek14 povedal resnico:
>Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.

Sem večkrat vozil Teslo S s 85kWh in je točno to kar piše alek14, za 250km dosega moraš biti kar prijazen z avtomobilo, mnogo bolj kot s pripadajočim dizlom/bencincem.
Zame do k...a neuporabno!
Razen za postavljanje in prestavljanje po LJ kafičih. Kar je pa tako pretežni del dela lastnikov novodobnih elektrificiranih kočij.

Ma saj jih vidiš na avtocesti kako vozijo.. za te avte bi morali narediti poseben pas, da bi lahko vozili skupaj s tovornjaki. Imam občutek da vozniki ne upajo pritisniti stopalke za plin..
abojanec sporočil: 2
[#2785685] 26.07.19 10:06 · odgovor na: abojanec (#2785683)
Odgovori   +    7
Še dodatek ... Članek se konča z:
"I sada zabranjujem bilo kome da mi sljedećih šest mjeseci uopće spominje električni auto."

Hahaa...
shevchenko sporočil: 21.898
[#2785694] 26.07.19 10:45 · odgovor na: abojanec (#2785683)
Odgovori   +    2
Fenomenalno. Bog vari v ponedeljek kam z eavtom :)
sopranos sporočil: 11.404
[#2785696] 26.07.19 10:57 · odgovor na: anon-421915 (#2785669)
Odgovori   +    3
Ja, to je meni smešno. To je za tiste, ki imajo preveč denarja in se hočejo malo preseravati. Za običajnega uporabnika, ki ima 101 stvar za narediti in se mu potrebe spreminjajo v smislu danes moram iti v Maribor, kjer imam sestanek in biti nazaj do te in te ure. Voziš tam, 130-140 km na uro. Potem pa moraš še v Postojno. Nato dva ali tri dni voziš po 40 km na dan. Nato ps spet pride zadeva, moraš v Koper in še kam. In v takih trenutkih ti EV odpove.
moon sporočil: 1.623
[#2785701] 26.07.19 11:01 · odgovor na: sopranos (#2785661)
Odgovori   +    0
[sopranos]
> [milos9]
> Teslin doseg je okoli 500 km po EPA normah, audijev 400 km merjen po ciklu WLTP

Sem šel malo pogledat na forume, pravijo, da s Teslo 100D naredijo skoraj 500 km če vozijo okoli 100 km na uro. Se mi zdi, da nas bodo s tem dosegom spet isto okoli vozili kot so nas pri ICE vozilih.
E tron je na Autobahnu naredil tocno 168 km z enim polnjenjem (hitrost preko 200km/h, ce se prav spomnim) potem je bila potrebna vleka. Torej je en velik jajc.
sopranos sporočil: 11.404
[#2785702] 26.07.19 11:03 · odgovor na: anon-116402 (#2785675)
Odgovori   +    3
[usimoncic]
> [sopranos]
> > [alek14]
> > Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.
>
> Na forumih so ljudje, ki so vozniki Tesle 100D trdili da prevozijo okoli 480 km, če vozijo o ko do 100 km na uro. Da bi pa sam to testiral pa nisem, tako da se lahko zanašam samo na zapise drugih.

Glede na to, da ti pri električnih avtih raste poraba hitreje kot s kvadratom hitrosti, je doseg 250 km pri 130km/h kar optimistična ocena, pri 150 km/h pa mogoče 200 km. Zato so premium električni avti OK za ZDA, kjer je itak večinoma omejitev na 120 km/h ali manj, pa vsi se je držijo, v Evropi je pa zadeva malce drugačna.
Ja, saj to tudi jaz pravim, če je omejitev 130 potem vozi vsaj 120.Ne pa da imaš ljudi, ki vozijo tudi po 80 km na uro. Ker to je tudi nevarno za druge udeležence v prometu.

Hecno je, da Tesla fani stalno poudarjajo kako hitre pospeške ima do 100 km na uro. Tisti del, ko pa nato vozijo kot po jajcih, ker jih je strah, da jim bo zmanjkalo elektrike, pa gladko izpustijo.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2785703] 26.07.19 11:07 · odgovor na: sopranos (#2785702)
Odgovori   +    4
Hecno je, da Tesla fani stalno poudarjajo kako hitre pospeške ima do 100 km na uro. Tisti del, ko pa nato vozijo kot po jajcih, ker jih je strah, da jim bo zmanjkalo elektrike, pa gladko izpustijo.
Biti zarukano teslo pač ni poceni
sopranos sporočil: 11.404
[#2785704] 26.07.19 11:08 · odgovor na: moon (#2785701)
Odgovori   +    1
[moon]
> [sopranos]
> > [milos9]
> > Teslin doseg je okoli 500 km po EPA normah, audijev 400 km merjen po ciklu WLTP
>
> Sem šel malo pogledat na forume, pravijo, da s Teslo 100D naredijo skoraj 500 km če vozijo okoli 100 km na uro. Se mi zdi, da nas bodo s tem dosegom spet isto okoli vozili kot so nas pri ICE vozilih.

E tron je na Autobahnu naredil tocno 168 km z enim polnjenjem (hitrost preko 200km/h, ce se prav spomnim) potem je bila potrebna vleka. Torej je en velik jajc.
No, 200 km na uro je ful nadstandardna hitrost. Vožnje med 130-140 so pa nekaj čisto vsakdanjega. In da moraš 100 km v eno stran narediti, tam ravno ni hitre polnilnice, te je pa že strah a boš prišel nazaj. Če imaš pa potem še kakšen opravek, ga moraš pa že prestaviti. To se meni zdi precej nepraktično.
3Iceman sporočil: 61
[#2785705] 26.07.19 11:23 · odgovor na: sopranos (#2785630)
Odgovori   +    2
Res je, tesla (model S) ima po posodobitvi po ameriški EPA doseg 595 kilometrov, model X pa 523 kilometrov. Dosege električnih avtov lahko lepo vidite in primerjate v članku, sem posodobil številke za teslo: avto.finance.si/8944...avtomobili
sopranos sporočil: 11.404
[#2785707] 26.07.19 11:37 · odgovor na: 3Iceman (#2785705)
Odgovori   +    3
[3Iceman]
Res je, tesla (model S) ima po posodobitvi po ameriški EPA doseg 595 kilometrov, model X pa 523 kilometrov. Dosege električnih avtov lahko lepo vidite in primerjate v članku, sem posodobil številke za teslo: avto.finance.si/8944...avtomobili
Hvala za link. No, če pogledam najboljšo Teslo po EPA merjenju in E-tron, je razlike cca. 250 km. In to je tisto kar sem pisal prej, to je ogromna razlika.

Če pa bi vozil 140 km na uro, je pa verjetno najboljša Tesla pod 400 km dosega, E-tron pa verjetno malo čez 200.

In potem pogledaš te evropske kao standarde, pa vidiš da je realni doseg cca. 40+% pod navedenimi. Pri ameriških pa verjetno samo cca. 30% pod navedenimi številkami.

Z ICE pa delaš 600-900 km z enim tankok kot za šalo, potem pa 5 min postanka, in si spet dober za novo rundo.

Strani: 1 2