5 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
11 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
13 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
14 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
16 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
17 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Saj vem, da sem šel malo na osebni nivo, tako da upam, da ne zameriš.

Ja, hotel si preizkusiti polnilnico. Normalno, malo raziskovalne žilice in to, pa tudi za potrebe članka. Ampak če se postaviva v vlogo voznika ICE vozila. Grem na Petrol, OMV, MOL, BP, Shell itd. povsod lahko natočim gorivo. Pri EV imaš isto več ponudnikov polnjenja, ampak ne moreš polniti vseh vrsta EV, tako da moraš na to paziti. Potem imaš tudi različne cene po polnilnicah in to ne nekaj % kot je to značilno za ICE, ampak tudi krat 2. V Nemčiji je tako ponekod polnjenje EV dražje kot polnjenje ICE vozil.

Ja, to, da si se ustavil je bila res tvoja odločitev. Ampak veliko jih tako naredi, ker vedno obstaja možnost, da na naslednji polnilnici ne bo prostega mesta, da ne bo delala itd. Tako, da je to že skoraj obvezna, ne samo opcija, čeprav se ti tako zdi. Je stalno nek strah, da ne boš ostal brez elektrike.

Glede hitrosti vožnje si pač imel malo "sreče" ker je pač tak čas, ko je malo več prometa. Ampak jaz nekako stojim na stališču, da se je treba voziti vsaj blizu omejitev. Ker to, če en vozi 60, omejitev je pa 130, je to vzrok, da se pojavljajo t.i. fantomske kolone. 100 je zato kar malo prepočasi, tam 120 km je normalno, pa bolj realno za testiranje kje je EV danes. Pa morda še kdaj koga malo prehiti, pa pospeši tam do 140. Pri EV je preprosto treba bistveno več načrtovanja in je en tak občutek, da si oemejen s spontanostjo oz. pri situacijah, ko je treba hitro odreagirati in narediti neko nenačrtovano pot. Enkrat se mi je zgodilo, da sem bil z avto na Dunaju, je prišla situacija, ko sem moral biti v določeni uri v Dusseldorfu in potem nazaj v Ljubljani. Čisto nepričakovano. Cela frka je bila. Ampak mi je uspelo. Z EV lahko pri taki zadeve samo rečeš, da se ne boš niti trudil. Ker že vnaprej veš, da je misija nemogoče.

Ja, saj to s klimo ti verjamem. Samo lahko pa tudi, da imaš podzavestno v glavi, da je treba pri EV malo paziti in da je bolje malo izklopiti ko ni najbolj nujno.

Sem razbral iz članka, da nimaš v lasti EV. To od šminkiranja ni letelo toliko nate, ampak bolj na to, kaj je prednost imeti EV v tem trenutku. Za šminkiranje in kvazi izkazovanje ekološkosti.

Je bil dober članek na temo ločevanja odpadkov na Bloombergu. Kako so Nemci izmed večjih držav prvaki v ločevanju. Nato pa še malo manj lepa slika, da več kot 60% tako zbranih odpadkov sežgejo, več kot 20% jih izvozijo v Indonezijo, na Tajsko, v Kambodžo itd. in potem ugotoviš, da samo nekaj % dejansko predelajo in reciklirajo. Tukaj se mi zdi pa da je nekaj podobnega - bodo problemi z baterijami, bodo problemi z elektrarnami oz. pridobivanjem elektrike.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2785045

Strani: 1

BorutHocevar sporočil: 1.534
[sopranos]
Saj vem, da sem šel malo na osebni nivo, tako da upam, da ne zameriš.
Zapisa nisem razumel kot osebni nivo :) Me pa veseli diskusija.

Moj pogled na e-mobilnost je namreč takšen. Še pred tremi ali štirimi leti je praktično ni bilo. Potem pa se je začela pojavljati.

Seveda ICE ne moreš kar preprosto zamenjat za e-avto, sta pa vsaj dva primera, ko je smiselno razmislit o nakupu e-avta. Ni nujno, da se v takih primerih odločiš za nakup, trdim le, da je razmislek smiseln.

1. V podjetju, ki ima več osebnih službenih vozil, je smiselno preveriti, za kakšne vožnje jih uporabljajo. Morda pa bi bilo racionalno, če je npr eden od petih avtov električni.

2. Pogosto slišimo, da naj bo e-avto drugi družinski avto. Meni se zdi to precej logično. Tudi zaradi lastnih izkušenj. Ko sem bil star 40+ in imel dva majhna otroka in dve stari mami v LJ, smo verjetno opravili 40-50 km mestne vožnje na dan.

Sklepam takole: vse več je primerov, ko je smiselno razmislit o e-avtu. In število takšnih primerov bo vse bolj raslo. K temu bodo pripomogli razvoj baterij, infrastrukture in še kaj.

Za nekatere primere in nekatere voznike najbrž e-avto ne bo nikoli primeren. A takšnih primerov bo vse manj. Predvsem pa se mi ne zdi smiselno na osnovi takšnih primerov trditi, da so e-avti crap. Predvsem so drugačni kot ICE, a drugačni so tudi časi...

Strani: 1