Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[FIN-311684]
> [tes]
> Fraport kot lastnik vsaj skrbi za svojo investicijo v mejah vsaj nultega poslovanja. Na roko mu gre dejstvo da so Capital arport.
> Pa karikirana primerjava z Adrijo.
> Zaposleni in potniki na terminalu Fraporta bodo imeli vsaj povecano stevilo WC-jev v novi investiciji. Za razliko od Adrije kjer so z zadnjimi investicijami v floto poskrbeli da morajo osebje letala in potniki imeti plenico s sabo....

Fraportova investicija je realno ocenjena in bo po njenem zaključku vsem, ki letimo z Brnika bolj prijetno in ugodno. Majhen problem imamo mi, stari nostalgiki, ki smo vedno primerjali ljubljansko in zagrebško letališče, ki sta danes vendar nepremirljiva, saj je francoski lastnik v Zagrebu izbral drugačen razvojni model, po domače Zagreb razvija v smeri regionalnega letališča, nemški lastnik pa Brnik razvija v smeri "deluxe" lokalnega letališča. Dolenjci smo lahko zadovoljni, ker lahko koristimo eno in drugo letališče, npr. iz Novega mesta imamo dobro uro vožnje do enega in drugega.
Po mojem primerjaš neprimerljivo. Kot prvo, Zagreb ima okoli 800.000 prebivalcev, Ljubljana pa 300.000. Druga stvar je, da ima Hrvaška cca. 4 milijone prebivalcev, Slovenija pa 2 milijona. Tretja stvar je, da ima Hrvaška množični poletni turizem, ki v državo pripelje ogromno število ljudi. In del teh turistov pride tudi preko Zagreba.

Pri nas ima Primorska zelo blizu Tržaško in Beneško letališče, Štajerska Gradec in Dunaj. Dolenjska pa Zagreb.

Brnik ima torej neprimerno manjši bazen potnikov kot ga ima Zagreb. In zato je primerjati Zagreb in Brnik tako kot bi primerjal Renaultov Talisman in VW Polo.

Če v obzir vzamemo še to, da pri nas država ne premore niti malo smisla za sprejemanje strateških odločitev in težave Adrie, Fraport povsem dobro opravlja svoje delo. Grem staviti, da bi Fraport vložil več, če bi tudi država opravila svoj del naloge in več vložila v infrastrukturo - recimo boljši dostop do avtoceste, železniško povezavo z Ljubljano in Kranjem, razširitev poslovnih con v bližini ter tudi več stanovanjskih površin.

Aja, pa dodajmo še stalno spreminjajočo se davčno politiko, birokratske ovire itd., potem pa smo kjer smo.