Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj bodo Američani za novo corvetto plačali 54 tisoč, Slovenci pa več kot sto tisoč evrov
Strani: 1
sporočil: 10.795
Prekleti Amerikanci....
Zakaj ste se leta 1945 umaknili nazaj domov čez Veliko Lužo.
Tle bi ostali, da bi imeli še mi kaj od tega.
Zakaj ste se leta 1945 umaknili nazaj domov čez Veliko Lužo.
Tle bi ostali, da bi imeli še mi kaj od tega.
sporočil: 1.227
C7 je že izpiljena karoserija.medtem ko C8 šele bo. Zanimivo da so
jo skritizirali oblikovalci in tudi kupci niso navdušeni. Le ti so
namreč v povprečju stari 60 let!
ZDA imajo stroge in zelo omejene predpise glede izpustov, mi pa.žaL, ZELO OMEJENE POSLANCE, nedofu....., ki niti preproste logike ne obvladajo, podobno kot pri ceni goriv. Kaj tukaj počne združenje Slovenskih voznikov AMZS? Ne bi kaj storili z akcijo za ukinitev teh bedarij? Zdaj se pač vozijo nekateri s Slovaškimi tablicami.....
Avto? C7 mi je lepši, ali pa se novega še nisem "privadil", notranjost C8 bolj simpatična in ekrani na očeh, prednosti sredinskega motorja morda v vožnji, a hkrati rabiš večje vstopne šobe za hlajenje motornega dela, sicer ti najbrž spečejo rit in rebrca. Še dobro da ima tudi tovarniško nastavljen touring mode, ker drugih skoraj nimaš kje preskusiti. Pa posebne pnevmatike, pa ......
Najbrž se ne bom odločil zanj, raje osmico kabrio! Ko in če bi bilo.
ZDA imajo stroge in zelo omejene predpise glede izpustov, mi pa.žaL, ZELO OMEJENE POSLANCE, nedofu....., ki niti preproste logike ne obvladajo, podobno kot pri ceni goriv. Kaj tukaj počne združenje Slovenskih voznikov AMZS? Ne bi kaj storili z akcijo za ukinitev teh bedarij? Zdaj se pač vozijo nekateri s Slovaškimi tablicami.....
Avto? C7 mi je lepši, ali pa se novega še nisem "privadil", notranjost C8 bolj simpatična in ekrani na očeh, prednosti sredinskega motorja morda v vožnji, a hkrati rabiš večje vstopne šobe za hlajenje motornega dela, sicer ti najbrž spečejo rit in rebrca. Še dobro da ima tudi tovarniško nastavljen touring mode, ker drugih skoraj nimaš kje preskusiti. Pa posebne pnevmatike, pa ......
Najbrž se ne bom odločil zanj, raje osmico kabrio! Ko in če bi bilo.
sporočil: 1.741
Zakaj bodo Američani za novo corvetto plačali 54 tisoč, Slovenci pa več kot sto tisoč evrovSocializem nikoli ni bil poceni.
:-/
sporočil: 30.415
[0513ANITO]Marsikaj kar danes Američani počnejo po svetu nam ne more biti všeč, sicer če bi po letu 1945 ostali v Evropi in preuredili zaradi vojne načeto Evropo, ne bi v Evropi ostalo niti trohice socializma, tudi v Sloveniji ne. "Nagrada" ministrstva za finance v obliki 22-odstotnega DDV in 44-odstotnega DMV (28-odstotni pribitek na izpuste in 16-odstotni na prostornino motorja) je za pokrivanje plač npr. pohlepnih zdravnikov pa tudi za 10.000 novozaposlenih v javnem sektorju, ki jih je na proračun prisesal Cerar in za 4.000, ki jih je v nepolnem letu expresno prisesal Šarec.
Prekleti Amerikanci....
Zakaj ste se leta 1945 umaknili nazaj domov čez Veliko Lužo.
Tle bi ostali, da bi imeli še mi kaj od tega.
sporočil: 3.600
Nepotrebna panika. Corvette bodo registrirane na Slovaškem brez
ddv, dmv in davka na luksuz, zato bodo cenejše kot v ZDA, kjer je
na osnovno ceno potrebno plačati še državne davke.
sporočil: 264
Resnicno me zanima koliko davka je SLO izgubila zaradi tega
socialisticno-populisicnega predpisa. Oz koliko ga sploh pobere?
Obstaja ta info?
Namesto da bi folk "normalen" davek placal, ga probajo lupit do daske, ampak se znajdejo in registrirajo v tujini. V nasi garazi skoraj vec ni SLO tablic za videt, vsaj na malo drazjih avtih ne. Potem pa SLO namesto nekaj dobi nic. Pa saj je prav tako ob tako bedastem folku, ki to podpira, v stilu bogate naj le lupijo.
