Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Po slovenskih cestah z najnaprednejšim evropskim električnim avtom
Strani: 1 2
sporočil: 1.203
Konstantno mešanje moči in energije (kW in kWh), dela članek
neberljiv. Bo potrebno nazaj v osnovno šolo.
sporočil: 11.404
A nima Tesla skoraj 600 km dosega? Audi pa samo 320,to se mi zdi
prevelika razlika. In to je kao avto, ki je v celoti prilagojen
elektriki. Pri več kot milijardi eur, ki jih v Sloveniji obrne
skupina VW, bi lahko zgradili tudi mrežo hitrih polnilnic. 100
metrov stran od Merkurja je Vrtač, a tam nimajo polnilnice?
sporočil: 1.203
Je možno. Audi je pač drek, ki drugega razen "premium občutka" v
notranjosti nima. Tesla Model X je konnkretno bolj učinkovit od te
jajce.
sporočil: 11.404
[Nikec3]Ja, samo to potem ljudem težko prodaš, da si šel resno v elektriko, če imaš v tehničnem in praktičnem smislu tako inferioren produkt. Saj folk je malo ubrisan, ampak če je doseg 2x manjši pa težko zgodbo prodaš. Sploh v luči dejstva, da je polnjenje in doseg ena največjih težav EV. Kot bi rekel, da kupuješ klimo, pa da klima A hladi tudi pri 50 stopinjah, klima B pa neha delati ko je zunaj več kot 30 stopinj. Itak da ni variante, da boš klimo B kupil, tudi, če je malo cenejša.
Je možno. Audi je pač drek, ki drugega razen "premium občutka" v notranjosti nima. Tesla Model X je konnkretno bolj učinkovit od te jajce.
sporočil: 3.028
[Nikec3]Ni edini na Financah.
Konstantno mešanje moči in energije (kW in kWh), dela članek neberljiv. Bo potrebno nazaj v osnovno šolo.
(Zato pa je članek zaklenjnen)
sporočil: 49
čas vnosa: 26.07.19 06:03
[Nikec3]tesla je ponzi shema, ki se bo zelo zelo kmalu sesula.....američani jo imenujejo "cash burning company" dokazano pa je že, da je povprečna tesla/električni avtomobil okolju bolj obremenjujoč, kot povprečen TDI motor.....ampak, sklenimo krog, primimo se za roke in upajmo, da bo kdo res tako neumen in spustil velikega brata v svoj avtomobil
Je možno. Audi je pač drek, ki drugega razen "premium občutka" v notranjosti nima. Tesla Model X je konnkretno bolj učinkovit od te jajce.
sporočil: 2.117
[generacijaID]Zato ne čudi da je zanimanje v ZDA za novo bencinsko V8 Corveto večje. Ha!
> [Nikec3]
> Je možno. Audi je pač drek, ki drugega razen "premium občutka" v notranjosti nima. Tesla Model X je konnkretno bolj učinkovit od te jajce.
tesla je ponzi shema, ki se bo zelo zelo kmalu sesula.....američani jo imenujejo "cash burning company" dokazano pa je že, da je povprečna tesla/električni avtomobil okolju bolj obremenjujoč, kot povprečen TDI motor.....ampak, sklenimo krog, primimo se za roke in upajmo, da bo kdo res tako neumen in spustil velikega brata v svoj avtomobil
sporočil: 1.046
Zadnja sprememba: milos9 26.07.2019 08:11
Teslin doseg je okoli 500 km po EPA normah, audijev 400 km merjen
po ciklu WLTP
sporočil: 6.570
Pa to resno mislijo s tem kablom pod pokrovom motorja?
Nekdo meter petdeset, v obleki, v dežju?
Nekdo meter petdeset, v obleki, v dežju?
sporočil: 11.404
[milos9]Sem šel malo pogledat na forume, pravijo, da s Teslo 100D naredijo skoraj 500 km če vozijo okoli 100 km na uro. Se mi zdi, da nas bodo s tem dosegom spet isto okoli vozili kot so nas pri ICE vozilih.
Teslin doseg je okoli 500 km po EPA normah, audijev 400 km merjen po ciklu WLTP
sporočil: 11.404
[alek14]Na forumih so ljudje, ki so vozniki Tesle 100D trdili da prevozijo okoli 480 km, če vozijo o ko do 100 km na uro. Da bi pa sam to testiral pa nisem, tako da se lahko zanašam samo na zapise drugih.
Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.
sporočil: 11.404
[milos9]No, jo bodo pa vsaj postavili. Tudi to je nekaj. Če imaš tako mrežo salonov kot jih ima VW skupina, je najmanj kar lahko narediš, da postaviš lovsod polnilnico.
