60 min
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
1 ura
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 1
1 ura
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
1 ura
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
2 uri
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
3 ure
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 9
3 ure
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
3 ure
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 1
4 ure
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
4 ure
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 2
5 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
6 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
6 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
6 ur
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
7 ur
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 21
7 ur
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
8 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[FIN-311684]
> [tes]
> Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
> Pa karikirana primerjava z Adrijo.
> Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....

Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.
Po mojem primerjaš neprimerljivo. Kot prvo, Zagreb ima okoli 800.000 prebivalcev, Ljubljana pa 300.000. Druga stvar je, da ima Hrvaška cca. 4 milijone prebivalcev, Slovenija pa 2 milijona. Tretja stvar je, da ima Hrvaška množični poletni turizem, ki v državo pripelje ogromno število ljudi. In del teh turistov pride tudi preko Zagreba.

Pri nas ima Primorska zelo blizu Tržaško in Beneško letališče, Štajerska Gradec in Dunaj. Dolenjska pa Zagreb.

Brnik ima torej neprimerno manjši bazen potnikov kot ga ima Zagreb. In zato je primerjati Zagreb in Brnik tako kot bi primerjal Renaultov Talisman in VW Polo.

Če v obzir vzamemo še to, da pri nas država ne premore niti malo smisla za sprejemanje strateških odločitev in težave Adrie, Fraport povsem dobro opravlja svoje delo. Grem staviti, da bi Fraport vložil več, če bi tudi država opravila svoj del naloge in več vložila v infrastrukturo - recimo boljši dostop do avtoceste, železniško povezavo z Ljubljano in Kranjem, razširitev poslovnih con v bližini ter tudi več stanovanjskih površin.

Aja, pa dodajmo še stalno spreminjajočo se davčno politiko, birokratske ovire itd., potem pa smo kjer smo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2784357

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[sopranos]
> [FIN-311684]
> > [tes]
> > Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
> > Pa karikirana primerjava z Adrijo.
> > Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....
>
> Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.

Po mojem primerjaš neprimerljivo. Kot prvo, Zagreb ima okoli 800.000 prebivalcev, Ljubljana pa 300.000....

Pri nas ima Primorska zelo blizu Tržaško in Beneško letališče, Štajerska Gradec in Dunaj. Dolenjska pa Zagreb.

Brnik ima torej neprimerno manjši bazen potnikov kot ga ima Zagreb...
Včasih primerjave res zvenijo neprimerljive pa vendar neposredne letalske povezave z npr. ZDA, Kanado ali Južno Korejo, letališče v Zagrebu ni dobilo zaradi tega, ker bi več Hrvatov kot Slovencev letelo na te destinacije, dobilo jih je predvsem zaradi strateške odločitve lastnikov letališča, da bo Zagreb mednarodno regionalno središče in bo pobiral potnike vsenaokrog. Spomnimo se, za Južno Korejo je bil v igri Brnik, Korejci so izbrali Zagreb. Sicer, jaz ne potujem veliko in bo kmalu tega še manj.

Strani: 1