Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-454644 sporočil: 7.697
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika? A bodo celo leto carterji? A drugim se bo pa splacalo odpirati redne linije? Ali hotele gradimo za ekolosko ozavescene bicikliste in pesce, ki bodo k nam hodili kot oni v Santiago Compostello?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2785258

Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 19.558
[FIN-454644]
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika? A bodo celo leto carterji? A drugim se bo pa splacalo odpirati redne linije? Ali hotele gradimo za ekolosko ozavescene bicikliste in pesce, ki bodo k nam hodili kot oni v Santiago Compostello?
Ne smemo pozabiti, da je država pred prodajo dokapitalizirala Adrio s 85 milijonov evrov in verjetno večina Slovencev misli, da se nekaj takega nikoli več ponoviti ne sme.
hijena1 sporočil: 532
Lajbah flughafen pa Adria so že sedaj delovali po modelu mini huba. če so Kitajci imeli idejo narest v enem MB, da bi do tja vozil npr A380, od tam naprej po EU pa z lokalcem, ne vem, zakaj Ameri ne bi to naredil na Brniku? saj Balkan je u principu pokrit.
jani1974 sporočil: 3.805
[FIN-454644]
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika?
Evo, spet ista zgodba kot z drugim tirom.
Če se turizem v Ljubljani splača, bodo pač hotelirji primaknili nekaj dinarčkov, da bo Ryanair letel na Brnik.
Če pa hotelirji nimajo teh nekaj dinarčkov, potem pa se turizem v Ljubljani ne splača in je treba nehat gradit nove hotele.

Strani: 1