Namesto da bi folk "normalen" davek placal, ga probajo lupit do daske, ampak se znajdejo in registrirajo v tujini. V nasi garazi skoraj vec ni SLO tablic za videt, vsaj na malo drazjih avtih ne. Potem pa SLO namesto nekaj dobi nic. Pa saj je prav tako ob tako bedastem folku, ki to podpira, v stilu bogate naj le lupijo.
sporočil: 49
čas vnosa: 25.07.19 12:11
[simone22]jaz nisem popolnoma prepričan, da ti razumeš v praksi, kaj pomeni socializem, komunizem in kaj tržni kapitalizem......socializem&komunizem živita na puf od kapitalskih viškov, ki jih ustvarijo tržno-kapitalistične države na svojih trgih, hkrati pa je domače prebivalstvo enormno obdavčeno, retorika poteka z uporabo besed, kot so "brezogljična družba" "družba socialne pravičnosti&enakosti" "pravice gor pravice dol pravice levo pravice desno" "nič govora o zasebni lastnini in osebni odgovornosti, torej moralni in ekonomski" "ekologija&zelena družba" (okoljevarstveni eko-terorizem je namenjen manjšanju dobičkonosnosti podjetij pod pretvezo skrbi za okolje in predstavlja način parazitiranja na zasebnem lastniškem kapitalu s strani tretjih oseb) "spolna indoktrinacija mladoletnih šol" "državno, državno in še 5x državno" "kapitaliste je potrebno z bajoneti sterat v morje" (ko ste lukcu mesecu pisali hvalospeve grem glavo stavit, da niste pričakovali, da je povprečen tržni podjetnik/obrnik smaran za državnega sovražnika), ekonomsko gledano pa socialistične državee in komunistične uživajo v predpotopni infrastrukturi, produktivnost je nizka, saj ni vzvodov za izstopanje v gospodarstvu, javni sektor je 6x predimenzioniran, večina ljudi je duševno motenih, saj delujejo reaktorno namesto iniciativno hkrati pa vlada velika apatija, ki je posledica dejstva, da vsi vedo, kam jih bo pripeljal ta v naprej dolčeni sedež na vlaku socializma (beri do reviščine).....kakršnakoli podrobnost s Slovenijo je zgolj naključna, razen če res nimamo socialistov in komunistvo na vladi in javni upravi :) lep primer javnosektorskega socializma je časnik finance, ki bi recimo, brez naročil iz javne uprave, že zdavnaj propadel na trgu :) in ja Jože P. Damijan je popoln nepismen retard
Resnicno me zanima koliko davka je SLO izgubila zaradi tega socialisticno-populisicnega predpisa. Oz koliko ga sploh pobere? Obstaja ta info?
Namesto da bi folk "normalen" davek placal, ga probajo lupit do daske, ampak se znajdejo in registrirajo v tujini. V nasi garazi skoraj vec ni SLO tablic za videt, vsaj na malo drazjih avtih ne. Potem pa SLO namesto nekaj dobi nic. Pa saj je prav tako ob tako bedastem folku, ki to podpira, v stilu bogate naj le lupijo.
sporočil: 5.775
To je pac ToF revija. Kraj krej se zlajamo, glavna urednica pa s
tisnjeno voli leico.
erar.is - subvencije
oglasi ]Oboje so piskotki, da kuzek pridno uboga.
Seveda lahko spinajo kolkor cejo zakaj so odpustili preve novinarje, toda razlogi so na dlani.
En redkih virov dobrih novic je Pozar, toda rajsi ne berem, ker vem kaj nam ta sistem prinasa.
Lastnika pa boli kurac, glavno da cajtng prinese denar.
ZATO ze dolgo nisem vec narocnik.
erar.is - subvencije
oglasi ]Oboje so piskotki, da kuzek pridno uboga.
Seveda lahko spinajo kolkor cejo zakaj so odpustili preve novinarje, toda razlogi so na dlani.
En redkih virov dobrih novic je Pozar, toda rajsi ne berem, ker vem kaj nam ta sistem prinasa.
Lastnika pa boli kurac, glavno da cajtng prinese denar.
ZATO ze dolgo nisem vec narocnik.
sporočil: 2.264
V ZDA so vsi ponoreli za tem avtom. Zmogljivosti superšportnikov za
1/4 cene in neprimerno nižjimi stroški lastništva. Še pred enim
tednom so vsi pričakovali ceno precej nad $100k (blizu 160k,
kolikor stane Acura NSX).
C8 z 2LT paketom in GT2 sedeži bi bila optimum, ampak tudi “oskubljena” 1LT (za cca 59k eur z davki) bo v redu. :)
C8 z 2LT paketom in GT2 sedeži bi bila optimum, ampak tudi “oskubljena” 1LT (za cca 59k eur z davki) bo v redu. :)
sporočil: 2.117
[dz1975]Torej je za bencin, V8 itd. povpraševanja več kot za Tesle! To je realnost. Nišni bencinar premaga razvpitega električarja. To je realnost. Pri nas pa ob dodatnem obdavčenju bencinarja električarju dajo subvencijo.
V ZDA so vsi ponoreli za tem avtom. Zmogljivosti superšportnikov za 1/4 cene in neprimerno nižjimi stroški lastništva. Še pred enim tednom so vsi pričakovali ceno precej nad $100k (blizu 160k, kolikor stane Acura NSX).
C8 z 2LT paketom in GT2 sedeži bi bila optimum, ampak tudi “oskubljena” 1LT (za cca 59k eur z davki) bo v redu. :)
sporočil: 2.264
Poraba Corvette ni noben problem, povprečje je pod 12l, na AC pa
brez težav pod 8. Gorivo je dejansko zanemarljiv strošek, pri 10k
miljah letno (kar je veliko za tak avto) pride mogoče $1500 za eno
leto. Zavarovanje je še okoli 1500-2000, pa davek okoli 800, servis
200, gume 500-1000. Seveda so to cene v ZDA, nimam pojma koliko bi
bilo npr. zavarovanje v Sloveniji.
sporočil: 482
Pa če ga sam uvoziš, te pa menda ja kej cenej pride, razen če ga ne
bi mogel homologirat. Drugače mi je pa zunanjost všeč, armaturna
plošča je pa katastrofa,...
Strani: 1