3 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[FIN-311684]
> [sopranos]
> > [FIN-311684]
> > > [tes]
> > > Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
> > > Pa karikirana primerjava z Adrijo.
> > > Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....
> >
> > Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.
>
> Po mojem primerjaš neprimerljivo. Kot prvo, Zagreb ima okoli 800.000 prebivalcev, Ljubljana pa 300.000....
>
> Pri nas ima Primorska zelo blizu Tržaško in Beneško letališče, Štajerska Gradec in Dunaj. Dolenjska pa Zagreb.
>
> Brnik ima torej neprimerno manjši bazen potnikov kot ga ima Zagreb...

Včasih primerjave res zvenijo neprimerljive pa vendar neposredne letalske povezave z npr. ZDA, Kanado ali Južno Korejo, letališče v Zagrebu ni dobilo zaradi tega, ker bi več Hrvatov kot Slovencev letelo na te destinacije, dobilo jih je predvsem zaradi strateške odločitve lastnikov letališča, da bo Zagreb mednarodno regionalno središče in bo pobiral potnike vsenaokrog. Spomnimo se, za Južno Korejo je bil v igri Brnik, Korejci so izbrali Zagreb. Sicer, jaz ne potujem veliko in bo kmalu tega še manj.
A misliš, da so tujci bebci? Pogledajo cifre, ki sem jih omenjal in še dodatne. In potem tudi iz tega izhajajo. Tako, da niti približno ne gre za to, da so Nemci slabi, Francozi pa dobri. Če imaš slabše danosti moraš narediti več in se bolj potruditi. Pri nas pa politika samo molze, grabi in ovira. Ne moreš potem pričakovati, da bodo podjetja tvegala. Se pač obnašajo racionalno in v okviru danosti, ki jih imajo.

In tudi letališče v Zagrebu ni neka perla, če smo že pri tem.