Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 961
[Avto]
Tema: V času vzpona električnih avtov se vodik kaže kot prijaznejša alternativa
[#2784284] 18.07.19 08:26
[#2784284] 18.07.19 08:26
Sem probal električen avto in po 2km Ljubljanskega centra ga imam
zadosti, ugotovitev: to ni za mene, da bom kar naprej gledal na
števc kolk še imam energije, ali lahko prižgem klimo, ali imam
prižgane luči in še čel kup nesmisla. Doma nimam fotovoltaike, da
se bom lahko hvalil da se vozim nič ogljično, poznam par voznikov
električnih avtov in ne želim biti v njihovi koži, en do drugega
večji važič...
Že 15 let vozim bencinske motorje V6 predelane na plin, zadnji je 3.0 z porabo plina od 8,26 do 15,32 litra in k tej količini prištejem še 1 liter bencina (vsi podatki za porabo 100km vožnje).Motorja nič ne šparamo, upoštevani so vsi pogoji vožnje, bencin tankam 1* na 15.000km, pozimi pa na 5-7.000km.
Z obema rezervarjema lahko prevozim cca. 1.000 do 1.200km brez težav, na elektriko enaka velikost motorja moram biti vsaj 4 krat na polnilnici, za katero tudi nisem siguren ali bo delovala.
Čakam kako se bo vodik razvijal naprej, saj bo cenovni strošek na 100km vožnje blizu kombinaciji bencina in plina.
Že 15 let vozim bencinske motorje V6 predelane na plin, zadnji je 3.0 z porabo plina od 8,26 do 15,32 litra in k tej količini prištejem še 1 liter bencina (vsi podatki za porabo 100km vožnje).Motorja nič ne šparamo, upoštevani so vsi pogoji vožnje, bencin tankam 1* na 15.000km, pozimi pa na 5-7.000km.
Z obema rezervarjema lahko prevozim cca. 1.000 do 1.200km brez težav, na elektriko enaka velikost motorja moram biti vsaj 4 krat na polnilnici, za katero tudi nisem siguren ali bo delovala.
Čakam kako se bo vodik razvijal naprej, saj bo cenovni strošek na 100km vožnje blizu kombinaciji bencina in plina.