Sem preveril, še mesec dni ne bo delovala
sporočil: 21.898
[miranbr]In zraven še treses, kdaj bo zmanjkalo letrke.
Visek inteligence. Kupis avto za cca 100K EUR in se vozis 100 km/h.
Rotfl, kakšni užitki.
sporočil: 293
[miranbr]Smisel dragega avta je, da ti drugi zavidajo. Da ti lahko zavideja, te pa morajo videti v avtu. Torej moraš voziti počasi, se razkazovati in uživati ob pogledo na občudovalce. Za dirkanje pa ne potrebuješ dragega avta. Biti mora le hiter.
Visek inteligence. Kupis avto za cca 100K EUR in se vozis 100 km/h.
Če pa misliš, da te bo še tako napredna tehnika zaščitila, ko se boš z 200 km/h zaletel v kakšno drevo pa s tem le kažeš svojo inteligenco.
sporočil: 21.898
Smisel dragega avta je, da ti drugi zavidajo.Lol. Kdo mu bo pa zavidal to električno skropucalo. In oprosti, voziti manj kot 120 na ac v dobrih vremenskih pogojih je idiotizem.
sporočil: 4.340
[sopranos]Glede na to, da ti pri električnih avtih raste poraba hitreje kot s kvadratom hitrosti, je doseg 250 km pri 130km/h kar optimistična ocena, pri 150 km/h pa mogoče 200 km. Zato so premium električni avti OK za ZDA, kjer je itak večinoma omejitev na 120 km/h ali manj, pa vsi se je držijo, v Evropi je pa zadeva malce drugačna.
> [alek14]
> Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.
Na forumih so ljudje, ki so vozniki Tesle 100D trdili da prevozijo okoli 480 km, če vozijo o ko do 100 km na uro. Da bi pa sam to testiral pa nisem, tako da se lahko zanašam samo na zapise drugih.
sporočil: 1.340
čas vnosa: 26.07.19 08:50
Nehajmo glumiti gljivo, je alek14 povedal resnico:
Zame do k...a neuporabno!
Razen za postavljanje in prestavljanje po LJ kafičih. Kar je pa tako pretežni del dela lastnikov novodobnih elektrificiranih kočij.
Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.Sem večkrat vozil Teslo S s 85kWh in je točno to kar piše alek14, za 250km dosega moraš biti kar prijazen z avtomobilo, mnogo bolj kot s pripadajočim dizlom/bencincem.
Zame do k...a neuporabno!
Razen za postavljanje in prestavljanje po LJ kafičih. Kar je pa tako pretežni del dela lastnikov novodobnih elektrificiranih kočij.
sporočil: 2
Za nasmejat - test vožnje e-trona od ZG - Split - ZG.
Ravno za petek ...
zadarski.slobodnadal...-na-startu
Ravno za petek ...
zadarski.slobodnadal...-na-startu
sporočil: 2.286
[velikipok]
Nehajmo glumiti gljivo, je alek14 povedal resnico:
>Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.
Sem večkrat vozil Teslo S s 85kWh in je točno to kar piše alek14, za 250km dosega moraš biti kar prijazen z avtomobilo, mnogo bolj kot s pripadajočim dizlom/bencincem.
Zame do k...a neuporabno!
Razen za postavljanje in prestavljanje po LJ kafičih. Kar je pa tako pretežni del dela lastnikov novodobnih elektrificiranih kočij.
Ma saj jih vidiš na avtocesti kako vozijo.. za te avte bi morali narediti poseben pas, da bi lahko vozili skupaj s tovornjaki. Imam občutek da vozniki ne upajo pritisniti stopalke za plin..
sporočil: 2
Še dodatek ... Članek se konča z:
"I sada zabranjujem bilo kome da mi sljedećih šest mjeseci uopće spominje električni auto."
Hahaa...
"I sada zabranjujem bilo kome da mi sljedećih šest mjeseci uopće spominje električni auto."
Hahaa...
sporočil: 11.404
Ja, to je meni smešno. To je za tiste, ki imajo preveč denarja in
se hočejo malo preseravati. Za običajnega uporabnika, ki ima 101
stvar za narediti in se mu potrebe spreminjajo v smislu danes moram
iti v Maribor, kjer imam sestanek in biti nazaj do te in te ure.
Voziš tam, 130-140 km na uro. Potem pa moraš še v Postojno. Nato
dva ali tri dni voziš po 40 km na dan. Nato ps spet pride zadeva,
moraš v Koper in še kam. In v takih trenutkih ti EV odpove.
sporočil: 1.623
[sopranos]E tron je na Autobahnu naredil tocno 168 km z enim polnjenjem (hitrost preko 200km/h, ce se prav spomnim) potem je bila potrebna vleka. Torej je en velik jajc.
