41 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
1 ura
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
3 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
15 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
17 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
18 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-447401 sporočil: 293
Zadnja sprememba: anon-447401 18.07.2019 08:44
[FIN-353404]
Sem probal električen avto in po 2km Ljubljanskega centra ga imam zadosti, ugotovitev: to ni za mene, da bom kar naprej gledal na števc kolk še imam energije, ali lahko prižgem klimo, ali imam prižgane luči in še čel kup nesmisla. Doma nimam fotovoltaike, da se bom lahko hvalil da se vozim nič ogljično, poznam par voznikov električnih avtov in ne želim biti v njihovi koži, en do drugega večji važič...

Že 15 let vozim bencinske motorje V6 predelane na plin, zadnji je 3.0 z porabo plina od 8,26 do 15,32 litra in k tej količini prištejem še 1 liter bencina (vsi podatki za porabo 100km vožnje).Motorja nič ne šparamo, upoštevani so vsi pogoji vožnje, bencin tankam 1* na 15.000km, pozimi pa na 5-7.000km.

Z obema rezervarjema lahko prevozim cca. 1.000 do 1.200km brez težav, na elektriko enaka velikost motorja moram biti vsaj 4 krat na polnilnici, za katero tudi nisem siguren ali bo delovala.

Čakam kako se bo vodik razvijal naprej, saj bo cenovni strošek na 100km vožnje blizu kombinaciji bencina in plina.

Podobno so razmišljali vozniki vpreg, ko so se pojavili prvi avtomobili. Z vprego si se lahko vozil ves dan, ne da bi iskal lekarno, kjer bi kupil bencin. Konj je popil nekaj vode in popasel nekaj trave in si se lahko zopet vozil ves dan...
Pa so se kljub očitnim prednostim konjskih vpreg našli idioti, kateri so rinili naprej avtomobile. In danes se zgodovina ponavlja. Pametni vidijo prednosti ICE vozil, vse več idiotov pa rine naprej električna vozila. Bodo danes zmagali ta pametni zagovorniki ICE ali bodo kot nekoč zopet zmagali idioti?

PS jaz staveim na meni podobne idiote :):)