Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 19.556
[#2785218] 23.07.19 20:46
Odgovori   +    1
Zagotovo bi vstopili v Adrio na podoben način kot mrhovinarski skladi v Agrokor, ki jih bo na koncu poplačala hrvaška država. Upajmo le, da Počivalšek v imenu slovenske države ne bo Mesi Airlines ničesar obljubil.
FIN-454644 sporočil: 7.695
[#2785220] 23.07.19 21:00
Odgovori   +    1
Vprasanje torej je: ali bodo nam posojali letala, ali bodo nase posadke posojali drugje?
PyotrNovak sporočil: 2.658
[#2785238] 23.07.19 23:41 · odgovor na: FIN-311684 (#2785218)
Odgovori   +    3
Ko ti vidiš US v povezavi s ČEMERKOLI, ti v istem hipu vrže ven VSE varovalke ki napajajo logiko.
FIN-311684 sporočil: 19.556
[#2785252] 24.07.19 06:54 · odgovor na: PyotrNovak (#2785238)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Ko ti vidiš US v povezavi s ČEMERKOLI, ti v istem hipu vrže ven VSE varovalke ki napajajo logiko.
Nobena normalna gospodarska družba s svojim kapitalom in lastnim tveganjem ne bo vlagala v Adrio, če pa bi bila v ozadju z nekaj deset milijonov slovenska država ali paradržava (Dutb, Petrol), tako kot je pri Agrokorju bila hrvaška država, bi se marsikdo po modelu mrhovinarskih skladov odločil za prevzem ali financiranje Adrie, ki kot mali lokalen aviprevoznik preprosto ne more poslovati z dobičkom.
FIN-454644 sporočil: 7.695
[#2785258] 24.07.19 07:55 · odgovor na: FIN-311684 (#2785252)
Odgovori   +    3
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika? A bodo celo leto carterji? A drugim se bo pa splacalo odpirati redne linije? Ali hotele gradimo za ekolosko ozavescene bicikliste in pesce, ki bodo k nam hodili kot oni v Santiago Compostello?
bc123a sporočil: 47.182
[#2785262] 24.07.19 08:05
Odgovori   +    1
Celo izgleda neka normalna firma. en.wikipedia.org/wik...a_Airlines

Glede na njihov nacin dela je to skoraj gotovo usklajeno z Lufthanso oziroma Star Alliance, postali bodo (ce seveda Adrio kupijo) low cost partner Lufthansi za Balkan. Kako bodo pa to prezivele place pilotov bomo pa se videli.
FIN-311684 sporočil: 19.556
[#2785263] 24.07.19 08:07 · odgovor na: FIN-454644 (#2785258)
Odgovori   +    1
[FIN-454644]
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika? A bodo celo leto carterji? A drugim se bo pa splacalo odpirati redne linije? Ali hotele gradimo za ekolosko ozavescene bicikliste in pesce, ki bodo k nam hodili kot oni v Santiago Compostello?
Ne smemo pozabiti, da je država pred prodajo dokapitalizirala Adrio s 85 milijonov evrov in verjetno večina Slovencev misli, da se nekaj takega nikoli več ponoviti ne sme.
hijena1 sporočil: 532
[#2785266] 24.07.19 08:16 · odgovor na: FIN-454644 (#2785258)
Odgovori   +    1
Lajbah flughafen pa Adria so že sedaj delovali po modelu mini huba. če so Kitajci imeli idejo narest v enem MB, da bi do tja vozil npr A380, od tam naprej po EU pa z lokalcem, ne vem, zakaj Ameri ne bi to naredil na Brniku? saj Balkan je u principu pokrit.
jani1974 sporočil: 3.803
[#2785267] 24.07.19 08:18 · odgovor na: FIN-454644 (#2785258)
Odgovori   +    7
[FIN-454644]
Ljubljana pospeseno gradi hotele. Brez letalskega prevoznika?
Evo, spet ista zgodba kot z drugim tirom.
Če se turizem v Ljubljani splača, bodo pač hotelirji primaknili nekaj dinarčkov, da bo Ryanair letel na Brnik.
Če pa hotelirji nimajo teh nekaj dinarčkov, potem pa se turizem v Ljubljani ne splača in je treba nehat gradit nove hotele.

Strani: 1