Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Zadnja sprememba: sopranos 22.07.2019 18:09
Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko. Dvakrat si se ustavil, nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel, vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti. Nazaj grede si pa še klimo izključil. Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več. Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.

Sorry, ampak meni tole res ne deluje ne vem kako hudo. Ja, si šminker, ker večina nima električnega avta. Lahko se trkaš po prsih kako skrbiš za okolje (čeprav v resnici razlika z ICE ni tako velika, ampak komu to mar, važno da se tako zdi).

Golob je seveda trgovec z elektriko, in vse kar kuri več elektrike je zanj dobro. Zato je logično, da to promovira.

Če torej potegnem črto, EV vozilom manjka še kar precej, da bodo mainstream. Je pa seveda bolje kot je bilo. Kar je logično, milijarde EUR v subvencijah, stalna medijska promocija, regulativna pravila, ki delajo ICE vozila manj konkurenčna itd. Bi bil že čudež, če se razlika ne bi zmanjšala.

Pa nisem ne pristaš ICE, ne nasprotnik EV. Gledam izključno z vidika enostavnosti uporabe, praktičnosti, cenovne dostopnosti itd. In s tega vidika zaenkrat EV še ne vidim kot resnih tekmecev.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2785011

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 22.07.2019 18:09
[sopranos]
Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko. Dvakrat si se ustavil, nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel, vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti. Nazaj grede si pa še klimo izključil. Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več. Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.
Do gospoda Hocevarja sem hotel biti prijazen, zato sem bil tiho, ampak 100% podpisem tvojo oceno.

Ce ta clanek kaj kaze, je to to, da bencinarji se vedno rulajo in da so elektricarji crap.

Kaj sele ce gres v na dopust v Dalmacijo, ali pa tako kot jaz zadnjih 10 let, 400-800 kilometrov dalec (najpogosteje do letalisca v Munchnu).

Mimogrede, koliko je g. Hocevar placal za najem? Meni so se tarife od AvantGo, ce avto imas cez noc, zdele ubijalske. Splaca se samo, ce ga takoj ko nehas voziti, vrnes na njihovo parkirisce da ura neha teci. Ki ga verjetno na Krku ni?
BorutHocevar sporočil: 1.534
[sopranos]
Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko.
Najbrž v članku nisem bi dovolj jasen. Bom dodal.
Dvakrat si se ustavil,
Obakrat sem se ustavil na lastno željo. Če bi šel še enkrat na tako pot, se ne bi. Zakaj sem tako ravnal? Pojasnilo spodaj.
nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel,
Najel sem avto, ki sem ga hotel. Golfa. Zakaj? Ker sem hotel testirati Ionityjevo polnilnico. Avantcar mi je svetova zoeta. Nisem ga vzel, ker se ga na Ionityju ne da polniti.

Če bi šel še enkrat, bi vzel zoeta in vozil brez vmesnega polnjenja, ker ima za četrtino zmogljivejšo baterijo od golfa. Govorim o modelih zoeta in golfa, ki ju ima Avantcar. Kot sem napisal, pa bi šlo brez vmesnega polnjenja tudi z golfom. Nazaj grede morda malce na tesno, a bi prišel.
vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti.
S povprečno 100-110 do Postojne nisem delal drena. Na desnem pasu do odcepa za Logatec je itak hitrost v glavnem taka. Na hrvaški AC do Reke ni bilo veliko prometa in nisem nikogar motil, na reški obvoznici pa so itak takšne omejitve. Za nazaj pa sem na slovenski AC malce pospešil, to sem napisal. Mi je že zrasla samozavest.

Na magistralki sem se pa natančno držal omejitev.

Nikogar nisem motil. Nekajkratje bilo treba zato pospešit na 140.

In še enkrat: naslednjič bi šel z zoetom z zmogljivejšo baterijo in bi vozil malce hitreje.
Nazaj grede si pa še klimo izključil.
Izključil sem jo, ko se je zmračilo in je nisem več potreboval.
Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več.
Ja, vse to se mi je zgodilo, ker sem začetnik. Nikogar ne poznam, ki bi že polnil na 350-kw polnilnici in zato nisem mogel nikogar vprašati za nasvet. Zato pa sem hotel testirati Ionity.
Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.
Dobil sem poln avto, če bi šel z zoetom, mi ne bi bilo treba polniti. In bi vozil zastonj. Ker pa sem hotel probat ultrahitro polnilnico, sem vzel golfa in načrtnopolnil dvakrat. Cena učenja...
Sorry, ampak meni tole res ne deluje ne vem kako hudo. Ja, si šminker, ker večina nima električnega avta. Lahko se trkaš po prsih kako skrbiš za okolje
Nimam električnega avta, samo sposodil sem si ga.
Če torej potegnem črto, EV vozilom manjka še kar precej, da bodo mainstream. Je pa seveda bolje kot je bilo. Kar je logično, milijarde EUR v subvencijah, stalna medijska promocija, regulativna pravila, ki delajo ICE vozila manj konkurenčna itd. Bi bil že čudež, če se razlika ne bi zmanjšala.
Drži. Ena od ugotovitev poti na Krk je bila, da je razlika že precej manjša, kot si marsikdo predstavlja. Zadeve se spreminjajo zelo hitro.

Strani: 1