> [milos9]
> Teslin doseg je okoli 500 km po EPA normah, audijev 400 km merjen po ciklu WLTP
Sem šel malo pogledat na forume, pravijo, da s Teslo 100D naredijo skoraj 500 km če vozijo okoli 100 km na uro. Se mi zdi, da nas bodo s tem dosegom spet isto okoli vozili kot so nas pri ICE vozilih.
sporočil: 11.404
[usimoncic]Ja, saj to tudi jaz pravim, če je omejitev 130 potem vozi vsaj 120.Ne pa da imaš ljudi, ki vozijo tudi po 80 km na uro. Ker to je tudi nevarno za druge udeležence v prometu.
> [sopranos]
> > [alek14]
> > Tesla S s 100kWh baterijo lahko naredi 100kWh/40=250 km z normalnim stilom vožnje po neških AC. Pri nas bi šlo pribl 100/30=330 km, vendar pozimi spet okoli 250.
>
> Na forumih so ljudje, ki so vozniki Tesle 100D trdili da prevozijo okoli 480 km, če vozijo o ko do 100 km na uro. Da bi pa sam to testiral pa nisem, tako da se lahko zanašam samo na zapise drugih.
Glede na to, da ti pri električnih avtih raste poraba hitreje kot s kvadratom hitrosti, je doseg 250 km pri 130km/h kar optimistična ocena, pri 150 km/h pa mogoče 200 km. Zato so premium električni avti OK za ZDA, kjer je itak večinoma omejitev na 120 km/h ali manj, pa vsi se je držijo, v Evropi je pa zadeva malce drugačna.
Hecno je, da Tesla fani stalno poudarjajo kako hitre pospeške ima do 100 km na uro. Tisti del, ko pa nato vozijo kot po jajcih, ker jih je strah, da jim bo zmanjkalo elektrike, pa gladko izpustijo.
sporočil: 21.898
Hecno je, da Tesla fani stalno poudarjajo kako hitre pospeške ima do 100 km na uro. Tisti del, ko pa nato vozijo kot po jajcih, ker jih je strah, da jim bo zmanjkalo elektrike, pa gladko izpustijo.Biti zarukano teslo pač ni poceni
sporočil: 11.404
[moon]No, 200 km na uro je ful nadstandardna hitrost. Vožnje med 130-140 so pa nekaj čisto vsakdanjega. In da moraš 100 km v eno stran narediti, tam ravno ni hitre polnilnice, te je pa že strah a boš prišel nazaj. Če imaš pa potem še kakšen opravek, ga moraš pa že prestaviti. To se meni zdi precej nepraktično.
> [sopranos]
> > [milos9]
> > Teslin doseg je okoli 500 km po EPA normah, audijev 400 km merjen po ciklu WLTP
>
> Sem šel malo pogledat na forume, pravijo, da s Teslo 100D naredijo skoraj 500 km če vozijo okoli 100 km na uro. Se mi zdi, da nas bodo s tem dosegom spet isto okoli vozili kot so nas pri ICE vozilih.
E tron je na Autobahnu naredil tocno 168 km z enim polnjenjem (hitrost preko 200km/h, ce se prav spomnim) potem je bila potrebna vleka. Torej je en velik jajc.
sporočil: 61
Res je, tesla (model S) ima po posodobitvi po ameriški EPA doseg
595 kilometrov, model X pa 523 kilometrov. Dosege električnih avtov
lahko lepo vidite in primerjate v članku, sem posodobil številke za
teslo:
avto.finance.si/8944...avtomobili
sporočil: 11.404
[3Iceman]Hvala za link. No, če pogledam najboljšo Teslo po EPA merjenju in E-tron, je razlike cca. 250 km. In to je tisto kar sem pisal prej, to je ogromna razlika.
Res je, tesla (model S) ima po posodobitvi po ameriški EPA doseg 595 kilometrov, model X pa 523 kilometrov. Dosege električnih avtov lahko lepo vidite in primerjate v članku, sem posodobil številke za teslo: avto.finance.si/8944...avtomobili
Če pa bi vozil 140 km na uro, je pa verjetno najboljša Tesla pod 400 km dosega, E-tron pa verjetno malo čez 200.
In potem pogledaš te evropske kao standarde, pa vidiš da je realni doseg cca. 40+% pod navedenimi. Pri ameriških pa verjetno samo cca. 30% pod navedenimi številkami.
Z ICE pa delaš 600-900 km z enim tankok kot za šalo, potem pa 5 min postanka, in si spet dober za novo rundo.
Strani: 1 2