4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
10 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
10 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
11 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2784801] 21.07.19 12:04
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-317028 21.07.2019 12:19
Družba Flughafen München je v 51-odstotni državni lasti, Fraport je v večinski državni (občinski, lokalni) lasti in sta družbi od politike (lokalne ali zvezne) dobro vodeni, kar nakazuje, da je država lahko dober lastnik podjetij tudi takšnih, ki delujejo na visokokonkurenčnem zasičenem trgu. Zakaj slovenska država ni dober lastnik podjetij? Zaradi plenilske mentalitete slovenske politike, ki zmago na volitvah jemlje kot bianco menico za plenjenje državnih podjetij, ki jih je na srečo vasako leto manj.

Kako državna podjetja pleni Šarec? Postavlja svoje ljudi v nadzorne svete in uprave podjetij, ki bodo omogočile klientelistično izčrpavanje teh podjetij. Koliko forumašev verjame, da po volitvah v deželi Bavarski zmagovita stranka zamenja sve kar se da v vodstvu Flughafen München, ki kmalu zamenjajo npr. vse dobavitelje na letališču?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2784807] 21.07.19 13:15 · odgovor na: anon-317028 (#2784801)
Odgovori   +    4
[FIN-311684]
Družba Flughafen München je v 51-odstotni državni lasti, Fraport je v večinski državni (občinski, lokalni) lasti in sta družbi od politike (lokalne ali zvezne) dobro vodeni, kar nakazuje, da je država lahko dober lastnik podjetij tudi takšnih, ki delujejo na visokokonkurenčnem zasičenem trgu.
Od kod tebi ideja, da so nemška letališča visokokonkurenčen trg? Ko je bil Frankfurt zabasan, so v dogovoru z Lufthanso začeli povečevati delež Münchena v mednarodnih letih.
Dogovorna ekonomija, vse lepo urejeno iz takrat še Bonna.
Tržna ekonomija je tako kot demokracija pravljica za otroke.
Zakaj slovenska država ni dober lastnik podjetij? Zaradi plenilske mentalitete slovenske politike, ki zmago na volitvah jemlje kot bianco menico za plenjenje državnih podjetij, ki jih je na srečo vasako leto manj.
Kako državna podjetja pleni Šarec? Postavlja svoje ljudi v nadzorne svete in uprave podjetij, ki bodo omogočile klientelistično izčrpavanje teh podjetij. Koliko forumašev verjame, da po volitvah v deželi Bavarski zmagovita stranka zamenja sve kar se da v vodstvu Flughafen München, ki kmalu zamenjajo npr. vse dobavitelje na letališču?
Zmagovita stranka na Bavarskem je ves čas ista. Tako da nimajo samo državne lastnine in dogovorne ekonomije, ekvivalent enopartijskega sistema imajo tudi.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2784809] 21.07.19 13:30 · odgovor na: anon-154083 (#2784807)
Odgovori   +    3
[jani1974]
Zmagovita stranka na Bavarskem je ves čas ista. Tako da nimajo samo državne lastnine in dogovorne ekonomije, ekvivalent enopartijskega sistema imajo tudi.
Tocno tako. In tudi zaradi tega so svabi na svetovnem gospodarsko-politicnem prizoriscu navadni bebcki, ki jih ameri, englezi, zadnje case pa celo kitajci in rusi peljejo scat ko imajo pet minut cajta.

Edino kar svabom res gre od rok je izcrpavanje plemenskih skupnosti na svoji juzni in vzhodni meji, kjer so uspesno zasejali kult "pridnih in sposobnih" nemcev, se posebej med intelektualno opustosenimi srpokladivarskimi podjetniki v tranzicijskih culukafrijah. Ce ta marketing ne prime, pa pac podkupijo lokalne serife in karavana gre dalje.

Tak da razna letalisca v pripizdinah a la sofija in ljubljana imajo na izbiro da jih harajo svabi, ali pa pac kitajci.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2784877] 22.07.19 09:02 · odgovor na: anon-154083 (#2784807)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [FIN-311684]
> Družba Flughafen München je v 51-odstotni državni lasti..
> Zakaj slovenska država ni dober lastnik podjetij? Zaradi plenilske mentalitete slovenske politike, ki zmago na volitvah jemlje kot bianco menico za plenjenje državnih podjetij, ki jih je na srečo vasako leto manj.
> Kako državna podjetja pleni Šarec? Postavlja svoje ljudi v nadzorne svete in uprave podjetij, ki bodo omogočile klientelistično izčrpavanje teh podjetij...

Zmagovita stranka na Bavarskem je ves čas ista. Tako da nimajo samo državne lastnine in dogovorne ekonomije, ekvivalent enopartijskega sistema imajo tudi.
Res je, na Bavarskem že dolgo zmagujeje CSU, tudi če bi zmagal kdo drug ne bi posegel v vodenje družbe Flughafen München podobno kot npr. zmagovalci francoskih volitev desetletja niso posegali v vodenje Renaulta. Da slovenska politika v kombinaciji z državno silo nista dobra lastnika podjetij je najboljši dokaz seznam prodanih državnih podjetij in bank, ki bo še daljši. Spomnimo se, večkrat smo brali o zamenjavah neposlušnih in ne nesposobnih članov nadzornih svetov, torej slovenska plenilska politika po osvojitvi oblasti kar tako sposobnega člana nadzornega sveta zamenja s Šarcevim nesposposobnim in poslušnim članom.

Strani: 1