Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Evo, počasi prihajajo tudi bolj dolgoročni računi za dizelske gate:
EEA je pred našim državnim praznikom poročala, da povprečne emisije
CO2 novih EU avtomobilov rastejo, namesto da bi ob vizionarskem
vodenju eko-bio EU in tehnoloških prebojih überindustrije vztrajno
padale. Tako je to, ko ljudje spet kupujejo več bencinskih mašin in
ko homologacijski standard ne dopušča več toliko šmuglanja.
Kdaj bo šel CO2 spet dol? Na primer takrat, ko bo masa večine EUmobilov spet bližje eni toni kot dvema. Ali pa ko bodo emisije 2-tonskih+ e-wagnov autsorsane na elektrarne v masovnem obsegu.
Kdaj bo šel CO2 spet dol? Na primer takrat, ko bo masa večine EUmobilov spet bližje eni toni kot dvema. Ali pa ko bodo emisije 2-tonskih+ e-wagnov autsorsane na elektrarne v masovnem obsegu.
According to provisional data published today by the European Environment Agency (EEA), the average carbon dioxide (CO2) emissions from new passenger cars registered in the European Union (EU) in 2018 increased for the second consecutive year, reaching 120.4 grammes of CO2 per kilometre. For the first time, the average CO2 emissions from new vans also increased. Manufacturers will have to reduce emissions of their fleet significantly to meet the upcoming 2020 and 2021 targets.
After a steady decline from 2010 to 2016, by almost 22 grammes of CO2 per kilometre (g CO2/km), average emissions from new passenger cars increased in 2017 by 0.4 g CO2/km. According the provisional data, the upward trend continued with an additional increase of 2.0 g CO2/km in 2018.
The main factors contributing to the increase of new passenger cars’ emissions in 2018 include the growing share of petrol cars in new registrations, in particular in the sport utility vehicle (SUV) segment. Moreover, the market penetration of zero- and low-emission vehicles, including electric cars, remained slow in 2018. With the 2021 target of 95 g CO2/km approaching, much faster deployment of cars with low emissions is needed across Europe.
www.eea.europa.eu/hi...s-from-new
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2783973
Strani: 1
sporočil: 14.456
Se nespametni ljudje zaletavajo v samovozne minibuse, ali so ti
prvi kriki svetle prihodnosti že začeli napadati ljudi, ki bomo
kmalu odveč? To bodo ugotavljali na Dunaju, kjer sta včeraj rahlo
trčila kot polž počasen testni avtonomno samovozni minibus in od
strmenja v telefon zaslepljena mlada ženska. Star cinik bi
sarkastično pribil, da si po prvih vesteh sodeč prav zaslužita eden
drugega: oba v bistvu samo polfunkcionalna in oba obsedena s
zabavno tehnologijo. Do nadaljnjega so vsaj oba minibusa umaknili
iz prometa. O umiku ženske zaenkrat ni vesti.
Poroča državni ORF:
wien.orf.at/stories/3004979/
wien.orf.at/stories/3005102/
tvthek.orf.at/profil...s/14530142
tvthek.orf.at/profil...t/14530295
Poroča državni ORF:
wien.orf.at/stories/3004979/
wien.orf.at/stories/3005102/
tvthek.orf.at/profil...s/14530142
tvthek.orf.at/profil...t/14530295
Strani: 1