Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Saj se v veliko vidikih strinjava.

Saj v bistvu nas bodo prisilili, da sprejmemo EV. Meni so trenutno EV še malo predragi in še malo premalo praktični. V roku 3-5 let bo pa znalo biti že drugače, ko bodo šle cene ICE vozil gor za 1.000-3.000 eur,morda celo več, EV pa še nekaj tisočakov dol. Bo cenovno že vse skupaj na isti ravni, tako kot so to na Norveškem naredili.

Cenovno gledano je pa vprašanje, če se nam bo vse skupaj splačalo z vidika posameznika. Država lepo skrbi, da so cene elektrike visoke. Gre za povečini državne družbe, ki so lokalni monopolisti.Tako, da nas bodo v vsakem primeru lupili na polno.

Mene bolj skrbi, da bodo šli Nemci in Francozi s temi avti po poti Nokie. Ker to bo imelo resne posledice za slovensko ekonomijo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2785064

Strani: 1

BorutHocevar sporočil: 1.534
[sopranos]
Mene bolj skrbi, da bodo šli Nemci in Francozi s temi avti po poti Nokie. Ker to bo imelo resne posledice za slovensko ekonomijo.
Pri nemški avtomobilski industriji me najbolj moti pošiljanje dvojnih signalov. Po eni strani vse več vlagajo v e-mobilnost, po drugi pa spodbujajo dvome o čistosti e-avtov in krepijo miselnost, po kateri bodo ICE še dolgo prisotni. Domnevam namreč, da so avtomobilski proizvajalci v ozadju takšnih študij.

Če gledam kot državljan in novinar, je spodbujanje takšnega razmisleka OK.

Industrija pa potrebuje jasen signal. Gremo v elektriko hitro ali počasi? Če je dinamika vsaj približno jasna, je prilagajanje proizvodnje lažje. Velja tudi za slovensko. Če je več nejasnosti, so tveganja in stroški višji. Vsaj teorija pravi tako.

Strani: 1