11 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
13 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
14 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
16 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
17 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
20 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BorutHocevar sporočil: 1.534
[sopranos]
Saj vem, da sem šel malo na osebni nivo, tako da upam, da ne zameriš.
Zapisa nisem razumel kot osebni nivo :) Me pa veseli diskusija.

Moj pogled na e-mobilnost je namreč takšen. Še pred tremi ali štirimi leti je praktično ni bilo. Potem pa se je začela pojavljati.

Seveda ICE ne moreš kar preprosto zamenjat za e-avto, sta pa vsaj dva primera, ko je smiselno razmislit o nakupu e-avta. Ni nujno, da se v takih primerih odločiš za nakup, trdim le, da je razmislek smiseln.

1. V podjetju, ki ima več osebnih službenih vozil, je smiselno preveriti, za kakšne vožnje jih uporabljajo. Morda pa bi bilo racionalno, če je npr eden od petih avtov električni.

2. Pogosto slišimo, da naj bo e-avto drugi družinski avto. Meni se zdi to precej logično. Tudi zaradi lastnih izkušenj. Ko sem bil star 40+ in imel dva majhna otroka in dve stari mami v LJ, smo verjetno opravili 40-50 km mestne vožnje na dan.

Sklepam takole: vse več je primerov, ko je smiselno razmislit o e-avtu. In število takšnih primerov bo vse bolj raslo. K temu bodo pripomogli razvoj baterij, infrastrukture in še kaj.

Za nekatere primere in nekatere voznike najbrž e-avto ne bo nikoli primeren. A takšnih primerov bo vse manj. Predvsem pa se mi ne zdi smiselno na osnovi takšnih primerov trditi, da so e-avti crap. Predvsem so drugačni kot ICE, a drugačni so tudi časi...